Sayfa: 1/2 12 SonSon
Toplam 11 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Sivilce kurutma ve engelleme

  1. Konu Sahibi : nazli_ #1

    Sivilce kurutma ve engelleme

    Bunu ben denemedim ama denemek istiyorum yüzümde 5- 6 tane sivilce var bu yüzdende bir yere gittiğimde fondöten kullanmasam gidemiyorum. fondöten kullanince yüzumdeki sivilceler bilinmiyor ama fondötende zararlı . her gün kullanmak istemiyorum. bunu deneyib faydasını gören varmı . ve ya sivilceleri yok edecek başka bir formül bilen varmı varsa yaza bilirmi ???
    yüzünüzü iki günde bir
    sabah ya da akşam olmak üzere yani günde bir defa,sabunla yıkayın.duruladıktan sonra elinize bir iki damla elma ya da üzüm sirkesi döküp sivilceli olan bölgeye uygulayın.iki üç saniye bekletip iyice durulayın.sirke şifalı bir ve gıdadır.yan etkisi de yok.ama başlangıç aşamasında kullanınca çıkıp büyümeden yok edilebiliyor sivilceler.


  2. Konu Sahibi : nazli_ #2
    elma sirkesi de olur evet, mikrop öldürür çok eye faydalıdır
    Peygamberimziin müjdelediği şeylerden

  3. Konu Sahibi : nazli_ #3
    ben şimdi denedim faydası olursa size yazarım

  4. Konu Sahibi : nazli_ #4
    Giriş tarihi
    Sep 2009
    Mesajlar
    16,190
    Hadi bakalım ani sivilcelere karşı ölüm diyelim olumunekankayizsmile
    Sonucunu alınca yaz lütfen.
    a.s.

  5. Konu Sahibi : nazli_ #5
    tamam canım sonucu alınca yazıcam ınşallah sivilcelerden kurtuluruz ve fondötenlere muhtac olmayız zemuszemus

  6. Konu Sahibi : nazli_ #6
    Bende ne zaman bi sivilce kürü yapsam elma sirkesi ve limonla karıştırıp temizlerim dezenfekte olur iyidir elma sirkesi saça da iyi geliyor mucize gibi bişey bu elma sirkesi :)))

  7. Konu Sahibi : nazli_ #7
    Alıntı seydis kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    canm üzüm sirkesi kesinlikle cilde sürülmez..cilde önerilen elma sirkesidir..ben elma sirkesi ve kırmızı turpla hazırlanan karışımı cildime denedim ama hiç bi etki göstermedi..bunu üzerine doktora gittim ve sivex losyonla imex krem verdi..3 haftadır düzenli kullanıyorum ve artık gerçekten cildime fondoten sürmem gerekmiyor..

    cnm cilt tipin neydi bu kremi önerdi sdoktorCADIARZUCADIARZU

  8. Konu Sahibi : nazli_ #8
    off bende aynı dertteyim bare bugün elma sirkesi süreyim bakalım nasıl olcak .. =(((

  9. Konu Sahibi : nazli_ #9
    arkadaşlar sürdüm bi kaç kere kuruttu gibi geldi bide soganı hoşlayıp suyunu sürdüm oda iyi geldi .. denemekte yarar var bence..

  10. Konu Sahibi : nazli_ #10
    arkadaşlar elma sirkesini deneyin bence gerçekten kuruyo sadece bi büyük sivilcem kaldı onun kurumasınada az kaldı..

Sayfa: 1/2 12 SonSon

Benzer Konular

  1. Kalbini Engelleme !
    By whisper34 in forum Yardım Melekleri
    Cevaplar: 61
    Son Mesaj: 17-05-2009, 23:19
  2. Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 21-04-2009, 19:32
  3. ..... sitelerine engelleme
    By realist in forum Bilim ve Teknik
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 19-10-2007, 20:26
  4. Mail Gelmesini Engelleme !
    By Zepp in forum Chat & Messenger
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 16-08-2007, 18:14

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.