Sayfa: 3/10 İlkİlk 12345 ... SonSon
Toplam 99 adet sonuctan sayfa basi 21 ile 30 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Ben basen İstiyorum

  1. Konu Sahibi : parlaa #21
    Giriş tarihi
    Apr 2007
    Mesajlar
    2,321
    kızlar ben sporla büyütülür genişletilir diye biliyorum..
    ya birimiz gidip sorsak bir spor salonuna filan ..
    bende arattım ama hep küçültmekten bahsediyorlar hiç bizi düşünen yok =(


  2. Konu Sahibi : parlaa #22
    Giriş tarihi
    Nov 2008
    Mesajlar
    419
    Alıntı keciii kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    su mavi egzersisler bence kücültüyo gibime geliyo...cünkü ebru sallinin platez yaptigi programmda ayni hareketler var zayiflamak icin bel karin basen kalca siklastirmak icin..yapmam onlari ben banane :( aaaaa kalca basen istiyorum allahim ya sinir oluyom kiyafet giyinince pantolonlarin üzerine uzun giyiniyorumki iyi dursun diye yoksa öyle kötü duruyo :(
    nasıl yani yaaa
    o hareketler daha çok küçültüyor mu şimdi..
    aman Allahım :1shok:
    ama antrenör büyültmek istediğimizi biliyor..
    buna rağmen bile bile bu hareketleri önermez di sanırım..
    birde sırt üstü yatıp bacakları havaya kaldırarak bisiklet pedalı çevirir gibi bacakları çevirmekte basen yapıyormuş kızlar haberiniz olsun ben denicem..
    ya şu spor salonuna bende taktım ..
    geçenlerde kapının önünden döndüm soruvaktım ama baktım içride erkekler filan var soramadım utandım..
    aslında gidip bir danışmak lazım..

  3. Konu Sahibi : parlaa #23
    Giriş tarihi
    Sep 2007
    Mesajlar
    36
    ay inanmıyorum , kimse basen istemez ayol......genede tercih senin sağlıklı günlere..

  4. Konu Sahibi : parlaa #24
    keşke size verebilsem az benimkinden:):1rolleyes:

  5. Konu Sahibi : parlaa #25
    Giriş tarihi
    Dec 2006
    Mesajlar
    1,343
    Alıntı parlaa kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    nasıl yani yaaa
    o hareketler daha çok küçültüyor mu şimdi..
    aman Allahım :1shok:
    ama antrenör büyültmek istediğimizi biliyor..
    buna rağmen bile bile bu hareketleri önermez di sanırım..
    birde sırt üstü yatıp bacakları havaya kaldırarak bisiklet pedalı çevirir gibi bacakları çevirmekte basen yapıyormuş kızlar haberiniz olsun ben denicem..
    ya şu spor salonuna bende taktım ..
    geçenlerde kapının önünden döndüm soruvaktım ama baktım içride erkekler filan var soramadım utandım..
    aslında gidip bir danışmak lazım..
    Uzun zamandır antrenmanlar dolayısıyla yoğunum.
    O sebeple de kk den biraz uzak kaldım.

    Mavi egzersizler dahil haftanın belli günleri ağırlık antrenmanları yapıyorum ve için rahat olsun parlaa kalçam sıkılaşıp kotumu giydiğimde istediğim gibi duruyor.
    Ben yıllardır yapıyorum bu egzersizleri zararı olsa şuanda kalçam bir kemikten ibaret olurdu.
    İçin rahat olsun canım

  6. Konu Sahibi : parlaa #26
    Giriş tarihi
    Nov 2008
    Mesajlar
    419
    Alıntı antrenör kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Uzun zamandır antrenmanlar dolayısıyla yoğunum.
    O sebeple de kk den biraz uzak kaldım.

    Mavi egzersizler dahil haftanın belli günleri ağırlık antrenmanları yapıyorum ve için rahat olsun parlaa kalçam sıkılaşıp kotumu giydiğimde istediğim gibi duruyor.
    Ben yıllardır yapıyorum bu egzersizleri zararı olsa şuanda kalçam bir kemikten ibaret olurdu.
    İçin rahat olsun canım
    canım beniim zaten sana ve tecrübelerine güvendiğim için bu hareketleri yapıyorum..
    o konuda bir şüphem yok kesinlikle..Şeniz
    ben birde bunlara basen ekleyim dedim kaydirigubbakcemile2
    onun içinde mavi hareketlerle birlikte stepe başlıcam ..
    sen ne dersin canım ya...
    senin onayını almadan da başlamak istemiyroum aslında

  7. Konu Sahibi : parlaa #27
    Giriş tarihi
    Dec 2006
    Mesajlar
    1,343
    Alıntı parlaa kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    canım beniim zaten sana ve tecrübelerine güvendiğim için bu hareketleri yapıyorum..
    o konuda bir şüphem yok kesinlikle..Şeniz
    ben birde bunlara basen ekleyim dedim kaydirigubbakcemile2
    onun içinde mavi hareketlerle birlikte stepe başlıcam ..
    sen ne dersin canım ya...
    senin onayını almadan da başlamak istemiyroum aslında
    Güvenin için teşekkür ederim canım.Şeniz

    Basen istiyorsun demek hımmCADIARZU
    Canım bu tamamen bünyeyle alakalı aslında.
    Bence öncelikli yapman gereken sporla beraber orantılı olarak bol bol yemek yemek

    Spordan zarar gelmez canım bunu unutma yani amacın belli bölgelerini toparlamak bile olsa spor işe yarar.
    Her egzersizden sonra karbonhidratlı besinler tüketmeye çalış canım(yeşil mercimek,tavuk,haşlanmış patates vs. vs.)

  8. Konu Sahibi : parlaa #28
    Giriş tarihi
    Mar 2009
    Mesajlar
    3,998
    peki o basenlerden kurtulmak için ne yapmalıyız hocam? hele ki sıkı basenlerse nasıl inceltmeliyiz?

  9. Konu Sahibi : parlaa #29
    Giriş tarihi
    Nov 2008
    Mesajlar
    419
    Alıntı antrenör kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Güvenin için teşekkür ederim canım.Şeniz

    Basen istiyorsun demek hımmCADIARZU
    Canım bu tamamen bünyeyle alakalı aslında.
    Bence öncelikli yapman gereken sporla beraber orantılı olarak bol bol yemek yemek

    Spordan zarar gelmez canım bunu unutma yani amacın belli bölgelerini toparlamak bile olsa spor işe yarar.
    Her egzersizden sonra karbonhidratlı besinler tüketmeye çalış canım(yeşil mercimek,tavuk,haşlanmış patates vs. vs.)
    çok teşekkür ediyorum canım..
    yemek yeme işi zaten vazgeçemeyeceğim birşey =)
    okadar yiyorumki ama nereye gidiyor bunlar bilmiyorum ya..
    insan akşam yatarken koca bir sandiviç yer mi ya ?
    nedense ben genelde yüümden kilo alırım..
    ama vücudumda oynama yok..
    o yüzden de spor tek umudum..
    zayıf olupta basenleri olan insanlar vardır ya ,onlar olduğundan daha kilolu gösterirler basenleri sayesinde..
    birde sevdiğim için istiyorum bu basen olayını..
    spora devam ediyorum insallah yaza kadar değişme olucak :lepi:

  10. Konu Sahibi : parlaa #30
    Giriş tarihi
    Apr 2007
    Mesajlar
    2,321
    kızlar stepile ilgil yaptığım bir araştırmada ''step basen yapmak gibi bir dezavantajı olan egzersizdir.''
    diye yazıyordu...ben dün akşam stepe başladım...tam 100 kez sandalyenin üzerine çıkıp indim..
    umarım yakın zamanda faydasını görürüm..

Sayfa: 3/10 İlkİlk 12345 ... SonSon

Benzer Konular

  1. Basen Hareketleri
    By loye38 in forum Egzersizler
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 25-12-2011, 16:10
  2. Merdane ile Bel ve Basen inceltme :)
    By EU2 in forum Soru-Cevap Bölümü
    Cevaplar: 24
    Son Mesaj: 16-08-2010, 19:48
  3. karın basen kalça :(
    By CanEs in forum Bölgesel İncelme; Yöntemler ve Ürünler
    Cevaplar: 13
    Son Mesaj: 08-01-2010, 12:42
  4. Basen bölgem çok kalın:(
    By domination in forum Bölgesel İncelme; Yöntemler ve Ürünler
    Cevaplar: 31
    Son Mesaj: 08-01-2010, 12:41
  5. basen ve göbek bölgem..
    By askprensesi in forum Bölgesel İncelme; Yöntemler ve Ürünler
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 08-01-2010, 12:41

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.