Sayfa: 2/3 İlkİlk 123 SonSon
Toplam 28 adet sonuctan sayfa basi 11 ile 20 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Kurutma makinem

  1. Konu Sahibi : esra510 #11
    Alıntı biberon kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Ben bosch yoğuşmalı kurutma makinası kullanıyorum ve çok memnunum. Yeni kullanmaya başladığım için yıpranma sorusuna net bir yanıt veremeyeceğim, ama şimdilik böyle bir şikayetim yok. Çok kuru çıkarttığınız zaman bir miktar çekme oluyor, doğru. Ama montajı yapmaya gelen ekip bana çok kuru seçeneğini sadece kotlarda ve havlularda kullanmamı tavsiye etti. Buhar çıkışı bildiğim kadarıyla bacalı modellerde oluyor. Benimkinde kurutma bitiminde su haznesini boşaltmak ve kapağın içindeki filtreyi temizlemek yeterli oluyor. Aşırı bir sesi de yok, 23 aylık bir oğlum var, o uyurken bile çalıştırıyorum, ki odasına çok yakın bir yerde, yine de uyanmıyor. Bitimindeki uyarı sesi biraz yüksek, onu da hemen kapatmazsanız aralıklı olarak tekrar ettiği için sinir bozucu olabiliyor. Bir de ayrıca yünlüler için özel sepeti var ama onu henüz kullanmadım. Bildiğim kadarıyla yıkanabilen ve kurutmaya müsait ayakkabıları da o sepette kurutmak mümkün oluyormuş. Genel anlamda tavsiye edebilirim, umarım yardımcı olmuşumdur...
    bende artık dolaba kaldırma kuruluğunda kullanıyorum ve cihazlarımız aynı model sanırım benimkindede yünlüler için özel sepeti var bu sadece tek modelde var amaaan iyiki almışım sefam olsun çok memnunum birde ütü yapma makinesi çıkarsalar ne güzel olacak değilmi kızlar zemuszemus


  2. Konu Sahibi : esra510 #12
    Giriş tarihi
    Oct 2009
    Mesajlar
    487
    sağolun arkadaşlar verdiğiniz bilgiler için...
    siz sanırım bosch logixx 8 modelini kullanıyorsunuz...
    esra başta çekme oluyo demişsin ya,şimdi dolaba kaldırma kuruluğunda kullanıyorum demişsin,şimdi de çekme oluyo mu?ıslak çıkmıyo yine de tabi dimi?
    çok kuru ayarladığın için mi çekmiş çamaşırların?
    yeni aldığım bebek kıyafetlerini kurutsam çeker mi ki?

  3. Konu Sahibi : esra510 #13
    Alıntı sesomu kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    sağolun arkadaşlar verdiğiniz bilgiler için...
    siz sanırım bosch logixx 8 modelini kullanıyorsunuz...
    esra başta çekme oluyo demişsin ya,şimdi dolaba kaldırma kuruluğunda kullanıyorum demişsin,şimdi de çekme oluyo mu?ıslak çıkmıyo yine de tabi dimi?
    çok kuru ayarladığın için mi çekmiş çamaşırların?
    yeni aldığım bebek kıyafetlerini kurutsam çeker mi ki?
    evet tatlım bosh logixx 8 modelini kullanıyorum ben çok kuru ayarında kullanıyordum ilk zamanlar bulaşık makinem arızalandı servis gelmişti onlara sordum onlarda bana dolaba kaldırma kuruluğunda kullanmamı tavsiye ettiler .birde çok tiftik yün doluyordu kapak araları onuda sormuştum sık sık yani hergün kullanıyorsamki ben nerdeyse hergün kullanıyorum 2 erkek çocuğum eşimide sayarsam 3 erkekle mecburen hergün kullanıyorum haftada 1 makinenin altındaki çekmeceyi çekip yıkayıp kurutup yerine takıyorum şimdilik memnunum almayanlarada tavsiye ederim hatırlarsanız bulaşık makineside ilk çıktığı zamanlar hanımlar ne diyordu amaaaan 2 bulaşıkta yıkayamayacaksam nerde kaldı hanımlığım diyorlardı ama şimdi her evde baş köşede duruyor kurutma makineside aynen öyle insan rahatlığına alıştımı bırakamaz zaten şiddetle tavsiye ederim :lepi:

  4. Konu Sahibi : esra510 #14
    Giriş tarihi
    Oct 2009
    Mesajlar
    487
    sağol esracım...
    ben arçelik bosh ve siemens arasında kalmıştım...
    arçeliğin hem c sınıfı hem de pek özelliği yok ama fiyatı diğerlerinin yarı fiyatı..
    bosh ve siemens b sınıfı...
    a sınıfı da var siemensin ama arada 500 tl gibi bi fark var değermi bilmiyorum...
    siemensin bi modeli var b sınıfı...kuru temizleme (refresh) özelliği varmış ayrıca,alırsam onu alcam galiba...
    elektirik çok farkedermiki acaba b sınıfı diye?
    sizde çok etkiledi mi faturayı?

  5. Konu Sahibi : esra510 #15
    Giriş tarihi
    Oct 2007
    Mesajlar
    12,402
    Bende kurutma makinesi alacağım şimdi araştırmadayım kampanya osla bakıyorum fiyatlara sabahtan beri 1500 üzerinde rakamlar:bbo:
    Aralığa doğru firmaların kampanyaları oluyor hedeflerini tutturmak için o zamanda alacağım sanırım.
    Burayı takip edeceğim şikayeti olan varsada yazsın çünkü ben istiyorum diye alıcaz kötü bişeyle karşılaşsak eşim başımın etini yer.
    ''Neyzenden bir Nefes, Neyde bin sesle karşılık bulur..Olsaydı Kavuşmak aceleyle, Ney; neye inlerdi ki o vakit...İyiki Ayrılıklar var...Ve iyiki Umud-u vuslat ...Aşk ile ''(...)

  6. Konu Sahibi : esra510 #16
    Alıntı sesomu kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    sağol esracım...
    ben arçelik bosh ve siemens arasında kalmıştım...
    arçeliğin hem c sınıfı hem de pek özelliği yok ama fiyatı diğerlerinin yarı fiyatı..
    bosh ve siemens b sınıfı...
    a sınıfı da var siemensin ama arada 500 tl gibi bi fark var değermi bilmiyorum...
    siemensin bi modeli var b sınıfı...kuru temizleme (refresh) özelliği varmış ayrıca,alırsam onu alcam galiba...
    elektirik çok farkedermiki acaba b sınıfı diye?
    sizde çok etkiledi mi faturayı?
    bende b sınıfı diye başlarda tereddütde kalmıştım ama satıcı bana a sınıfına takılı kalma diye uyarmıştı bir beyaz eşyanın ömrü 8 bilemedin 10 sene demişti 10 senedede ardaki elektrik faturası oynasın oynasın 1 milyar oynar demişti aradaki farkta o zaman yine 1 milyardı yani mantıken farkeden bir şey olmuyor canım:jeyyar:

  7. Konu Sahibi : esra510 #17
    Alıntı Saruboceq kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Bende kurutma makinesi alacağım şimdi araştırmadayım kampanya osla bakıyorum fiyatlara sabahtan beri 1500 üzerinde rakamlar:bbo:
    Aralığa doğru firmaların kampanyaları oluyor hedeflerini tutturmak için o zamanda alacağım sanırım.
    Burayı takip edeceğim şikayeti olan varsada yazsın çünkü ben istiyorum diye alıcaz kötü bişeyle karşılaşsak eşim başımın etini yer.
    ben aldığımda 2300tl di şimdi baktımda siteye 1.515,20 tl kadar düşmüş canım baya düşmüş fiyatı dahada düşermi acep amanım eşim görmesinCADIARZU

  8. Konu Sahibi : esra510 #18
    Alıntı Saruboceq kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Bende kurutma makinesi alacağım şimdi araştırmadayım kampanya osla bakıyorum fiyatlara sabahtan beri 1500 üzerinde rakamlar:bbo:
    Aralığa doğru firmaların kampanyaları oluyor hedeflerini tutturmak için o zamanda alacağım sanırım.
    Burayı takip edeceğim şikayeti olan varsada yazsın çünkü ben istiyorum diye alıcaz kötü bişeyle karşılaşsak eşim başımın etini yer.
    bu arada profil resmin nekadan güzelmiş öyle bayıldım:roflol:

  9. Konu Sahibi : esra510 #19
    Giriş tarihi
    Oct 2009
    Mesajlar
    487
    Alıntı Saruboceq kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Bende kurutma makinesi alacağım şimdi araştırmadayım kampanya osla bakıyorum fiyatlara sabahtan beri 1500 üzerinde rakamlar:bbo:
    Aralığa doğru firmaların kampanyaları oluyor hedeflerini tutturmak için o zamanda alacağım sanırım.
    Burayı takip edeceğim şikayeti olan varsada yazsın çünkü ben istiyorum diye alıcaz kötü bişeyle karşılaşsak eşim başımın etini yer.
    canım istanbuldaysan ben metroport alışveriş merkezinde gördüm..
    siemensin sonu 512 ile biten modeli 1.190 TL idi..
    kampanya yapmışlar...,
    refresh özelliği filan varmış...kuru temizleme gibi bişey...
    2010 da çıkmış bu model..8 kilo kurutma kapasiteli ama b sınıfı...
    a sınıfı olan da varmış ama 500 tl farklı fiyatı..o 7 kilo kapasiteliymiş ama...
    ayy bende mi aralığı beklesem..mantıklı aslında...

    Alıntı esra510 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    bende b sınıfı diye başlarda tereddütde kalmıştım ama satıcı bana a sınıfına takılı kalma diye uyarmıştı bir beyaz eşyanın ömrü 8 bilemedin 10 sene demişti 10 senedede ardaki elektrik faturası oynasın oynasın 1 milyar oynar demişti aradaki farkta o zaman yine 1 milyardı yani mantıken farkeden bir şey olmuyor canım:jeyyar:
    10 senede 1 milyar mı farkedermiş kabaca...iyi ozaman...
    siemensin 500 tl farkediyo a sınıfı-b sınıfı arası...
    sizde çok aşırı bi elektrik faturası oluyo mu kurutmadan dolayı..
    bize normalde 40 filan geliyo elektrik...
    kurutma ne kadar arttırır ki acaba?...bilmiyorumkismile

  10. Konu Sahibi : esra510 #20
    arkadaşlar bende kurutma makinesi kullanıyorum çok memnunum benimde ilk bir kaç kullanımda kıyafetlerimizde çekmeler olmuştu ama ayarını kullanmayı öğrenince şu an çekme sorunum kalmadı.benim kurutma makinem elektrolux makinamın ıreneoid özelliği var mesela ütülenecek penyelerimi ve kot pantolonlarımızı atıyorum ireneoid programına 20 dakika sonra çıkarıyorum ütülenmiş oluyor gömlekleride atıyorum çıkınca sadece dikiş yerlerine ütü vurmam gerekiyor ütümü kolaylaştırıyor çok memnunum biraz pahallı ama değer bence tavsiye ederimm

Sayfa: 2/3 İlkİlk 123 SonSon

Benzer Konular

  1. çamaşır makinem arızalandı
    By ikizanası in forum Beyaz Eşya
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 02-09-2010, 16:52
  2. Bulaşık makinem detarjanı almıyo
    By ozha in forum Faydalı Bilgiler
    Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 18-01-2010, 12:28
  3. Çamaşır makinem bozuldumu:(
    By _ConversE_ in forum Hiçbir başlığa uymayan yazılar !
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 18-02-2009, 18:44
  4. çamaşır makinem su akıtıyor..
    By drsiest@ in forum Faydalı Bilgiler
    Cevaplar: 10
    Son Mesaj: 14-06-2008, 20:38
  5. Çamaşır makinem yaşlandı mı ki?
    By alyazma in forum Faydalı Bilgiler
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 15-02-2008, 09:59

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.