Sayfa: 3/74 İlkİlk 123451353 ... SonSon
Toplam 736 adet sonuctan sayfa basi 21 ile 30 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Tupperware

  1. Konu Sahibi : ecrenim #21
    Bende Kullaniyorum Inanilmaz Memnunum Herşeyi Harika Ama Kullanmasini Bilicen Yoksa Normal ürnlerden Farki Kalmaz


  2. Konu Sahibi : ecrenim #22
    Giriş tarihi
    Jul 2006
    Mesajlar
    2,214
    ben uzun zamandan beri kullanıyorum tupperware ürünlerini çokta memnunum en son olarak ta salata kurutucusu ve tini mini hanım saklama kabını aldım
    çok harika marulları,rokaları,maydonozları kurutucudan ğeçirip saklama kabına koyuyorum ve elimin altında sürekli hazır oluyor yeşilliklerim..almayan ve kullanmayan arkadaşlara kesinlikle tavsiye ederim,gerçi biraz fiyat olarak pahalı ama indirim haftaları takip edilirse uygun fiyata geliyor üstelik 10 sene garantileri var

  3. Konu Sahibi : ecrenim #23
    bende tuppanın hamur mayalama kabı var süper valla kaç senedir kullanıyorum mayalıyosun hamuru kapağını kendi atıyor ayar gerekmiyor hamur için keşke daha alabilsem ama pahalı yaaa:sm_confused::a015:

  4. Konu Sahibi : ecrenim #24
    merhaba bende 6 yıldır kullanıyorum.hiçbirine bişey olmadı çok da sık kullanmama rağmen.en çok şek şekimi seviyorum.yoğurdu tuzu suyu aynı anda koy çalkala çok pratik.peynir kabım yok çok güzel koruyo içindekini onu da alıcam.çok pahalı ama çok şık ve güzel

  5. Konu Sahibi : ecrenim #25
    bende 6 senedır kullanıyorum,
    annemde uzun zamandır kullanıyo onun sayesınde almıstım bende:)
    en ıslevsel olanı yagdanlıkları ve mını sef,
    bende krıstal set vardı ıkıser ıkıser almıstım ora ve kucuk boyunu cok memnunum,
    en gereksız olarakta
    meyva koymak ıcın ıkı bolmelı bısey almıstım bı geldıkı kapagı megerse vakumlu dıılmıs modelı oymus,suzgec vazıfesı goruyo sadece,
    bıde kek ortası camlı mıkserıxs mıydı ne onu almıstım acaıp gereksız bısey oldu

  6. Konu Sahibi : ecrenim #26
    EU1 Guest
    bildiğin plastik kaplara amerikan etiketi yapıştırıp, 1 liralık malı 100 liraya satan marka..sosyete pek bi meraklı..aman şunum tapırver bunum tapırver diye ortaya rengarenk plastik kapları getirip nasıl övünüyorlar bi görseniz..halbuki git pazarda aynısından bulursun..cidden bak..
    bu kadınlar çok ilginçler cidden..anneme de geldi bi tane *, güya yiyecekler kabın içinde bozulmuyormuş, yıkanmış yeşillikler falan..sonra kurabiye, kek tarzı şeyler..bikaç kez kullandık bildiğin bayatlıyor, bozuluyor..inanmayın, aldanmayın şu markalara canım..
    (hulahoppahop, 13.11.2008 22:37)

    kaynak: ekşisözlük

  7. Konu Sahibi : ecrenim #27
    bende de bu ürünlerden epeyce var. mini şef kolay soy salatacı favorim. bütü ürünler birbirinden güzel ve kullanışlı pahalıama hakkınıda veriyor yıllarca kullan hiçbişey olmaz........:enbuyukkk:

  8. Konu Sahibi : ecrenim #28
    Giriş tarihi
    Nov 2008
    Mesajlar
    2,375
    bende çeyizime 2 tane tencere tarzı birşey sipariş verdim geçen gün.1,5 saat yemeği sıcak tutma özelliği olanlardan aldım

  9. Konu Sahibi : ecrenim #29
    elmaninsapiarmutuncekirdegi Guest
    bütün ürünlerini doğru yerlerde ve doğru şekilde kullanırsanız gerçekten de daha uzun süre taze kaldığını görüceksiniz gıdalarınızın.
    bi de buzdolabında fazla yer kaplamamaları ve mutfağınızın düzene girmesi de çok güzel.evet pahalı ama çok kullanışlı ürünler.tavsiye ederim arkadaşlar.en rahat ve sık kullanabilecekleriniz,mucize şekerler,buzluk kapları(özellikle,sarmalar,dolmalar ve hamur işleri için), mini şef ve rondosu,kompaktus,ki bu ürünü herşeyle kullanabilirsiniz.kısacası mükemmeller.biz kadınların hayatının çoğu mutfakta geçerken en azından bir iki şey de bize yardımcı olsun dimi.ben yıllardır kullanıyorum.çok çok memnunum.parasını hak ediyolar çünki deforme olmuyorlar,herhangi bi durumda iadesi var.çok güzel

  10. Konu Sahibi : ecrenim #30
    Giriş tarihi
    Jul 2006
    Mesajlar
    2,214
    bende uzun zamandır kullanıyorum ve gayet memnunum yanlız geçende ilk kez şık servis serisinin iç kabını bulaşık makinasına koydum ve çıkarttığımda içinde beyaz lekeler gördüm tekrardan yıkamama rağmen kuruduğunda tekrar o lekeler ortaya çıktı :(
    __________________

Sayfa: 3/74 İlkİlk 123451353 ... SonSon

Benzer Konular

  1. tupperware ürünleri arıyorum
    By zuzummm in forum Arşiv
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 06-04-2009, 21:05

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.