Toplam 10 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Note 3 mü İphone 5s mi

  1. Konu Sahibi : LuckyLover #1

    Note 3 mü İphone 5s mi

    merhaba arkadaşlar yakın bir zaman da telefon alacağım (inşallah :) )
    ama kararsız kaldım. nokia n8 ilk çıktığı zamanlarda almıştım 3 senedir onu kullanıyodum menundumbide çift hat kullandığımdan c3 üm vardı. n8 bozuldu hiçe çıktı. şimdi c3 kullanıyorum ama nokia dan çok sıkıldım.
    şimdi aldığım telefonu da uzun süre kullanmak istiyorum
    kimi iphone diyor kimi samsung sizin düşünceleriniz neler
    hangisini almalııyım?


  2. Konu Sahibi : LuckyLover #2
    merhabalar..
    yaklaşık bi 6-7 ay önce bende iphone 5 mi galaxyler mi diye soruyodum =) tanıdık geldi.
    ben blackberry kullanıyodum ve çok seviyodum, sorun çıkınca araştırma yapmıştım.

    galaxylerin hep daha iyi olduğunu söylenilir. onu kullanmadım ama ablam kullanır, güzel telefon ama iç tasarımını pek beğenmem ben eğer içinde ki programa önem veriyosanız, apple derim çünkü ona olan programlar çok güzel ve çok seçenek var. tabi şu anda popüler olan bi çok programı hepsine yükleyebiliyosunuz ama apple da seçenek çok daha fazla.
    eğer populerite diyorsanız tabi ki i phone, ben dış tasarımdan iç tasarım ve programlarına kadar araştırdığım için, apple ı tercih ettim. inanılmaz memnunum. zaten hep derler apple kullanmaya başlarsanız ister pc ister telefon, bir daha başka telefon almanız çok zor. kullanışlı - kolay...

    bunların yanında satıcıların bana dürüst olmadığı bir konu var ki çok önemli; galaxy sarjını bilmiyorum lakin i phone u günde 2 kez sarj ediyorum. çok çabuk bitiyor sarjı, hatta bununla ilgili şikayette almışlar baya. ona dikkat edebilirsiniz ama telefon sürekli elimde değil, sadece arama ve mesaj için derseniz mutlaka iphone!

  3. Konu Sahibi : LuckyLover #3
    Alıntı stereotyped kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    merhabalar..
    yaklaşık bi 6-7 ay önce bende iphone 5 mi galaxyler mi diye soruyodum =) tanıdık geldi.
    ben blackberry kullanıyodum ve çok seviyodum, sorun çıkınca araştırma yapmıştım.

    galaxylerin hep daha iyi olduğunu söylenilir. onu kullanmadım ama ablam kullanır, güzel telefon ama iç tasarımını pek beğenmem ben eğer içinde ki programa önem veriyosanız, apple derim çünkü ona olan programlar çok güzel ve çok seçenek var. tabi şu anda popüler olan bi çok programı hepsine yükleyebiliyosunuz ama apple da seçenek çok daha fazla.
    eğer populerite diyorsanız tabi ki i phone, ben dış tasarımdan iç tasarım ve programlarına kadar araştırdığım için, apple ı tercih ettim. inanılmaz memnunum. zaten hep derler apple kullanmaya başlarsanız ister pc ister telefon, bir daha başka telefon almanız çok zor. kullanışlı - kolay...

    bunların yanında satıcıların bana dürüst olmadığı bir konu var ki çok önemli; galaxy sarjını bilmiyorum lakin i phone u günde 2 kez sarj ediyorum. çok çabuk bitiyor sarjı, hatta bununla ilgili şikayette almışlar baya. ona dikkat edebilirsiniz ama telefon sürekli elimde değil, sadece arama ve mesaj için derseniz mutlaka iphone!
    teşekkür ederim halen bir karar vermiş değilim kardeşim note 3 aldı çok memnun özelliklerine baktım gayet güzel biraz büyük ama şık bir telefon şarj çok önemli eşim iphone (4) kullanıyor güncelledi ama nedense bilmiyorum bana çok soğuk geliyor.
    kardeşim 2 günde bir şarja takıyor note 3 ü ve sürekli elinde hep uğraşır durur bilmiyorum nasıl karar vericem

  4. Konu Sahibi : LuckyLover #4
    Kesinlikle Note III

    Iphone, Note III'ün eline su dahi dökemez...
    ~ ~ ~ ~


    Karakterim ve tavrımı birbirine karıştırmayınız, Karakterim: ''KİM OLDUĞUMLA'' ilgilidir ! Tavrım ise ; "SİZİN KİM OLDUĞUNUZLA" ... !

  5. Konu Sahibi : LuckyLover #5
    Merhaba kesinlikle iPhone 5 derim çok güzel resim çekimi falan çok güzel bende iPhone 5 kullanıyorum kadınlar kulübü nede ıphonemle giriyorum tıpkı bi tablet gibi anlat anlat vallahi bitiremem

  6. Konu Sahibi : LuckyLover #6
    Giriş tarihi
    Sep 2007
    Mesajlar
    6,647
    Alıntı Kazen kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Kesinlikle Note III

    Iphone, Note III'ün eline su dahi dökemez...
    Bir Iphone 4S kullanıcı olarak Kazen'e kesinlikle katılıyorum.. Note III şahane bir telefon, ilk fırsatta değiştireceğim eğer miras kalırsa bana bir yerden

  7. Konu Sahibi : LuckyLover #7
    Alıntı Kazen kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Kesinlikle Note III

    Iphone, Note III'ün eline su dahi dökemez...
    bilmiyorum ama note 3 almaya karar verdim
    hayırlısı artık
    beni biraz android olması düşündürüyor
    virüslerden korkuyorum iphone bu konuda çok güvenilir eşim iphone kullanıyor güncellemeleriyle aynı tlf oluyor işte
    sadece boyut büyüyor gibi bilmiyorum
    ama note 3 son kararım

  8. Konu Sahibi : LuckyLover #8

    Bilgilenderme tlff

    Alıntı LuckyLover kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    bilmiyorum ama note 3 almaya karar verdim
    hayırlısı artık
    beni biraz android olması düşündürüyor
    virüslerden korkuyorum iphone bu konuda çok güvenilir eşim iphone kullanıyor güncellemeleriyle aynı tlf oluyor işte
    sadece boyut büyüyor gibi bilmiyorum
    ama note 3 son kararım
    merhabaa aldın mı note 3 bende note 2 yada 3 almayı düşünüyorum ama merak ettim naptın sen ccanımm ?

  9. Konu Sahibi : LuckyLover #9
    Alıntı bet_ayd kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    merhabaa aldın mı note 3 bende note 2 yada 3 almayı düşünüyorum ama merak ettim naptın sen ccanımm ?
    araya biraz maddi sıkıntılar girdiği için alamadım ama fatura üzerine bu ay alıcam inşallah
    ama son kararım note 3
    s4 çıktığı zamanlarda bi arkadaşım note 2 almak istemişti ama satıcı
    s4 al demişti bi note 2 biraz ağırmış galiba
    ben note 3 alıcam inşallah =)
    ama kardeşim aldı çok memnun

  10. Konu Sahibi : LuckyLover #10
    Canm ben ıphone 5s kullanıyorum ama note 3 ü görünce acıkca söylemek gerekrse note 3 ü tavsye ederim görüntü kalitesi kamerası baya fark var ama büyük telefon sevmyosan tbki ıphone 😊


    iPhone 'den Kadınlar Kulübü aracılığı ile gönderildi

Benzer Konular

  1. Note Escape
    By Anuşka in forum Oda Oyunları
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 24-02-2013, 21:49
  2. Death Note (Ölüm Defteri) (Anime/Manga/Film)
    By PurpleRain in forum Sinema & Tiyatro
    Cevaplar: 34
    Son Mesaj: 04-04-2011, 17:27
  3. Şarjsız çalışan İphone
    By Dishe in forum Bilim ve Teknik
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 29-05-2008, 01:29
  4. Phone Salesman Amazes Crowd - Video
    By Zepp in forum İlginç Videolar
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 29-11-2007, 10:18

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.