Toplam 6 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 6 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Yeditepe hastanesi Prof.Cem Fıçıcıoğlu'nu bilen var mı?

  1. Konu Sahibi : EU1 #1
    EU1 Guest

    Yeditepe hastanesi Prof.Cem Fıçıcıoğlu'nu bilen var mı?

    merhaba arkadaşlar.ben umut tüp bebek merkezi ile yeditepe arasında kararsız kaldım.yeditepe hastanesi işyerime çok yakın kontrollere gidip gelmem açısından izin konusunda iyi olur bana.ama merkez hakkında hiçbir bilgim yok tabi cem fıçıcıoğlu hakkındada bilgim yok.tanıyan arkadaşlar varmı aramızda çünkü çok kararsız kaldım.umut yada yeditepe hangisi?fisfisfis


  2. Konu Sahibi : EU1 #2
    Giriş tarihi
    Jan 2008
    Mesajlar
    590
    benimde arkadasım gidiyor cem beye çoook iyi diyip duruyordu ama bilmiyorumm onun yalancısıyım..

  3. Konu Sahibi : EU1 #3
    Alıntı su_damlasi kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    merhaba arkadaşlar.ben umut tüp bebek merkezi ile yeditepe arasında kararsız kaldım.yeditepe hastanesi işyerime çok yakın kontrollere gidip gelmem açısından izin konusunda iyi olur bana.ama merkez hakkında hiçbir bilgim yok tabi cem fıçıcıoğlu hakkındada bilgim yok.tanıyan arkadaşlar varmı aramızda çünkü çok kararsız kaldım.umut yada yeditepe hangisi?fisfisfis
    merhaba su_damlası ben yeditepede prof.dr.cem beyin hastasıyım ve çok memnunum gerçi çoook yoğun ama ben çok memnun kaldım hemşireleri ekibi çok iyi ben hiç sorun yaşamadım:dance:ayrıca yardımcı doç.gazi bey var oda çok ilgili açıkçası ünüversite hastanesi iyiki tercih etmişim raporum çok kolay çıktı ilaçlar için bile eczaneme kadar yardımcı oldular yakın olması çok önemli sık sık yumurtalarının takibi için ultrasona çağıracaklar:1shok:

  4. Konu Sahibi : EU1 #4
    Alıntı EU1 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    merhaba arkadaşlar.ben umut tüp bebek merkezi ile yeditepe arasında kararsız kaldım.yeditepe hastanesi işyerime çok yakın kontrollere gidip gelmem açısından izin konusunda iyi olur bana.ama merkez hakkında hiçbir bilgim yok tabi cem fıçıcıoğlu hakkındada bilgim yok.tanıyan arkadaşlar varmı aramızda çünkü çok kararsız kaldım.umut yada yeditepe hangisi?fisfisfis
    kesinlikle yeditepeyi tavsiye ediorum arkadaşım özellikle cem fıçıcıoğlu ;) 8 sene sonra bebeğim oldu önceAllah sonra o hastanenin sayesinde darısı başına inş :)
    Düzenleyen: zeynep_tanem Düzenleme Tarihi : 09-03-2010 Düzenleme Saati :23:30 Sebep: pişmanlık

  5. Konu Sahibi : EU1 #5
    Alıntı EU1 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    merhaba arkadaşlar.ben umut tüp bebek merkezi ile yeditepe arasında kararsız kaldım.yeditepe hastanesi işyerime çok yakın kontrollere gidip gelmem açısından izin konusunda iyi olur bana.ama merkez hakkında hiçbir bilgim yok tabi cem fıçıcıoğlu hakkındada bilgim yok.tanıyan arkadaşlar varmı aramızda çünkü çok kararsız kaldım.umut yada yeditepe hangisi?fisfisfis
    arkadasım ben cem beyin metını duydum ve aralık 2009da tup bebek için goruşmeye gıttık adam iyi ilgilendi ekıbıde ıyıydı 14 tane yumurta topladılar bunların 12sını dölledıler.yasım genç oldugu için bebegın tutmasına kesın gözle bakıyordu.6 adet 1 kalıte emrıyom vardı 6 adette pek kalıtelı olmayan embrıyom vardı 6 adet 1 kalıteden 2 tanesını 3 blastosıst asamasında transfer ettıler 1 kalıte 2 tane 5 blastosıst asamasında transfer ettıler yanı ardısık transfer yaptılar doktor çok guvenıyordu olacagına kesın olması için zayen ardısık transfer yaptılar.ve transferden sonra 12 gun kanda bhcg testı 6.85 yanı hamılelık var ama çok duşuk bir rakam bu 14 gun tekrar test istedıler 6.03 16gun tekrar test istedıler 1.03yanı gebelık olusmadı transferden sonrahıç ayaga kalkmadım hep yattım ama tutmadı doktor benden neden tutmadına daır herhangı bır test istemedı doktora neden olmadı dedıgımde bebek tekrar istanbula gelmenı istiyor dedı ve çıktı.bugun olmuş hala aramadılar tutbebek için gelmıyormusunuz dıye bu benım hıkayem .ve o hastanede bır kadınla tanıstım kadın 2 defe tup bebek yaptırmış 2sındede tutmamış yaptırdıgı yerler umut tup bebek ve fertıjentırdıye çok bılınen yerler kadının yumurta sayısı 8 tane ve iyi kalıte degıl doktor hıç umut vermemış tutacagını zannetmıyorum demış ve 2. blastosıst aşamasında 3tane emrıyo transfer edıldı emrıyolar pek iyidegıl öluyor dıye erkenden ettıler ve kadının 12gun sonucu bhcg sonucu 250 cıvar 14 gun sonucu 500lerdeydı sonucu kendı gozumle gordum ve şok oldum meger oncekı tutmamasının sebebı kanda pırtılaşmaymış.sana tavsıyem butun tahlıllerını yap ve ögle gıt merkeze çunku tahlıllerı en az3.4 denemede tutmayanlara yapıyorlar.ben doktora kotu dıyemem çunku kadınınkı tuttu ama kızdıgım yon benım neden ayrıntılı tahlılımı ıstemedıler

  6. Konu Sahibi : EU1 #6
    Giriş tarihi
    Oct 2007
    Mesajlar
    12,402
    Merhaba,
    Konunuz içerik nedenile taşınmıştır,bilginize.
    ''Neyzenden bir Nefes, Neyde bin sesle karşılık bulur..Olsaydı Kavuşmak aceleyle, Ney; neye inlerdi ki o vakit...İyiki Ayrılıklar var...Ve iyiki Umud-u vuslat ...Aşk ile ''(...)

Benzer Konular

  1. yeditepe hastanesi
    By little_princess in forum Doktor ve Hastane Tavsiyeleriniz
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 07-01-2014, 17:29
  2. Yeditepe hastanesi cem fıçıcıoğlu
    By EU1 in forum Tüp Bebek Merkezleri
    Cevaplar: 47
    Son Mesaj: 30-04-2011, 10:43
  3. İzmir de işini bilen tecrübeli prof.dermatolog arıyorum
    By ela in forum Saç Dökülmesi Neden ve Çözümleri
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 04-10-2010, 18:04
  4. Yeditepe Üniversitesi Hastanesi-Dr tavsiyesi???
    By butterfly55 in forum Doktor ve Hastane Tavsiyeleriniz
    Cevaplar: 12
    Son Mesaj: 30-03-2009, 16:10
  5. yeditepe üniversite hastanesi
    By saveist in forum Tüp Bebek Merkezleri
    Cevaplar: 24
    Son Mesaj: 13-02-2009, 01:14

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.