Toplam 8 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 8 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: transfer sonrası akıntı

  1. Konu Sahibi : minecan77 #1

    transfer sonrası akıntı

    slm kizlar,cok panikteyim suan,lutfen tecrubeli arkadaslar cevap verin bana

    benim dun saat 15.30 da dondurulmuslarla 2 tane 4.gun embriyo transferim oldu allaha sukur
    fakat az once wc gittigimde koyu kvam akintiyla birlikte pembe kan vardi
    bu normal mi?

    acaba transfer isleminden dolayimi geldi o kan ( cok azdi kan boyle pembemsi biseydi,ama akintinin icinde belliydi ))

    tutunmak icin henuz erken degilmi? ne bilim kafam karisti,


  2. Konu Sahibi : minecan77 #2
    ufff ya neden kimse cevap vermiyor,

  3. Konu Sahibi : minecan77 #3
    Konuyla ilgili bir bilgim olmadığı için yardımcı olamayacağım ama başlığı değiştirme şansınız varsa değiştirmenizi tavsiye ederim nacizane.Belki bilgi sahibi olanların dikkatini daha çabuk çeker

  4. Konu Sahibi : minecan77 #4
    Giriş tarihi
    Feb 2010
    Mesajlar
    3,596
    vajınya yerleştırılen spekulumdan dolayı olabılıo
    yanı tahriş olmus olabılır yoksa elbette
    cok erken tutunmak ıcın:)
    keyfını cıkarın stres olmayın
    eğer tutacağı varsa zıplasanız dusmez
    eğer olmayacksada yatarak olduramazsınız
    rahat olun:)

  5. Konu Sahibi : minecan77 #5
    Alıntı umutbizimolsun kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    vajınya yerleştırılen spekulumdan dolayı olabılıo
    yanı tahriş olmus olabılır yoksa elbette
    cok erken tutunmak ıcın:)
    keyfını cıkarın stres olmayın
    eğer tutacağı varsa zıplasanız dusmez
    eğer olmayacksada yatarak olduramazsınız
    rahat olun:)
    evet katılıyorum bende aşılama yaptırdığımda bendende gelmişti spekulumdan korkmayın .bende bişey sorucam banada yrdım edin lütfen dün yumurtalarım toplandı 27 tane çok şükür sonrasında çok rahat uyandım ağrım sızım yoktu.akşama doğru ağrım biraz arttı ama yinede rahattım çok rahatsız edici boyutta olmadı. bugün çok iyi uyandım hiç ağrı sızı olmadı ancak akşama doğru karnımda hafif bi şişme oldu.korkum yumurta çok olduğunda muhakkak ohss olunurmu.bende pko yok e2 değerlerimde yüksek çıkmamıştı.şişlik dışında bi sıkıntım yok progestan kullanmaya başladım vajinadan ondan olabilirmi

  6. Konu Sahibi : minecan77 #6

    Yardım :(

    Merhaba Minecan77,
    Transferin 4. günde olmuş, bugün embriyonun 5. günü ve tutunmak için aslında erken değil. Bildiğim kadarıyla, doğal siklusta embriyo 3. günde rahme düşüyor ve 5-6. günde rahme tutunuyor. Tutunma sırasında eğer rahimdeki bir kılcal damara denk gelirse hafif bir kanama olabiliyor. Umarım bahsettiğin şey bu durumdur. Transferden sonraki dönemi psikolojik olarak rahat geçirmek önemli. 4 defa başarısız tüp bebek deneyimi olan birisi olarak, en ufak şeyden nasıl tedirgin olunduğunu çok iyi biliyorum ve seni anlıyorum ama rahat olmaya çalış, pozitif düşün ve tedirgin olmamaya çalış. Bu konuda doktorunun, diğer çalışanların ve sizin elinizden gelen herşeyi en iyi şekilde yaptığınızı düşün ve rahat olmaya çalış.

    Umarım herşey yolunda gider ve iyi haberlerini alırız.

  7. Konu Sahibi : minecan77 #7
    hepinize cok tesekkur ederim yardimlariniz icin.
    icim birazda olsa rahatladi
    allahim kimsenin emegini bosa cikarmasin
    sevgiler

  8. Konu Sahibi : minecan77 #8
    Alıntı yelyel kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    evet katılıyorum bende aşılama yaptırdığımda bendende gelmişti spekulumdan korkmayın .bende bişey sorucam banada yrdım edin lütfen dün yumurtalarım toplandı 27 tane çok şükür sonrasında çok rahat uyandım ağrım sızım yoktu.akşama doğru ağrım biraz arttı ama yinede rahattım çok rahatsız edici boyutta olmadı. bugün çok iyi uyandım hiç ağrı sızı olmadı ancak akşama doğru karnımda hafif bi şişme oldu.korkum yumurta çok olduğunda muhakkak ohss olunurmu.bende pko yok e2 değerlerimde yüksek çıkmamıştı.şişlik dışında bi sıkıntım yok progestan kullanmaya başladım vajinadan ondan olabilirmi
    benimde daha onceki tedavimde 25 tane toplanmisti,ama birsey olmadi
    toplanan yumurtalarin yerine yeniden kan toplaniyor ondanda olabilir
    insallah hersey yolunda giderde saglicakla kucaginiza alirsiniz bebisinizi
    sevgiler

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.