Sayfa: 16/1603 İlkİlk ... 614151617182666 ... SonSon
Toplam 16021 adet sonuctan sayfa basi 151 ile 160 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Estetik - Karın germe estetik ameliyatı (Abdominoplasty, Tummytuck)

  1. Konu Sahibi : yaren_76 #151
    Alıntı meryy kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    canımm bebek 6 aylık olacak haftaya.fazla kilomda sadece 4 kilo ama emzirdiğim için diyet falan yapamıyorum.
    senin dediğin gibi bütün fazlalığım sanki midemin üzerinde birikmiş gibi duruyor.birde karnım inmiyor sinir oluyorum bu duruma.1 seneyi gözden çıkar dedi doktorum.toparlaması uzun sürermiş sezeryan olduğu için.opuyorumnanaktan
    Aaa senin ameliyat kalmış ha Merry inanamadım. Neyse canım hayırlısı. Ama dediğim gibi ben Aylin hanımla konuştum rahim 12 günde yerine iniyormuş. 1 yıl da uzunmuş yaw neyse sen bilirsin canım. Öptüm seni.


  2. Konu Sahibi : yaren_76 #152
    Alıntı gaboni kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    canım benim ameliyatın üzerinden 10 gün geçti diyet yapmasam kilo alırdım galiba:))) sabah 2 dilim kepek ekmeği 2 dilim kaşarla yağsız bi tost 1 domates salatalık şekersiz çay sonra her 2 saatde 1 elma gün boyu 5 elma yapıyor:) 2 litre su. 4 bardak yeşil çay içiyorum akşamda 1 kase çorba ekmeksiz tabi :) vee bugün tartıldım ameliyata girdiğim gün 67 kiloydum bugün 66 çıktım hihoyyyt eh 10 gündür hareketsiz olduğumu ve ameliyat şişliğinide hesaba katarsak 1 kilo vermek süper bişi değilmi:roflol:
    Ewwet süper bişii, ödemler inince daha da fıstık olacaksın hadi bakalım.

  3. Konu Sahibi : yaren_76 #153
    Alıntı meryy kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    canımm bebek 6 aylık olacak haftaya.fazla kilomda sadece 4 kilo ama emzirdiğim için diyet falan yapamıyorum.
    senin dediğin gibi bütün fazlalığım sanki midemin üzerinde birikmiş gibi duruyor.birde karnım inmiyor sinir oluyorum bu duruma.1 seneyi gözden çıkar dedi doktorum.toparlaması uzun sürermiş sezeryan olduğu için.opuyorumnanaktan

    meryy canım benimde bebeğim 6.5 aylık ve bende hala emziriyorum o yüzden de doktora falan gitmedim henüz, biliyorumki bu vucudumun son şekli değil yanıltıcı olur , bu sebepten bekliyorum, vermem gereken kiloyu da son sürat vermeye gayret ediyorum bebeğimde büyüyor çok şükür ..sonra kendmle ilgileneceğim ve süper bi hatun olmazsam bende ben değilim..heyytt yazarken gaza geldim bee :)))) ilahi :))) hehehe

  4. Konu Sahibi : yaren_76 #154
    Giriş tarihi
    Apr 2009
    Mesajlar
    47
    Alıntı meryy kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    canımm bebek 6 aylık olacak haftaya.fazla kilomda sadece 4 kilo ama emzirdiğim için diyet falan yapamıyorum.
    senin dediğin gibi bütün fazlalığım sanki midemin üzerinde birikmiş gibi duruyor.birde karnım inmiyor sinir oluyorum bu duruma.1 seneyi gözden çıkar dedi doktorum.toparlaması uzun sürermiş sezeryan olduğu için.opuyorumnanaktan
    canım bebişine Allah uzun ömür versin analı babalı büyütsün:Saruboceq: bence dr.u dinle 1 seneyi gözden çıkar senin fazla olan 4 kilo ön tarafda toplanmış sanırım:)) diyet yapsanda mide ve göbekdeki yağlara fazla etkisi olmaz canım egzersiz veya şu titreşim kemerini dene bence özellikle o bölgeyi çalıştırman lazım erimesi için:1hug:

  5. Konu Sahibi : yaren_76 #155
    Giriş tarihi
    Apr 2009
    Mesajlar
    47
    Alıntı aliyesma kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Ewwet süper bişii, ödemler inince daha da fıstık olacaksın hadi bakalım.
    umarım fıstık olurum:))) hala şişşş o kadar şişki az öce pantalon giymek istedim önü düğmelenmedi yaw:1no2:

  6. Konu Sahibi : yaren_76 #156
    Alıntı ruzgar_ kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    meryy canım benimde bebeğim 6.5 aylık ve bende hala emziriyorum o yüzden de doktora falan gitmedim henüz, biliyorumki bu vucudumun son şekli değil yanıltıcı olur , bu sebepten bekliyorum, vermem gereken kiloyu da son sürat vermeye gayret ediyorum bebeğimde büyüyor çok şükür ..sonra kendmle ilgileneceğim ve süper bi hatun olmazsam bende ben değilim..heyytt yazarken gaza geldim bee :)))) ilahi :))) hehehe
    canım aynı durumdayız demekki.ben doğumdan 3 ay sonra gittim doktora konuştuk anlaştık yağlarımı alıp karın germe ameliyatı yapacağını söyledi çok heyecanlıydı söyledikleri :teytey::))opuyorumnanaktan5 eylül için uygundur dedi.tam abdominoplasti olacaktım.fakat geçen ay merakımdan başka bir doktora daha görüneyim dedim.bana, ben seni şu durumda kesinlikle almam ameliyata dedi.rahmin inmemiş hala şişliklerin var bu operasyondan sonuç alabilmemiz için en azından 9 ay geçmesi lazım dedi.
    ardından bir başkasına daha göründüm oda aynısını söyledi.sonra bende inandım demekki bir bildikleri var.bacaklarım uzun basenim yok tek sorun yan yağlar,mide ve karın iyi bir adaymışım.kurban bayramından sonra tekrar muayenem var sabırsızlanıyorum aslında.bende bir an önce eski halime dönmek istiyorum.kim istemezki..benimde bebişim büyüyor tatlişkom..abla olsunda bende güsell olayım dimi ama..:))opuyorumnanaktan

  7. Konu Sahibi : yaren_76 #157
    Alıntı gaboni kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    canım bebişine Allah uzun ömür versin analı babalı büyütsün:Saruboceq: bence dr.u dinle 1 seneyi gözden çıkar senin fazla olan 4 kilo ön tarafda toplanmış sanırım:)) diyet yapsanda mide ve göbekdeki yağlara fazla etkisi olmaz canım egzersiz veya şu titreşim kemerini dene bence özellikle o bölgeyi çalıştırman lazım erimesi için:1hug:
    amin canımsın..teşekkür ederim.valla dinliycez bakalım doktorları.kurban bayramından sonra tekrar görecek beni.bakalım belkide bayram sonrası tamam hazırsın diyebilir.gaboni çok istiyorum artık bu göbekten mideden kurtulmayı...
    Düzenleyen: meryy Düzenleme Tarihi : 01-09-2009 Düzenleme Saati :13:26

  8. Konu Sahibi : yaren_76 #158
    kızlar öldüm geberdim 25 günü ameliyat oldum,bu gün hastaneden çıktım.agrılarım durmuyo.ama bakın benimki hem karın germe hemde trafik kazasında ta iman tahtama yani gögüs kafesime kadar fıtık olup açılmış belki ondan dış dikişim sag bacagımın dışından başlıyo sol bacagımın sonuna kadar.doktorum çok iyi hemde çok uzman şanlı urfa 500 yataklı devlet hastanesi plastik cerrahi servisinde opdr servet gençaga ellerine saglık şimdi çok yoruldum uyuyacam sonra gene yazacam

  9. Konu Sahibi : yaren_76 #159
    Alıntı 2cisokak kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    kızlar öldüm geberdim 25 günü ameliyat oldum,bu gün hastaneden çıktım.agrılarım durmuyo.ama bakın benimki hem karın germe hemde trafik kazasında ta iman tahtama yani gögüs kafesime kadar fıtık olup açılmış belki ondan dış dikişim sag bacagımın dışından başlıyo sol bacagımın sonuna kadar.doktorum çok iyi hemde çok uzman şanlı urfa 500 yataklı devlet hastanesi plastik cerrahi servisinde opdr servet gençaga ellerine saglık şimdi çok yoruldum uyuyacam sonra gene yazacam
    geçmiş olsun arkadaşım..allah acil şifa versin.25 gün hastanedemi yattın sen?göğüs kafesine kadar kas yırtığımı vardı?
    bu iki operasyon ağır olmadımı peki?keşke ayrı ayrı yapılsaydı.tekrar geçmiş olsun..

  10. Konu Sahibi : yaren_76 #160
    canım çok agır bir trafik kazası geçirdim bu kazada çarpmanın şiddetine baglı olarak gögüs kafesimin kaslarına kadar yırtılmış doktor gögüs kafesimin arasının bile 4 cm ayrıldıgını söyledi benim ameliyatım 7 sat sürmüş uyanmamda 2 sat tam 9 sat bu yüzden çok riskler taşıdım yatakta yatmaktan yaralar açılmaya başladı en zoruda o yataga uazanmak ve kalkmak hem iç dikişlerim gerilmiyecek diye ayrıca iç dikişlerim dış dikişlerimden çok daha fazlaacıyo bana agrı kesicide yasak en küçük bir yırtılmada iç kanama olur diye günlerdir çekiyorum dua edin nolur öptüm

Sayfa: 16/1603 İlkİlk ... 614151617182666 ... SonSon

Benzer Konular

  1. Sigara&abdominoplasty-arkadaşlar lütfen yardımcı olun
    By manikkedi in forum Vücut Estetiği
    Cevaplar: 24
    Son Mesaj: 22-07-2014, 04:55
  2. Türkiye'de karın germe
    By damla2000 in forum Vücut Estetiği
    Cevaplar: 37
    Son Mesaj: 23-06-2014, 14:40
  3. Yüz Germe
    By Elif in forum Yüz Estetiği
    Cevaplar: 29
    Son Mesaj: 14-02-2014, 23:29
  4. Abdominoplasty (karın germe)
    By Püsküüt in forum Vücut Estetiği
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 18-09-2007, 16:08
  5. Yüz Germe
    By nrsnkma39 in forum Yüz Estetiği
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 27-06-2007, 10:56

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.