Sayfa: 1/5 123 ... SonSon
Toplam 45 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Aksam cayına misafirim var menü oluşturmak istiyorum.

  1. Konu Sahibi : benebakbiyo #1

    Aksam cayına misafirim var menü oluşturmak istiyorum.

    Kızlar eşimin iş arkadasları hosgeldıne gelıceklermiş (tayınle yeni geldikte)aksam cayının yanına ne yapabılırım, kaç çeşit yapsam yeterli olur, ayrıca ben hamurişinde cok ıyı degılım bekarken mutfaga gırmedimdi hiç napıcagımı bılmıyorum. kolay tarıflerınız varsa yazabilirmisiniz bana. denenmiş begenilen vs.


  2. Konu Sahibi : benebakbiyo #2
    yokmu bi fikri olan :(

  3. Konu Sahibi : benebakbiyo #3
    Alıntı asyacan42 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Kızlar eşimin iş arkadasları hosgeldıne gelıceklermiş (tayınle yeni geldikte)aksam cayının yanına ne yapabılırım, kaç çeşit yapsam yeterli olur, ayrıca ben hamurişinde cok ıyı degılım bekarken mutfaga gırmedimdi hiç napıcagımı bılmıyorum. kolay tarıflerınız varsa yazabilirmisiniz bana. denenmiş begenilen vs.
    bi tatlı bi tuzlu kurabiye yanınada tavuk göğsü yada revani gibi tatlı yapabilirsin canım

  4. Konu Sahibi : benebakbiyo #4
    Alıntı aseton44 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    bi tatlı bi tuzlu kurabiye yanınada tavuk göğsü yada revani gibi tatlı yapabilirsin canım
    3 çeşit yeterli olurmu ? gündüz olsa kısır yapardım yada makarna salatası fılan. ama aksam yemegınden sonra caya gelıcekler.tesekkurler fıkırler ıcın bı karar veremedım dusunuyodum öyle tavuk gıbı sızler geldınız aklıma :)

  5. Konu Sahibi : benebakbiyo #5
    Alıntı asyacan42 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    3 çeşit yeterli olurmu ? gündüz olsa kısır yapardım yada makarna salatası fılan. ama aksam yemegınden sonra caya gelıcekler.tesekkurler fıkırler ıcın bı karar veremedım dusunuyodum öyle tavuk gıbı sızler geldınız aklıma :)
    ya canım dediğin gibi akşam geliyorlar o yüzden çok bi hazırlık yapma eşin dışardan lokum çerez filan alsın sende 3 çeşit yaparsın yanınada eşinin aldıklarını koy e çaydan sonrada tatlıyla meyve verirsin ee yatıya kalacak değiller ya kalkıp giderler :)

  6. Konu Sahibi : benebakbiyo #6
    havuclu patatesli tarator gıbı bırsey ama adı yok ve cok kolay goruntusude guzel
    malzeme :1 kılo patates 1kılo havuc kucuk yogurt sarımsak (tercıhe gore ama bence koymalısın)
    patateslerı hasla egerkabuklarını soyup kucuk kucuk dograyıp haslarsan daha kolay olur senın ıcın hasladıktan sonra hepsını ezıyoruz tavada havucları bıraz yaga kızartıyoruz buyuk bır borcama once patateslerı koy spatulayla duzle daha sonra ustune havucları koy nlarıda duzle en son sarımsaklı yogurdu koy tabaklara servıs yaparkende kek sekılınde kesıp koyarsın

  7. Konu Sahibi : benebakbiyo #7
    arpa sehrıyelı tavuk salatada yapabılırsın yanına

  8. Konu Sahibi : benebakbiyo #8
    Alıntı aseton44 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    ya canım dediğin gibi akşam geliyorlar o yüzden çok bi hazırlık yapma eşin dışardan lokum çerez filan alsın sende 3 çeşit yaparsın yanınada eşinin aldıklarını koy e çaydan sonrada tatlıyla meyve verirsin ee yatıya kalacak değiller ya kalkıp giderler :)

    çaydan sonra meyvedemi veriyim kuruyemiş versem diyordum. havuc topları vardı aklımda tatlının bırını havuc toplarından yapsam cezerye gıbı yapımıda kolay bı kere denemıstım nasıl olur sence? serbetli tatlı mı yapım cesıdın bırını?

  9. Konu Sahibi : benebakbiyo #9
    Alıntı afrodit777 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    havuclu patatesli tarator gıbı bırsey ama adı yok ve cok kolay goruntusude guzel
    malzeme :1 kılo patates 1kılo havuc kucuk yogurt sarımsak (tercıhe gore ama bence koymalısın)
    patateslerı hasla egerkabuklarını soyup kucuk kucuk dograyıp haslarsan daha kolay olur senın ıcın hasladıktan sonra hepsını ezıyoruz tavada havucları bıraz yaga kızartıyoruz buyuk bır borcama once patateslerı koy spatulayla duzle daha sonra ustune havucları koy nlarıda duzle en son sarımsaklı yogurdu koy tabaklara servıs yaparkende kek sekılınde kesıp koyarsın

    hımm evet bunu yemıstım bı ıftar sofrasında meze gıbı yapmıslar tadı harıkaydı ama soramamıstım bısey bılmedgm ortaya cıkmasın dıye heheh :) aksam yemegınden sonra gelcekler ama caya salata tarzı bısey dusunmedım yenmez dıye. tok gelıcekler zaten.

  10. Konu Sahibi : benebakbiyo #10
    ozman arkadsın dedgı gıbı yap esıne dısardan bırseyler aldır sende yanına hafıf bır talı yap

Sayfa: 1/5 123 ... SonSon

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.