Sayfa: 16/77 İlkİlk ... 614151617182666 ... SonSon
Toplam 770 adet sonuctan sayfa basi 151 ile 160 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: çalışan hanımların korkulu rüyası akşama kolay pratik ne pişirsem öneriler ??

  1. Konu Sahibi : ESMERSIRINE #151
    bir tavuklu tarifte benden olsun :))
    -- malzemeler--
    kuşbaşı tavuk eti
    2 adet domates
    1 adet soğan
    2 adet biber

    Kuşbaşı olarak doğranmış tavuk etini ilk olarak kendi suyunda rengi değişene kadar pişirin.Sonra tavada soğanı güzelce kavurun,dilerseniz minik minik doğranmış biberde ilave edin,tavuklarınızı dökün soğanlı biberli karışımın üzerine,kük küp doğranmış domatesi de ekleyin bir kere karıştırın şöyleee ve tavanın kapağini kapatın.pişmeye yakın tuzunu ve dilediğiniz baharatları dökün yemeğinize ohhhh missss.Kısa sürede pişiyor.Yanına da miss gibi bir pilav.eee yeter di mi afiyet olsun :))
    Düzenleyen: alyadua_ Düzenleme Tarihi : 03-05-2013 Düzenleme Saati :16:00 Sebep: yazım hatasının düzeltilmesi


  2. Konu Sahibi : ESMERSIRINE #152
    Giriş tarihi
    May 2012
    Mesajlar
    14,645
    Alıntı ESMERSIRINE kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    maşaklah isyan bide uyumaya vakit bulmuusn benim elim ayağıma dolaşırdı dolma ugrastırcı karışık dolmamıydı menü güzel harikasın tebrikler
    tatlım dolma biber dolmasıydı...birkaç tanede patlıcan yaptım...saol şekerim...sende yetiştirirsin emin ol

    Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 13-11-2014

    Hamileliğimin 11. haftası içindeyim.
    Bebeğimi kucağıma almama 203 gün kaldı.

    Bebeğinizin cildi artık daha kalın ve daha az şeffaf duruma geldi. Kız bebeklerde vajina gelişmeye başladı. Erkek bebeklerin penisi artık ayırt edilebiliyor. 1 hafta gibi kısa bir sürede bebeğinizin ağırlığı iki katına çıktı. Bebeğiniz yaklaşık 7,6 gr. ağırlığında. Hamile anneler daha fazla oksijene ihtiyaç duyarlar, bundan dolayı hamilelik boyunca nefes darlığı hissedebilirsiniz.

    Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 8 gr. - Yaklaşık boyu : 31 mm. (Baştan Popoya)

    Hamilelik Takvimi - Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın


  3. Konu Sahibi : ESMERSIRINE #153
    Alıntı yaz_yaz kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    bir tarifte benden;
    kuşbaşı tavuk göğüsünden , tavuk pirzoladan , bagetten kısacası tavuğun istediğiniz heryerinden yapabilirsiniz..
    tavukları kapaklı geniş bir tava içine alıyoruz ,
    2 -3 havucu soyup dilimliyoruz (havuçların çoğunluğu tavukların altında kalsın) ,
    son olarak biraz su ve 1 - 1.5 tavuk bulyon ekleyip kapağını sıkıca kapattıyoruz..
    pişme süresi uzun ama yapımı çok kolay.. ne kadar uzun süre pişerse tavuklar o kadar yumuşak oluyo. kapağıda mümkün oldukça açmıyorum ki , kendi buharıda içinde kalsın.. suyu azalırsa biraz sıcak su ekleyebilirsiniz.. inanın çok lezzetli bir yemek oluyo , o pişerken diğer işlerede bolca zaman kalıyo
    sadece neden havuç canım haşlama gbi bişemi oluyo ?

    Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 20-06-2014

    Hamileliğimin 32. haftası içindeyim.
    Bebeğimi kucağıma almama 57 gün kaldı.

    Bugün bebeğinizin ayak tırnakları tamamen şekillenmiş olacak. Göğüslerinizde, kolostrum denen ilk süt sızıntısını fark edebilirsiniz. Kolostrum gerçek süt üretimi öncesi sarımsı bir sıvıdır. Eğer emzirmeye karar verdiyseniz kolostrum bebeğinizin ilk doğal gıdası olacaktır. Bugünlede doktorunuzla doğum sonrası doğum kontrol yöntemleri hakkında konuşabilirsiniz.

    Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 1780 gr. - Yaklaşık boyu : 42.4 cm. (Baştan Topuğa)

    Hamilelik Takvimi - Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın


  4. Konu Sahibi : ESMERSIRINE #154
    slm kızlar nasılsınız hafta sonu nasıl geçti benim sınav vardı yorucuydu ne kadarda sınav olsa yorucu olsa insan aç yaşarmı :)
    -cumartesi -pilav yeşilfasulye salata
    -pazar-kısır ayran söğüş
    bugun ne yapacam bilmiyom malum yaz ayı hersey yenmiyo burada bi sıcakki anlatamam

    Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 20-06-2014

    Hamileliğimin 32. haftası içindeyim.
    Bebeğimi kucağıma almama 57 gün kaldı.

    Bugün bebeğinizin ayak tırnakları tamamen şekillenmiş olacak. Göğüslerinizde, kolostrum denen ilk süt sızıntısını fark edebilirsiniz. Kolostrum gerçek süt üretimi öncesi sarımsı bir sıvıdır. Eğer emzirmeye karar verdiyseniz kolostrum bebeğinizin ilk doğal gıdası olacaktır. Bugünlede doktorunuzla doğum sonrası doğum kontrol yöntemleri hakkında konuşabilirsiniz.

    Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 1780 gr. - Yaklaşık boyu : 42.4 cm. (Baştan Topuğa)

    Hamilelik Takvimi - Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın


  5. Konu Sahibi : ESMERSIRINE #155
    Giriş tarihi
    May 2012
    Mesajlar
    14,645
    Alıntı ESMERSIRINE kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    slm kızlar nasılsınız hafta sonu nasıl geçti benim sınav vardı yorucuydu ne kadarda sınav olsa yorucu olsa insan aç yaşarmı :)
    -cumartesi -pilav yeşilfasulye salata
    -pazar-kısır ayran söğüş
    bugun ne yapacam bilmiyom malum yaz ayı hersey yenmiyo burada bi sıcakki anlatamam

    ben hafta sonu yemek yapmadım desemm
    c.tesi nöbetteydim akşamda bişi yiyesimiz gelmedi..evde kalan yemekleri ısıttık...dünde piknikteydikkk öle geçti..
    bugün çok yoğunum ve yoruldum akşama sebzeli tost var..ve ayran nasıl meni ama

    Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 13-11-2014

    Hamileliğimin 11. haftası içindeyim.
    Bebeğimi kucağıma almama 203 gün kaldı.

    Bebeğinizin cildi artık daha kalın ve daha az şeffaf duruma geldi. Kız bebeklerde vajina gelişmeye başladı. Erkek bebeklerin penisi artık ayırt edilebiliyor. 1 hafta gibi kısa bir sürede bebeğinizin ağırlığı iki katına çıktı. Bebeğiniz yaklaşık 7,6 gr. ağırlığında. Hamile anneler daha fazla oksijene ihtiyaç duyarlar, bundan dolayı hamilelik boyunca nefes darlığı hissedebilirsiniz.

    Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 8 gr. - Yaklaşık boyu : 31 mm. (Baştan Popoya)

    Hamilelik Takvimi - Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın


  6. Konu Sahibi : ESMERSIRINE #156
    Alıntı ESMERSIRINE kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    slm kızlar nasılsınız hafta sonu nasıl geçti benim sınav vardı yorucuydu ne kadarda sınav olsa yorucu olsa insan aç yaşarmı :)
    -cumartesi -pilav yeşilfasulye salata
    -pazar-kısır ayran söğüş
    bugun ne yapacam bilmiyom malum yaz ayı hersey yenmiyo burada bi sıcakki anlatamam
    selammm :)

    cumaretsi menümüz aynıymışş canım
    pazar ızgara balık + salata

    bugün daha bilmiyorum, düşünüyorum

  7. Konu Sahibi : ESMERSIRINE #157
    Alıntı isyan123 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    ben hafta sonu yemek yapmadım desemm
    c.tesi nöbetteydim akşamda bişi yiyesimiz gelmedi..evde kalan yemekleri ısıttık...dünde piknikteydikkk öle geçti..
    bugün çok yoğunum ve yoruldum akşama sebzeli tost var..ve ayran nasıl meni ama
    hafif bir menü canım ben beğendim :)

  8. Konu Sahibi : ESMERSIRINE #158
    Alıntı ESMERSIRINE kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    sadece neden havuç canım haşlama gbi bişemi oluyo ?
    haşlama gibi değil , suyunu neredeyse tamamen çekiyo zaten.. havuçtan başka bişeyle denemedim , havuçlar eriyo resmen içinde , tatlar çok güzel birbirine karışıyo.. uzun süre , kapağı açılmadan pişsin yeter..

  9. Konu Sahibi : ESMERSIRINE #159
    Alıntı isyan123 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    ben hafta sonu yemek yapmadım desemm
    c.tesi nöbetteydim akşamda bişi yiyesimiz gelmedi..evde kalan yemekleri ısıttık...dünde piknikteydikkk öle geçti..
    bugün çok yoğunum ve yoruldum akşama sebzeli tost var..ve ayran nasıl meni ama
    sebzeli tost nasıl oluyo..? duymadım hiç..

  10. Konu Sahibi : ESMERSIRINE #160
    Alıntı isyan123 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    ben hafta sonu yemek yapmadım desemm
    c.tesi nöbetteydim akşamda bişi yiyesimiz gelmedi..evde kalan yemekleri ısıttık...dünde piknikteydikkk öle geçti..
    bugün çok yoğunum ve yoruldum akşama sebzeli tost var..ve ayran nasıl meni ama
    eşim tostu yemek die görmez :( sölenir

    Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 20-06-2014

    Hamileliğimin 32. haftası içindeyim.
    Bebeğimi kucağıma almama 57 gün kaldı.

    Bugün bebeğinizin ayak tırnakları tamamen şekillenmiş olacak. Göğüslerinizde, kolostrum denen ilk süt sızıntısını fark edebilirsiniz. Kolostrum gerçek süt üretimi öncesi sarımsı bir sıvıdır. Eğer emzirmeye karar verdiyseniz kolostrum bebeğinizin ilk doğal gıdası olacaktır. Bugünlede doktorunuzla doğum sonrası doğum kontrol yöntemleri hakkında konuşabilirsiniz.

    Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 1780 gr. - Yaklaşık boyu : 42.4 cm. (Baştan Topuğa)

    Hamilelik Takvimi - Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın


Sayfa: 16/77 İlkİlk ... 614151617182666 ... SonSon

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.