Sayfa: 8/446 İlkİlk ... 6789101858 ... SonSon
Toplam 4458 adet sonuctan sayfa basi 71 ile 80 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Kepçe Kulak Ameliyatı oldum ...

  1. Konu Sahibi : EU2 #71

    ameliyat

    Merhaba arkadaslar,

    ben yeniyim burda. Öncelikle bu foruma ve forumdaki kullanicilara tesekkür etmek istiyorum. Gercekten güzel bir forum.

    Ben 21 yasindayim ve kepce kulak ameliyati olmak istiyorum. Almanyada kaliyorum ve Augustos ayinda Kayseriye, memlekete gidecegim. Hemen ordayken ameliyat olmak istiyorum, cünkü burda fiyatlar felaket yüksek.

    Ben bu ameliyati yaptirmayi yillardir düsünüyorum ama kötü sonuc cikacak diye korkuyorum. Yani bi ikinci ameliyat yapmam uzun zaman alir yurtdisindan geldigim icin, ve o uzun zamanda o kötü kullaklarimla gezmek istemiyorum. Zaten pek anlasilsin istemiyorum. Izindeyken yaptiriyim, Almanyaya normal hayatima döndümmü hersey gecmis olsun yani. Zaten yaklasik dört hafta Türkiyede olacagim. Kayseride Dr. Saffet Örs'ü duydum ve okudum nasil bir doktor. Cok iyi bir doktor diyor herkes, bu forumdada ama nerdeyse herkes ya burun estetigi veya meme büyütme estetigi yaptirmis. Kepce Kulak estetigi yaptiran yokmu? Fiyatida cok uygun, ortalama 1000ytl dedi. Benim icin ama önemlisi cok iyi bir sonuc cikmasi. Hangi doktoru önerebilirsiniz? Istanbula gitmekten biraz üseniyorum, cünkü cok uzak Kayseriye. Ama Ankara olabilir. Orda Dr.Murat Özdemir, Dr. Ferruh Bingül ve xxx bana iyi geldi. Bunlarda ameliyat yaptiran varmi acaba veya en iyi kepce kulak ameliyati yapan hangi doktoru önerebilirsiniz? En iyi bölümü kepce kulak olan bir doktor taniyormusunuz?

    Lütfen bana yardim edin, cünkü ben ameliyat edilmis cok kisi veya fotograf gördüm ve hepsi hosuma gitmedi. Bazilari cok yapisik, bazilari aciliyor, bazilarin sadece alt veya üst kismi olmus ama öbür taraflari acik. Yani dogal ve tam istedigim düzgün bir görüntüsü olmasi gerek cünkü ben perfeksyonistim, yani hersey mükemmel olsun istiyorum. Tabii böyle birsey bekleyemem bir doktordan, ama en azindan mükemmele yakin olsun istiyorum.

    Cevaplarinizi bekliyorum ve simdiden tesekkür ediyorum
    Düzenleyen: EstetikEditor Düzenleme Tarihi : 12-12-2011 Düzenleme Saati :21:39


  2. Konu Sahibi : EU2 #72
    arkadaşlar 3 gün önce ameliyat oldum.
    devlet hastanesinde yapıldı.Benim babam orda görev yaptığı için özele gitmedim .
    adım adım anlatıyorum sorunuz olursa cevaplarım
    lokal anestezi yaptırmadım çünkü korktum baya ama size genel anesteziyi kesinlikle yaptırmamanızı öneriyorum çünkü uyanması çok zor ve uyandıktan sonra hiç kendinizde olamıyorsunuz bilinciniz yerine gelmiyor sürekli bulantı ve aşırı halsizlik hissediyorsunuz ben o kadar kötü olmuştum ki o gün hastanede geçirmeyi düşünüyordum.
    neyse eve başımda kocaman bir sargıyla döndüm sargı tam kaşlarımın üstünde başlıyordu ve sanırım çok aşağıdan yapmış olacakki beni boğuyordu.ilk gece kabus gibiydi başınızı yan çevirip yatamıyorsunuz kanayabilir veya dikişler atabilir diye direk sırtüstü yatmak zorundasınız ben hiç alışkın olmadığımdan doğru düzgün uyuyamamış ve yine kötü olmuştum.benim sadece ilk gün kanamam vardı diğer günler Allaha çok şükür hiç kanamam olmadı kaydirigubbakcemile3 ertesi günler psikolojim çok bozuktu hiçbirşey yapmak istemiyordum ne yemek yemek ne uyumak ne tv izlemek.. Ancak size tavsiyem bu süreç içinde mutlaka iyi beslenmeniz sütünüzü zeytini peyniri eti eksik etmeyin yoksa yara iyileşmiyormuş uzunca bir süre . Başımdaki büyük sargı yarın çıkacak 4 gün olmuş olmalı bu gece de bitince rahatlıyorum kızlar kaydirigubbakcemile3
    yarın da tenisçi bandı uygulayacakmışız ve o da bir ay kalacakmış şimdiden hepinize acil şifalar sorunuz olursa bekliyorum

  3. Konu Sahibi : EU2 #73
    Giriş tarihi
    Jul 2010
    Mesajlar
    2,911
    geçmiş olsun ben de bir hafta sonra olacağım heyecanlıyım açıkçası bana da lokal dedi doktor acaba eski hali ile şimdiki hali arasında ne kadar fark var yani memnun musunuz :utangac:

  4. Konu Sahibi : EU2 #74
    Ameliyatının üzerinden yıllar geçen var mı? Ne durumdalar şu an?

  5. Konu Sahibi : EU2 #75
    gecmis olsun bende düsüniyorum bu ameliyati ama uyutulmiyormu insan yani narkos verilmiyormu???

  6. Konu Sahibi : EU2 #76
    Giriş tarihi
    Oct 2010
    Mesajlar
    49
    ya çok pahalı bir amelittat Allah herkese sağlıklı yaşam versın

  7. Konu Sahibi : EU2 #77

    kepçe kulak

    Alıntı xxxea kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    bn yazmştım ama unutmuşumm bazı şeyleri yazmayı...bn ilk olrak bi esteteik cerrah gttm devlet hastansnde fakattt dok hanım beni özel hast.çağrdı yapamam dedi muayenenesine davt eeti.bn snr başka bi dvlt has gttm aslında başka bişi için gtmştm şansımı deneyim ddm kbb uzmanına sorayım dedim eet yapıyorum dedim vee 10gün snrya amylt günü verdi..herkess şansını bir denesin derimm.


    geçmiş olsun xxxea. bende kepçe kulak ameliyatı olmak istiyorum ama çalıştığım için dolaşıp hastanelerden bilgi almaya zamanım olmuyo.hangi devlet hastanesinde ameliyat oldun bende oraya gideyim

  8. Konu Sahibi : EU2 #78
    Arkadaşlar ben de bu ara tatilde ameliyat olmak istiyorum artık fakat ücretsiz olması benim için önemli. Sskyla anlaşmalı hastaneler var mı bu konuda? Ya da güvenilir bir devlet hastanesi de olur. Doktor faktörü önemli. Sonra pişman olmak istemiyorum çünkü. Geçen gün ssk ile anlaşmalı özel bir hastaneyi aradım illa gel doktora muayene ol yoksa ücret bilgisi veremiyoruz dediler. Ücretsiz olsa söylerlerdi diye düşünüyorum. :/ Tüm umudum orasıydı nasıl moralim bozuldu anlatamam.

  9. Konu Sahibi : EU2 #79
    Alıntı fkseyk kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Arkadaşlar ben de bu ara tatilde ameliyat olmak istiyorum artık fakat ücretsiz olması benim için önemli. Sskyla anlaşmalı hastaneler var mı bu konuda? Ya da güvenilir bir devlet hastanesi de olur. Doktor faktörü önemli. Sonra pişman olmak istemiyorum çünkü. Geçen gün ssk ile anlaşmnalı özel bir hastaneyi aradım illa gel doktora muayene ol yoksa ücret bilgisi veremiyoruz dediler. Ücretsiz olsa söylerlerdi diye düşünüyorum. :/ Tüm umudum orasıydı nasıl moralim bozuldu anlatamam.

    Canım ücretsiz olur mu hic? Varsa da ben hic duymadım..
    Mesela özel bir hastane yada bir plastik cerrah 3000tl ye yapıyorsa devlet hastanesi 1500'e yapar yarısını elden alır diger kısmını ssk'dandır. Yani böyledir bence.

    Doktor faktörü cok önemli ben yaklasık 1 ay önce ameliyat olduum. Muayeneye gittigimde kulaklarımı elleriyle geriye dogru alarak, böyle olacak zaten bir kulagın digerine göre büyük ama hic bir kulak simetrik degildir dedi. Böyle olacak dedikten sonra '' nasıl '' dedim cevap vermedi ukalalık yapmak istemedigimden ısrar etmedim. Normalde resmimi cekip, resim üzerinde bana göstermesi gerekirdi. Buna cok dikkat et meger, benim istedigim kulak cok yapısıkmıs ki, alakası yok herkes gibi bir kulak istedim sadece..

    Ameliyatım genel anestezi altında 2 saat sürdü o masaya yatmak hic kolay degildi korkudan ölecektim uyuyana kadar. Sonrasında kocaman bir bandajla cıktım ameliyattan bir hafta boyunca kafamdaydı iki günde bir pansumana gittim. İlk görüdügmde kulaklarım gayet hostu ama, o bandajın etkisiyle geriye dogru duruyormus simdi sislikler indi sekli oturdu biri güzel ama digeri hala kepce ameliyattan önceki kulaklarımdan az bir farkı var yani bunun icin bir ameliyata gerek varmıydı bilmiyorum???

    Doktoruma gittim anlattım baktı ve '' ben zaten cok yapısık yapmıcam demistim sana dogal olanı yaptım dedi senin beklentin fazlaymıs bence alıs '' dedi.

    Bir kulagımın hala kepce olması ne kadar dogaldır dogal kalmasını istesem, ameliyat isine girismezdim zaten.. Kulaklarım hala uyusuk cok his yok dokundugumda iyilesmesi 6 ayı bulacakmıs..

    Mutlaka yapacagı kulagı gör ve iyi arastır.
    Ben tekrar bir ameliyat olacagım ilerde olan hayallerime oldu.

    Düzenleyen: smuwiLa Düzenleme Tarihi : 01-01-2011 Düzenleme Saati :05:17

  10. Konu Sahibi : EU2 #80
    ben ekim ayı başında istanbul superplastta (dr.hüseyin güner)kepçe kulak ameliyatı oldum.ameliyat çok basitti. 45 dakika sürdü.hiçbir şekilde kafamda sargı yoktu.sadece ilk 5 gün kulaklarımın çevresinde bantlar vardı arkasında ufak tamponlar bulunuyordu.5 gün sonra bantlar açıldı tamponlar çıkarıldı.ama dikişlerim 2 hafta daha durdu.2 hafta sonra dikişlerimde alındıktan sonra kulaklarım olması gereken duruma geldi.şişlikler indi kızarıklıklar geçti.hiç kanamam olmadı.şimdi kulaklarımdan çok memnunum.kendime güvenim geldi saçlarımı toplamak değişik şekillerde ördürmek beni çok mutlu ediyor.

Sayfa: 8/446 İlkİlk ... 6789101858 ... SonSon

Benzer Konular

  1. Kepçe Kulak Cerrahisi
    By Elif in forum Yüz Estetiği
    Cevaplar: 143
    Son Mesaj: 01-04-2014, 04:27
  2. Kulak Tüpü Ameliyatı -Kulak İltihabı-
    By yaren_76 in forum K.B.B. - Kulak-Burun-Boğaz
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 15-01-2014, 14:49
  3. Kepçe kulak çocuklarda kendine güvensizliğe sebep olabiliyor!
    By 1BukeT in forum Davranış Bozuklukları
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 10-01-2014, 00:50
  4. Kepçe kulak ameliyatı
    By yazgı55 in forum Tekrar Konular
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 12-09-2009, 17:05
  5. Kepçe Kulak :(
    By adlesss in forum Arşiv
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 16-02-2009, 10:31

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.