Sayfa: 1/5 123 ... SonSon
Toplam 50 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Hint yağı ile bağırsak temizliği

  1. Konu Sahibi : nurcan3368 #1

    Hint yağı ile bağırsak temizliği

    ne yapacam bana yardım edin lütfenÇok üzgünüm çoookCADIARZU


  2. Konu Sahibi : nurcan3368 #2
    Elis Guest
    vallaha,:1shok:yanlis bise almis olmayasin,ne biliyim o kadar kullanipta memnun kalanlar CADIARZUCADIARZUvar,

  3. Konu Sahibi : nurcan3368 #3
    aynı şey den mi bahsediyor acaba kullananların kinde saç içindir diye yazıyormuydu hepsi aynımı olur terettüt ettim yaaaaaaaaaa yardım edin yarın bir yeregitmeycek tim yapacaktım

  4. Konu Sahibi : nurcan3368 #4
    aktara sürekli anemle gittiğimiz için ordan böle yağların küçük kitapçığını vermmişlerdi.. şimdi ona baktım da hint yağı bağırsak temizlemesinden hiç söz etmemiş..
    Hint yağıı

    Saç ve kirpikleri güçlendirere, dökülmesini önmeleye yardımcı olur.
    KULLANIŞI: Haricen; saç ve kirpiklere hafifçe masaj şeklınde uygulanamsı tavsiye edilir.

    bu kdrrrrrrrrryasakkelime

    bence aktarlara fln bi sor onlar daha iyi bilirfisfisfis

  5. Konu Sahibi : nurcan3368 #5
    benim aldığımın markası mecitefendi.
    üzerinde haricen kullanılır yazıyor.ben aktara sordum .hem haricen hem dahilen kullanılır dedi.henüz yutmadım.bilmiyom bende...
    kullananların markası ne mesela?

  6. Konu Sahibi : nurcan3368 #6
    içmeye karar verdi bakalım ne olacak gelişmeleri yazarım

  7. Konu Sahibi : nurcan3368 #7
    slm kızlar, ben de aldm hint yağı evet üstünde haricen kullanılır yazıyo fakat bence içmemizde bi sakınca olmaz diye düşünüyorum,sonuçta herkes kullanmış ve dr.tavsiyeleri var.

    ben yarın denicem,sonucu sizlere bildiririm.

  8. Konu Sahibi : nurcan3368 #8
    ben az önce içtim
    bekliyom
    ama kahvaltı yapmamak kötü oluyor

  9. Konu Sahibi : nurcan3368 #9
    Alıntı mert kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    ben az önce içtim
    bekliyom
    ama kahvaltı yapmamak kötü oluyor
    arkadaşım nasıl gelişmeler?
    ben de yarın yapcam ya temkinli olalım dimi ama :))

  10. Konu Sahibi : nurcan3368 #10
    içtikten 2 saat sonra karın ağrısı ile 4 defa tuvalete gittim.epey bir boşaltım oldu..şimdilik bu kadar.
    2 gün üstüste bu hint yağını içsek nasıl olur acaba?yani vucudumuz için zararı olur mu.içtiğim yağı bile boşalttım.
    aslında zeytin yağı ile hint yağı arasında işlev konusunda bir fark var mı?

Sayfa: 1/5 123 ... SonSon

Benzer Konular

  1. Babacığım bağırsak kanseri
    By Amorous in forum Onkoloji - Kanser ve Türevleri
    Cevaplar: 37
    Son Mesaj: 08-03-2012, 10:39
  2. Detox, Bağırsak çalıştırma, ödem atma...
    By simeranya in forum Anti-Aging - Sağlıklı Yaşam ve Yaşlanma
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 20-08-2011, 16:06
  3. El temizliği
    By ema1 in forum Genel Sağlık Bilgileri
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 05-12-2009, 11:28
  4. El temizliği?
    By cloud in forum Genel Sağlık Bilgileri
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 06-06-2009, 08:10

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.