Şu anda arşiv sayfalarında bulunmaktasınız. Konunun orjinali için tıklayınız:

2013 Ocak Anneleri....


sudenazeren
23-05-12, 17:05
derennnnn
nasılsınız nası gidiyo, bende balkonda oturuorum hava alıyorum ,akşam olunca bulantım başlıyo benimde:KK43: bastırmaya çalışıyorum:)
aynı sorun bende var canım mide bulantısı akşam olunca başlıyor

KuPPe
23-05-12, 19:05
brnyns
bende heterozigotum faktör 5 leinden mi ne öle bişey hemde 2 çocuğum olduğu halde bunu daha yeni öğrndim 8 haftalık kalbi duran bebeğim oldu arkasından 12 haftalık normal sancı başladı ve doğum gibi oldu ve düştü bebeğim benim heterozigorttan dolayı rahimde hematom oluşuyo önce çok küçük sonra 8 cm oluyo ve rahmim kasılması yapıyo sonrada bebeği dışarı atmaya çalışıyo ayrıca benimde litrelerce kanamam oluyo ve elimin yarısı kadar her gün pıhtı düşürüyorum kansızlık vs başlıyo tabii vede ağrılar öldürüyo beni bakalım bu sfer kontrollü gidilecek keseyi salı günü görmeyi umut ediyoruz hemen pıhtılaşma için iğneye başlıycaz fraxiparin 0.4 kullanıcam bende ayrıca hergün sabahları coraspirin içiyorum inşlh hepizin bu sefer yüzü güler
Canim cok gecmis olsun ne yapalim Allahim daha kotusunu vermesin.. Canim igneye ben kan testinden hemen sonra basladim sen niye hala baslamadin ki illa keseyi beklemeye gerek yok canim.. Doktorun mu boyle istedi.. Ben adet gunumun 1 gun gecikmesinden sonra igneme basladim oncesinde kan testi yapilmisti tabi..

fbetuly
23-05-12, 19:05
teacher0
benim gibi hiç midesi bulanmayan var mı acaba?bu iyi mi kötü mü şimdi? daha önce kürtaj olmak zorunda kalmıştım ozman
tam 6.haftaya girince acayip bulanmaya başlamıştı şimdi tık yok..
ben varıııııımm.ilk kızımda da böyleydim.şimdide hamile olduğumu unutuyorum çoğu zaman.insan bişeyden de tiksinmezmi yaa:KK1:
şanslıyız galiba.

Nelya
23-05-12, 20:05
Kizlar merhabaaa ben de ocak annesi olacagim insallah.Satim 27 nisan,muhtemelen dogum tarihi 1 subat gosteriyor ama sezeryan olacagim icin dogum ocak sonuna inallah Allah nasip ederse.Bu arada ikinci bebisimmm beni de araniza alirsaniz mutlu olurum ))

brnyns
23-05-12, 20:05
KuPPe
Canim cok gecmis olsun ne yapalim Allahim daha kotusunu vermesin.. Canim igneye ben kan testinden hemen sonra basladim sen niye hala baslamadin ki illa keseyi beklemeye gerek yok canim.. Doktorun mu boyle istedi.. Ben adet gunumun 1 gun gecikmesinden sonra igneme basladim oncesinde kan testi yapilmisti tabi..
feslegenim
Çok teşekkür ederim cevabın için.
Bugün burada bitti bu iş. Bıraktım...
Çünkü sigara niye içilir? iyi hissedersin kendini
ama bana azap veriyor artık...
KuPPe cnm valla bilmiyorum sanırım benim durum biraz karışık ya ondanmı bilmiyorum aslında bende hemen başlamak istedim ama dr. keseyi görelim öle başlıyalım dedi hematoloğum bana hemen başlamam gerektiğini hatta doğumdan sonra 6 hafta kadar daha kullanmam gerektiğini söledi geçenlerde hamile kalmadan önce başkent hastanesinden selman beydi sanırım onla telde konuştum benim durumu onlar tüp bebekte hemen ama senin durum fark demişti sen normal yolla gebe kalıcaksın o yüzden hemen başlamak doğru olurmu tartışılır demiş açıkcası benimde bu yüzden kafam karışık dr. en azından coraspirin içsem die sordumgerek yok dedi ama ben yinede günde bi tane alıyorum bakalım salı günü kese için çağırmıştı o gün başlıycaz heralde hatta ben tez canlı olduğum için iğneleri yazdırıp aldım daha şimdiden sanırım ssk 10 taneden fazlayı bi kerede yazdırmıyomuş 10 tane yazdırdırdım bende 2 li kutular toplam 20 tane var sonra yine gidip yazdırcam sende yazarmısın dr. ne dedi nasıl hemen başlaman gerektiğini söledi


feslegenim valla çok sevindim cnm eğer benim yazımdan hemen sonra bıraktıysan ayrıca mutlu oldum vesile olduğum için :))

brnyns
23-05-12, 20:05
zeynepfaz
kızlar bugün kan testinin sonucunu aldım 10000 çıkmış sonuca göre 6. haftada görünüyor zaten sat 11 nisan nasıl sonuçlar sizce

bir de öğleden sonra üst solunum yollarında yanma hissiyle ve hapşırıklarla başlayan grip soğuk algınlığı ortaya karışık hastalığım hızla ilerliyor hayırlı olsun
tuzla gargara yaptım bol sarımsak ve karabiber limonlu çorba yedim bir de boğaz pastili aldım bakalım benim gibi ota köke hemen ilaç alan bir kız hastalıklarla ilaçsız nasıl başa çıkacak?
cnm geçmiş olsun böle durumlar hamilelikte özellikede başlarda çıkması normal çünki bünyemiz zayıflıyo metebolizma değişiyo hormonlar vitamin değerlerimiz falan derken normal yani :)) doğal olarak grip gibi hastalıklar hemen bizi buluyo

sebbnemm
23-05-12, 23:05
kızlar biraz geç oldu ama çok şükür iyi haberlerle geldim pıt pıtları duyduk çok şükür .:nazar::emir_bebek::nazar:darısı duymayanların başına
kocaman olmuşuz büyümüşüz :)


MakaraKukara
Bende 2 Kilo Almışım.. :KK53:
Allah Allah Ne Yedim ki Anlamadım..
Hep Meyve Yİyorum Oysa ki.. :44:
makara cnm bende 1 kilo almışım 2 haftada çokda yemiyorum ama yarıyor sanırım :))

kokopelli
24-05-12, 03:05
Herkese merhaba!

Burasiyla Turkiye arasinda bayagi bir saat farki oldugu icin siz gunduz kaynatirken ben uyuyor oluyorum, siz uyurken de ben yazilanlara bakiyorum, pek muhabbetlere katilamiyorum o yuzden :KK43:

Biz bugun 7. haftayi bitirdik, yarin 7+1ken doktor randevumuz var, iki haftadir sabirsizlikla bunu bekliyordum, cok heyecanliyim. En son bhcg olcumum yapilmisti, ondan beri ne var ne yok, neler oluyor bilmiyorum. Merakla ultrasonda ne gorunecek onu bekliyorum. Bhcg bayagi yuksek cikmisti 16. ve 18. gunlerde, ikiz olabilir mi diye meraktaydik o yuzden. yarin insallah hem kese gorur hem de kalp atisi duyabilirim, bir de iki tanelerse duble mutluluk olacak.

Gecen hafta carsamba bogaz agrisi ile baslayan bir rahatsizligim oldu, sinuzit iste, arada boyle vuruyor. Ilac kullanamadigim icin gecirmek sorunlu oldu. Onun verdigi rahatsizlik hamileligin rahatsizligini gecti, burun tikali, bogazda rahatsizlik, nefes almakta zorluk cektim. Sanirim hamilelikle ilgili en buyuk derdim yemek konusunda cok secici olmaya baslamam. Hic oyle degildim ama oglen "aksama sunu yapariz" dedigim sey aksam geldi mi "iyyy yok istemem" oluyor. Demin birisi is yerinde pogaca yedigini yazmis, onu okudum, canim pogaca istedi. Elimden geliyor oyle seyler ama en guzel pogacam bile o turkiye'deki pastanedekiler gibi olmuyor, artik nasil yapiyorlarsa (bilen varsa tarif yazsin hayrina!!!). Boyle iste, igrenmeden yiyebilecegim sey bulmakta zorlaniyorum. Neyse ki sut ve yogurt her zaman gidiyor, onlara abaniyorum.

Insallah yarin guzel haberlerle gelirim!

pembetoka
24-05-12, 05:05
ozler86
aranıza yeni katıldım çok şükür yeni hamileyimmmm ve ocaga denk gelıyo kısmetse dogum :) 4+3 üm.. sizler?:KK49:
hayırlısı olsun canım.hoşgeldin
ay_she
:KK15: :13: :KK12: :KK55:



evet yaa alsında ben alcam kucagıam ama zaten kayıplarım olduğu için ne kardesım ne annem

hiçbiri izin vermıyoalr kontrollü alırım tasırım dıyorum ama e onlarda haklılar

neysem yarın ınsallah iş çıkışı gidip bi göreyim diyorum cadalozumu alırım ben onun gönlünüü :KK1:
annenle kardeşin doğru söylemiş dikkat etmen gerekiyor.
küçüklerin gönlünü almak kolaydır:KK70:
aperpil
kızlar doktorumdan cevap geldi, kanama olmadıgı sürece sorun yok dedi. Olursa gel görüşelim dedi. Simdilik sıkıntı yok ama dinlenmek için 2 gün rapor aldım
sevindim canım akşam bile aklımdaydın acaba ne yaptı diye.Sen yinede dikkat et
feslegenim
Merhaba.
Kızlar bende gereksiz yere evhamlar oluşuyor.
Sanki bebeğimi kaybedecekmişim gibi benim yüzümden birşey olacakmış gibi...
İçim huzursuz oluyor...
Bir karar vermiştim. Sigarayı bırakma konusunda.
günde 1-2 max 3 içtim mesela bugün.
Ama bu vizdan azabı ve korkuyla yaşayamıyorum.
Yemin edeceğim bıraktım diye. Ondan sonra oruç gibi olacağım için artık içmem.
4. haftadayım şimdi. Sizce bir sıkıntı olmuş mudur bugüne kadar içtiklerim bebeğime birşey yapmış mıdı?
Çok üzgünüm bana bir akıl verin lüften. Ve az önce söndürdüğüm sigarada son olsun...
canım ilk hamilelliğimden önce bende sigara kullanıyordum ama 2 günde 1 paket diyebilirim
hamile olduğumu öğrendikten sonra hiç içmedim
vesile oldu yaklaşık 4 yıldır kullanmıyorum
kötü bir örnek olucak canım ama arkadaşıma hamileyken annesi sigara kullanmış ve arkadaşımda astım var:KK43:
kendi kararlarımızın sonu bebeğimize dokunucaksa içme boşverr
bence sende bırakabilirsin,allahım bize annelik gibi o muhteşem duyguyu vermiş fedakar olucaz

teacher0
kızlar bende yeni geldim dr dan ilk kez gittim.keseyi gördük bebeğimi de tabi..
düşük tehliken var dedi kese etrafında kanama var dedi.onun için iğne verdi.
alttan baktı 5+4 oldugum halde görünmez dedi.7 hafta çokk dikkat emmem gerekecek herşeye.
dualarınızı eksik etmeyin.
inş.sorunsuz geçer hamileliğin
MakaraKukara
Bende 2 Kilo Almışım.. :KK53:
Allah Allah Ne Yedim ki Anlamadım..
Hep Meyve Yİyorum Oysa ki.. :44:
bende 77 den 78 olmuştum şişlik mi yapıyor acaba :KK70:
ekmekte yemiyorum ben kilo almıyayım diye
çünkü oğlumda 14 kilo almıştım:KK43:((
zeynepfaz
kızlar bugün kan testinin sonucunu aldım 10000 çıkmış sonuca göre 6. haftada görünüyor zaten sat 11 nisan nasıl sonuçlar sizce

bir de öğleden sonra üst solunum yollarında yanma hissiyle ve hapşırıklarla başlayan grip soğuk algınlığı ortaya karışık hastalığım hızla ilerliyor hayırlı olsun
tuzla gargara yaptım bol sarımsak ve karabiber limonlu çorba yedim bir de boğaz pastili aldım bakalım benim gibi ota köke hemen ilaç alan bir kız hastalıklarla ilaçsız nasıl başa çıkacak?
geçmiş olsun canım.
ilaçsız başetmek çok zor
yapman gereken herşeyi yapıyorsun zaten, umarım hemencik geçer
sebbnemm
kızlar biraz geç oldu ama çok şükür iyi haberlerle geldim pıt pıtları duyduk çok şükür .:nazar::emir_bebek::nazar:darısı duymayanların başına
kocaman olmuşuz büyümüşüz :)




makara cnm bende 1 kilo almışım 2 haftada çokda yemiyorum ama yarıyor sanırım :))
ne güzell...darısı bizlerin başına
kokopelli
Herkese merhaba!

Burasiyla Turkiye arasinda bayagi bir saat farki oldugu icin siz gunduz kaynatirken ben uyuyor oluyorum, siz uyurken de ben yazilanlara bakiyorum, pek muhabbetlere katilamiyorum o yuzden :KK43:

Biz bugun 7. haftayi bitirdik, yarin 7+1ken doktor randevumuz var, iki haftadir sabirsizlikla bunu bekliyordum, cok heyecanliyim. En son bhcg olcumum yapilmisti, ondan beri ne var ne yok, neler oluyor bilmiyorum. Merakla ultrasonda ne gorunecek onu bekliyorum. Bhcg bayagi yuksek cikmisti 16. ve 18. gunlerde, ikiz olabilir mi diye meraktaydik o yuzden. yarin insallah hem kese gorur hem de kalp atisi duyabilirim, bir de iki tanelerse duble mutluluk olacak.

Gecen hafta carsamba bogaz agrisi ile baslayan bir rahatsizligim oldu, sinuzit iste, arada boyle vuruyor. Ilac kullanamadigim icin gecirmek sorunlu oldu. Onun verdigi rahatsizlik hamileligin rahatsizligini gecti, burun tikali, bogazda rahatsizlik, nefes almakta zorluk cektim. Sanirim hamilelikle ilgili en buyuk derdim yemek konusunda cok secici olmaya baslamam. Hic oyle degildim ama oglen "aksama sunu yapariz" dedigim sey aksam geldi mi "iyyy yok istemem" oluyor. Demin birisi is yerinde pogaca yedigini yazmis, onu okudum, canim pogaca istedi. Elimden geliyor oyle seyler ama en guzel pogacam bile o turkiye'deki pastanedekiler gibi olmuyor, artik nasil yapiyorlarsa (bilen varsa tarif yazsin hayrina!!!). Boyle iste, igrenmeden yiyebilecegim sey bulmakta zorlaniyorum. Neyse ki sut ve yogurt her zaman gidiyor, onlara abaniyorum.

Insallah yarin guzel haberlerle gelirim!
hayırlısı olsun canım.
olsun sen yorumlarını yaz biz sana geri döneriz:KK70:D

sinüzit bendede var seni çokk iyi anlıyorum
bugün 3.gün geçmek bilmiyor gözüme ağrı yaptı:KK43:((
sıcak ıhlamur içiyorum hiç fayda etmedi
dr.uma minoset kullanabilir miyim diyede sormadım:KK43:
hamilelikte tek kullanabileceğimiz o zaten

süt ve ürünlerini içiyor olman harika
bende kendimi zorluyorum günde 1 bardak süt içiyorum
oğluma hamileyken kalsiyum tüketmediğim için bebek benden almaya başladı
ee sonuç olarak diş eti kanaması:KK43:((nasıl acayip bir ağrıydı allahım
sırf bu yüzden zorluyorum kendimi

heyozgurluk
24-05-12, 05:05
Günaydın ocak anneleri bugün nasıl hissediyosunuz kendinizi?

pembetoka
24-05-12, 05:05
heyozgurluk
Günaydın ocak anneleri bugün nasıl hissediyosunuz kendinizi?
günaydın canım
uykusuz:KK70:
peki sen?

heyozgurluk
24-05-12, 05:05
pembetoka
günaydın canım
uykusuz:KK70:
peki sen?
valla eve gidip yemek yiyorum bi uyuyorum bide sabah uyanıyorumm çok uykum oluyo sabahlarıda çok fena bulantım
ama yinee de hoş bi mutluluk var bende:)))

pembetoka
24-05-12, 05:05
heyozgurluk
valla eve gidip yemek yiyorum bi uyuyorum bide sabah uyanıyorumm çok uykum oluyo sabahlarıda çok fena bulantım
ama yinee de hoş bi mutluluk var bende:)))
herşeye rağmen mutluyum diyorsun:)))
mide bulantısı zordur allah yardımcın olsun
çalışıyorsun sanırım?

zeynepfaz
24-05-12, 05:05
sağolun kızlar çok halsizim boğazlarım falan çok kötü geçen hafta rapor aldığım için bu hafta ona da yüzüm yok, 2 gün bir şekilde sabredip sonra haftasonu yatağa gömülürüm artık
bu arada hepinize hayırlı kandiller.... :KK16:

heyozgurluk
24-05-12, 05:05
pembetoka
herşeye rağmen mutluyum diyorsun:)))
mide bulantısı zordur allah yardımcın olsun
çalışıyorsun sanırım?
aslında herkes gibi mide bulantısından nefret ederim ama şimdi midem bulanınca hoşuma gidiyoo ama çok zor oluyo
evet bide çalışınca dahada zorlaşıyo işim

pembetoka
24-05-12, 05:05
zeynepfaz
sağolun kızlar çok halsizim boğazlarım falan çok kötü geçen hafta rapor aldığım için bu hafta ona da yüzüm yok, 2 gün bir şekilde sabredip sonra haftasonu yatağa gömülürüm artık
bu arada hepinize hayırlı kandiller.... :KK16:
sağol canım seninde kandilin mübarek olsun...
çalışanların işi biraz zor olucak
umarım biran önce hastalıklar geçer gider benim sinüzitimde dahil:KK43:

pembetoka
24-05-12, 05:05
heyozgurluk
aslında herkes gibi mide bulantısından nefret ederim ama şimdi midem bulanınca hoşuma gidiyoo ama çok zor oluyo
evet bide çalışınca dahada zorlaşıyo işim
canım dr.un mide bulantısı ilacı vermedi mi?
dayanamıcak gibi olduğunda kullanırsın
birde sabah yataktan kalkmadan tuzlu kraker yersen işe yarıyor
bu arada eğer bilgilerini yazarsan listeye eklerler senide

heyozgurluk
24-05-12, 05:05
zeynepfaz
sağolun kızlar çok halsizim boğazlarım falan çok kötü geçen hafta rapor aldığım için bu hafta ona da yüzüm yok, 2 gün bir şekilde sabredip sonra haftasonu yatağa gömülürüm artık
bu arada hepinize hayırlı kandiller.... :KK16:
geçmişş olsun canım yaa boğazın için kaynar suyun içine bolca limon ve birazda kırmızı toz biber at iyi gelir çay bardağının yarısı kadar falan iç iyi gelir
iyi kandiller

heyozgurluk
24-05-12, 05:05
pembetoka
canım dr.un mide bulantısı ilacı vermedi mi?
dayanamıcak gibi olduğunda kullanırsın
birde sabah yataktan kalkmadan tuzlu kraker yersen işe yarıyor
bu arada eğer bilgilerini yazarsan listeye eklerler senide
daha ben dr gitmedim 2 gün önce öğrendim hamile olduğumu hafta sonu gidicem randevu aldım
kraker yiyim ozaman sabahları yoksa çok fena oluyorum

thesun
24-05-12, 06:05
günaydın kızlar. ben bugün akşam 4 de 2. kontrolüme gitcem. mercimeğimin kalp atışlarını dinlemek için. ama dün gece hiç uyuyamadım. şimdi okuldayım ve her yerim ağrıyor. vakit de geçmez bugün. ben neden sevinemiyorum yaaa. sürekli kötü bişey olcak gibi geliyor. çook sıkıldım kendimden :KK43:

heyozgurluk
24-05-12, 06:05
thesun
günaydın kızlar. ben bugün akşam 4 de 2. kontrolüme gitcem. mercimeğimin kalp atışlarını dinlemek için. ama dün gece hiç uyuyamadım. şimdi okuldayım ve her yerim ağrıyor. vakit de geçmez bugün. ben neden sevinemiyorum yaaa. sürekli kötü bişey olcak gibi geliyor. çook sıkıldım kendimden :KK43:
ayy negüzeldir şimdi onu dinlemekk
aklına kötü şeler getirerek bu mükemmel duyguyu kendine zhir etmemelisin arada bende düşünüyorum ya şöyle olursa ama hemen başka bişeylerle uğraşıyorum unutuyorumm daha eğlenceli şeyler düşünmeye çalışıyoum bebişle ilgili
elinden geldiğince güzel şeyler düşünmeye çalış herşy hayırlısı olur

dulger
24-05-12, 06:05
feslegenim
Merhaba.
Kızlar bende gereksiz yere evhamlar oluşuyor.
Sanki bebeğimi kaybedecekmişim gibi benim yüzümden birşey olacakmış gibi...
İçim huzursuz oluyor...
Bir karar vermiştim. Sigarayı bırakma konusunda.
günde 1-2 max 3 içtim mesela bugün.
Ama bu vizdan azabı ve korkuyla yaşayamıyorum.
Yemin edeceğim bıraktım diye. Ondan sonra oruç gibi olacağım için artık içmem.
4. haftadayım şimdi. Sizce bir sıkıntı olmuş mudur bugüne kadar içtiklerim bebeğime birşey yapmış mıdı?
Çok üzgünüm bana bir akıl verin lüften. Ve az önce söndürdüğüm sigarada son olsun...
canım bende içiyodum öğrendiğim gün bıraktım bu zamana kadar içtiklerin fazla etkilemez ama bundan sonra içtiklerin bebeğini etkilicektir hele ki şu gelişme döneminde sakın canım içme doktor benim yanımda eşimin bile sigara içmesini yasakladı bebeğini düşün ....

ay_she
24-05-12, 06:05
aperpil
ya canım bişi cekti ama sölemicem sizinde cekmesin diye aksam gidince onu yapmak istiyorum ama önce biraz dinleneyim 2 gün boyuncada haftasonuda giremeyebilirim canlar kendinize iyi bakın iyi tatiller simdiden
canım bende cnaım çeken yemeği pişriip yedım eve gıdınce :)

o kadar ıstıyodum kı seve seve pişridim çok güzel olmsutu eşim ıkı koca tabak yedı eheheh :KK70:

KuPPe
canım benim sadece bir kayıbım var, kalp atımını duymuştuk ama daha sonra kalbi durmuştu..bende peşini bırakmadım araştırdım, işte yazdığım o sorunlar çıktı bende..şimdi ise boş gebelik korkusu ile yüzyüzeyim..bakalım Allahım neyi nasip edecek..
pai ile ilgili şu linki inceleyebilirsin canım..fikir edinmende yardımcı olacağını düşünüyorum..
http://www.intergen.com.tr/upload/PAI.pdf
bende şuan innohep 0,4 iğne ile corasprini her gün alıyorum, günaşırı da bemiks içiyorum..o kadar tatlım..
anladım canım bana sanırırm yapılamdı o tets ya nasılsa 4 hazıranda gıudınce ınsallah tum tetsler yapılıcak bunu da ısterım dr dan

canım ınsallah boş gebelık olmaz güzel düşünelım güzel olsun innohep clexan benzeri bi iğne değil mi ?

teacher0
kızlar bende yeni geldim dr dan ilk kez gittim.keseyi gördük bebeğimi de tabi..
düşük tehliken var dedi kese etrafında kanama var dedi.onun için iğne verdi.
alttan baktı 5+4 oldugum halde görünmez dedi.7 hafta çokk dikkat emmem gerekecek herşeye.
dualarınızı eksik etmeyin.
canım kese etrafında kan var ama kanaman yok dğeil mi sen bol bol dınmlen yorma kendını hıc

duş alırken suyun ılık olmasıan dıkkat et dırekkasıkalrına tutma içini ferah tut senın pozitif enerjınle ve sevgınle büyüycek bebegın :)

brnyns
bende heterozigotum faktör 5 leinden mi ne öle bişey hemde 2 çocuğum olduğu halde bunu daha yeni öğrndim 8 haftalık kalbi duran bebeğim oldu arkasından 12 haftalık normal sancı başladı ve doğum gibi oldu ve düştü bebeğim benim heterozigorttan dolayı rahimde hematom oluşuyo önce çok küçük sonra 8 cm oluyo ve rahmim kasılması yapıyo sonrada bebeği dışarı atmaya çalışıyo ayrıca benimde litrelerce kanamam oluyo ve elimin yarısı kadar her gün pıhtı düşürüyorum kansızlık vs başlıyo tabii vede ağrılar öldürüyo beni bakalım bu sfer kontrollü gidilecek keseyi salı günü görmeyi umut ediyoruz hemen pıhtılaşma için iğneye başlıycaz fraxiparin 0.4 kullanıcam bende ayrıca hergün sabahları coraspirin içiyorum inşlh hepizin bu sefer yüzü güler
evet canım faktör 5 leiden mutasyonu bende de arastırıldı da o bende cıkamdı....o zaman dr demıstı bak bu faktör 5 leiden
mutasyonu baya zor dua et bu cıkmadı dedı bana cok gecmsı olsun canım...aa heterezigot hematom olusturuyo nasıl
bunu ultrasodna görebılıyoır mu doktorlar ben de gidince sorayım....benım de ıkıncı de cok kanamam olmsutu dediğin gibi litrelerce su an
çoık sukur kanamam yok iğnelerımı ilaçlarımı kullanıyorum ıse yaradıgı ıcın belkı de olmuyo bişey dımı ?

canım ben de en son kaybımda dr a demıstım benım bebegım olmıycak mı hiç diye ben cok sukur gebe kalmakta zorlanmıyorum :nazar:
ama kaybedıyorum ıste bu 4. gebelıgım ve yasayan bebegım yok su an...dr da mutasyon tasıyıp 7 çocuk doğuran ve farkında
olmayan cok ınsan var veya son cocugunu kaybedıuo öle anlasılıo dmneıstı garip bi durum cidden...hematologum da teshıs koyduktan sonra
bak dedi ıkı zıt sorun var vücudunda bırını ıyılestırırken diğerının aleykıne iş yapıyo olabiliriz onun ıcın devamlı dene
yılma anne olmak senın de hakkın ama çok dıkkatlı olman lazım demişti...ınsallah bu sefer gelrı bana bebıslerımzı canım sağlıklaa

Btlkubra
Aynı benim yeğenim Canim benim ablamın kızıda 3 yasinda nasi düşkün bana oynardik aynı senin dediğin gibi şimdi almıyorum kucağıma bozuluyor ablam diyo teyzosun bebisi olcak diye ben varım ya ne gerek diyo :)) ama gecen TEYZOS bebeğine oyuncak aldık dedi alışıyor yavaş yavaş :)
ehehehe akıllıya bak :KK70: ben varım ya :KK70: bızımkı daha öle cümleler kuramıyo küçük teezesi :)

afilli
kızlar ben de geldim ocak anneler yavaş yav belli oluyor herkese hayırlı olsun benim 2. geiyor ve spiralle hamile kaldım şoklardyım kızım daha 20 aylık çalışan anneyim öğretmenim çok zor artık izin kullanacağım mecburen bakalım neler olacak üzerimden şoku atlatınca düşüneceğim burada okgüzel dostluklar kurduk bz eylül annelerydik darısı ocak annelerine iyi paylaşımar
hoşgeldın canım hayırlı olsun :)

zeynepfaz
ani kalkışlarda benimde sancım oluyor ayşe sen de telefona yetişmek için acele ettiysen başın dönmüş olabilir dikkat et canım...

ben söylemedim bir iki kişi dışında belki bir sorun olur sonra taziyeler geçmiş olsunlar kaldıramam valla :KK50:

yerim ben onu kuzu! ama anlıyorlar tatlım küçük olsalar da anlıyorlar hatta doğunca seninkini de kıskanır o şimdi paylaşamaz teyzesini :nazar:
gecen arkadasın bebegı omsutu onu zıyarete gıttık ksıkanmadı hıc bız de ksıkanrı dıoduk ama basına cici yaptı öptü kafasından gene :)

Leyla01
Kizlar merhabaaa ben de ocak annesi olacagim insallah.Satim 27 nisan,muhtemelen dogum tarihi 1 subat gosteriyor ama sezeryan olacagim icin dogum ocak sonuna inallah Allah nasip ederse.Bu arada ikinci bebisimmm beni de araniza alirsaniz mutlu olurum ))
hoşgeldın canım hayırlı olsunnn :)

thesun
günaydın kızlar. ben bugün akşam 4 de 2. kontrolüme gitcem. mercimeğimin kalp atışlarını dinlemek için. ama dün gece hiç uyuyamadım. şimdi okuldayım ve her yerim ağrıyor. vakit de geçmez bugün. ben neden sevinemiyorum yaaa. sürekli kötü bişey olcak gibi geliyor. çook sıkıldım kendimden :KK43:
günaydın canım sakin ol kendını kasıtıgn ıcın agrıyordurn her yerın

yarenahsen
24-05-12, 06:05
sudenazeren
kızlar işyerine hamile oldğunu söyleyen varmı? ben daha söylemedim
ben hemen söyledim.çünkü durumum iyi değil.izin almam gerektiğinde töleranslı davranıyorlar.erken çıkıyorum falan.hem el üstünde tutuyolar.tabii ayy dördüncümü ne gerek vardı falan diyenlerde oluyor.sinir oluyorum.sanki kendileri bakacaklar.bende inadına iyikide olmuş ben çocukları çok seviyorum falan diyorum bozuluyolar.
aperpil
kızlar doktorumdan cevap geldi, kanama olmadıgı sürece sorun yok dedi. Olursa gel görüşelim dedi. Simdilik sıkıntı yok ama dinlenmek için 2 gün rapor aldım
çok geçmiş olsun canım.inşallah düzelir.