Merhaba, sitemize ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz. Ücretsiz üye olmak için tıklayın...

1 Haftada 4 Kilo Verdiren Yağ Yaktıran Kolay Diyet Listesi

1_haftada_4_kilo_yag_yaktiran_diyet_listesi.jpeg
Aç kalmadan kilo vermek ister misiniz? Tok tutan ve 1 haftada kilo yağ yaktıran diyet listesi hazırladık. Hızlı zayıflatan bu diyet listesi kısa...
Yazar Puanı:
3.75/5,
  1. Editor
    Aç kalmadan kilo vermek ister misiniz? Tok tutan ve 1 haftada kilo yağ yaktıran diyet listesi hazırladık. Hızlı zayıflatan bu diyet listesi kısa süre içinde daha ince ve fit görünmenizi sağlayabilir.

    1 Haftada 4 Kilo Verdiren Yağ Yaktıran Kolay Diyet Listesi

    Hızlı kilo vermek ve yağ yakmak için günlük ihtiyacınızdan daha az kalori almanız gerekir. Hareket seviyenizi arttırdığınızda ise fazlalıklarınızdan kurtulmanız kolaylaşacaktır. Kilo verebilmeniz için gerekli olan sporları belirlemeden önce yaş ve vücut ağırlığınızı dikkate almalısınız. Yürüyüş, orta tempolu koşu ve kas yapısına uygun ağırlık egzersizleri diyet döneminde uygulanabilir. Diyet listelerinizi doktorunuza danışmadan uygulamanız önerilmez. Kronik rahatsızlıklarınız varsa sizin için ideal diyet listesini doktorunuzun belirmesi gerekir.

    hizli_yag_yaktiran_diyet_listesi.jpg

    Hızlı Yağ Yaktıran Diyet Listesi


    Uyandığınızda bir bardak ılık limonlu su tüketebilirsiniz.

    Kahvaltı

    Kepekli ekmek (1 dilim)

    Çilek reçeli (1 tatlı kaşığı)

    Salatalık (1 adet)

    Meyve (1 adet)

    Öğle Yemeği

    Tam tahıllı ekmek (1 dilim)

    Haşlama et (1 porsiyon)

    Domates (1 adet)

    Az yağlı yoğurt (1 kase)

    Öğle yemeğinizi yedikten 15 dakika sonra 1 fincan kahve ya da çay içilebilir.

    Akşam


    Kızarmış ekmek (1 dilim)

    Yağsız salata (1 kase)

    Ayran (1 bardak)

    Uyumadan önce 1 fincan bitki çayı içebilirsiniz.

    Bu diyet listesini bir hafta boyunca uygulayabilirsiniz. Diyette kilo verme hızınızı arttırmak için kahvaltınızı erken saatlerde yapmanız gerekir. Akşam yemeğini ise en geç akşam 6 da tüketmiş olmalısınız.

    Makaleyi Paylaş

    damlaylmn bunu beğendi.

Kullanıcı Yorumları

Yorum yapabilmek için Kayıtlı üye olmalı ve siteye giriş yapmalısınız!
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 5 (beş) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.