Diyet | Estetik | Güzellik / Bakım | Moda | Sağlık | Dekorasyon | Anne Çocuk | Kadın Sağlığı | Kadın | Yemek / Mutfak
  1. Merhaba, sitemize ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz. Ücretsiz üye olmak için tıklayın...
  2. Notu Gizle

Arka bacak kaslarını çalıştıran egzersizler

alt_bacak_kaslari_icin.jpg
Kaslarınızı güçlendirmek için yaptığınız egzersizlerden istediğiniz etkileri alabilmek doğru egzersizleri yapmanız gerekir. Arka bacak kaslarını...
Yazar Puanı:
4.25/5,
  1. Editor
    Kaslarınızı güçlendirmek için yaptığınız egzersizlerden istediğiniz etkileri alabilmek doğru egzersizleri yapmanız gerekir. Arka bacak kaslarını çalıştıran egzersizler nelerdir? Günlük olarak yapabileceğiniz bacak çalıştırma egzersizleri selülit oluşumunu da engelleyecektir.

    Arka bacak kaslarını çalıştıran egzersizler

    Bacak kaslarının çalıştırılması daha ince görünmenize yardımcı olabilir. Kan akışının hızlandıran bu egzersizler selülitleri ortadan kaldıran en etkili sporlar arasında yer alır.

    Bacak Kası Egzersizleri

    dambil_kullanin.jpg


    Dambıl Kullanın

    İki elinize eşit ağırlıkta dambıl alın ve yürüyün. Bu egzersizi kas yapınıza uygun olarak 2 ya da 3 dakika tekrar edebilirsiniz. Kalçanız içinde faydalı bir egzersizdir.

    alt_bacak_kaslari_icin.jpg

    Alt Bacak Kasları İçin


    Ayaklarınızı omuz genişliğinde tutun, topuklarınızı kaldırın ve aşağı indirin. Etkisini arttırmak için dambıl kullanabilirsiniz. Vücudunuzun yukarıya veya geriye doğru bükülmemesi için yukarı doğru hareket ettiğinden emin olun.

    merdiven_cikin.jpg

    Merdiven Çıkın

    Bacak kaslarınızın sıkılaşması için yapabileceğiniz en kolay egzersizlerden biridir. Asansör kullanmak yerine merdiven çıktığınızda daha fazla kalori harcayabilirsiniz.

    denge_durusu.jpg

    Denge Duruşu


    Ellerinizi omuz seviyesine ve zemine paralel tutun. Bir bacağı kaldırın ve vücudunuzu yönetebildiğiniz kadar indirin. Diğer bacağı çalıştırın.

    bacak_acma_egzersizleri.jpg

    Bacak Açma Egzersizi

    Ön bacağınızın 90 derecelik açıya sahip olduğundan emin olun. Geri adım atın ve bacaklarınızı değiştirin.

    agirlik_kaldirin.jpg

    Ağırlık Kaldırın


    Kol ve bacak kaslarınızı birlikte çalıştıran bir egzersizdir. Dambılı göğüs seviyenize çekin ve oturur pozisyona geçin. Nefes alıp tekrar dik pozisyona geçin.

    ipte_yurume.jpg

    İpte Yürüme

    Parmak uçlarınızın altında ip olduğunun düşünün ve bu şekilde yürümeye çalışın. Bir dakika süre ile bu egzersizi yapabilirsiniz.

    agirlik_tasiyin.jpg

    Ağırlık Taşıyın

    Kol ve bacak kaslarının çalışması için etkili yöntemlerden biridir. İki elinize eşit ağırlık alın ve bu şekilde bir dakika yürüyün.

    ip_atlama.jpg

    İp Atlama

    Kalori yakmanızı ve bacak kaslarınızı çalıştırmak için etkili bir egzersizdir. Bu egzersizi birkaç dakika tekrarlayabilirsiniz.

    bacak_acma_egzersizleri.jpg

    Bacak Çekme Egzersizi


    Yere paralel uzanın ve bacaklarınızı karın çizgisine çekin. Bu hareketi hızlı bir şekilde tekrar etmeniz gerekir.

    Ek Bilgi

    esneme.jpg

    Esneme

    Bacak egzersizlerine başlamadan önce esneme hareketlerinizi tamamlamayı unutmayın. Esneme hareketleri kasların ısınmasını sağlar ve kas kramplarını engeller.

    Makaleyi Paylaş

Kullanıcı Yorumları

Yorum yapabilmek için Kayıtlı üye olmalı ve siteye giriş yapmalısınız!
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 5 (beş) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.