Kırışıklıklar gençliğinize gölge düşürmesin hanımlar! O halde cilt yaşlanmasını önleyen gıdaları tüketmenin tam zamanı!

Yaşam şekli, beslenme düzeni ve de aileden gelen genetik nedenlerden dolayı cilt yaşlanması kaçınılmaz. İlerleyen yaşlarda her kadının kabusu haline gelen kırışıklıkları bu gıdaları tüketerek önleyebilirsiniz. İşte cilt yaşlanmasını önleyen besinlerin listesi..
cilt-yaslanmasini-onleyen-gidalar-1.jpg


Havuç

Öğün listenize havuç eklediğinizde ve tüketmeye başladığınızda cildinizin rengi dengelenmeye başlar. Havuç ciltte antioksidan görevi görür.

Portakal

C vitamini kaynağı olan portakal yaşlanma etkilerini ortadan kaldırarak cildinizin daha genç görünmesini sağlar.
cilt-yaslanmasini-onleyen-gidalar-4.jpg


Kereviz

Çok fazla stresli biriyseniz mutlaka kereviz tüketin. Çünkü kereviz hem stresle savaşır hem de cildinizin nemli kalmasını sağlar.
cilt-yaslanmasini-onleyen-gidalar-5.jpg


Yumurta

Cilt yaşlanmaya bağlı olarak zamanla elastikiyetini kaybeder. İşte bu noktada yumurta süper bir besin görevi görür. Cildinizi koruyarak cilt kırışıklıklarının önüne geçer.
cilt-yaslanmasini-onleyen-gidalar-2.jpg


Avokado

Avokadonun cilt için sık sık tüketilmesinde fayda var. Avokado cildin gereksinim duyduğu nemi sağlar ve cilt yaşlanmasının önüne geçer.

Su

Mümkün olduğunca bol bol su için hanımlar! Neden mi? Bol su içerek ileriki yaşlarda ortaya çıkan cilt yaşlanmasının önüne geçebilirsiniz. Çok fazla su içme alışkanlığınız yoksa suyunuzu içine limon, salatalık ve nane gibi aroma etkisi yapacak şeyler atabilirsiniz.
cilt-yaslanmasini-onleyen-gidalar-3.jpg


Somon Balığı

Somon balığı cilt yaşlanmasının önüne geçen en etkili besinlerden biri. Omega-3 desteği sayesinde cildi nemlendirir ve de erkan yaşlanmanın önüne geçer.
cilt-yaslanmasini-onleyen-gidalar-7.jpg


Dolmalık Biber

C vitamini kaynağı olan dolmalık biber cilt yaşlanması sorunlarıyla uğraşan mükemmel bir besin. Dolmalık biberleri tüketirken olgun ve canlı olmasına dikkat edin.

Sizin bu konudaki önerileriniz neler?

Bu bilgiler öneri niteliğinde olup, kesin bilgi için uzmana danışınız!

Editör: Neşe Akbaş