Diyet | Estetik | Güzellik / Bakım | Moda | Sağlık | Dekorasyon | Anne Çocuk | Kadın Sağlığı | Kadın | Yemek / Mutfak
  1. Merhaba, sitemize ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz. Ücretsiz üye olmak için tıklayın...
  2. Notu Gizle

Diyette Kilo Vermeyi Engelleyen Hatalar

diyette_yapilan_hatalar.jpg
Devamlı diyet uyguluyor ancak kilo veremiyorsanız fark etmeden yaptığınız yanlışlıklar olabilir. Diyette kilo vermeyi engelleyen hatalar nelerdir?...
Yazar Puanı:
3.75/5,
  1. Editor
    Devamlı diyet uyguluyor ancak kilo veremiyorsanız fark etmeden yaptığınız yanlışlıklar olabilir. Diyette kilo vermeyi engelleyen hatalar nelerdir? Kilo vermeyi durduran ya da yavaşlatan besinleri yemek listenizden çıkardığınızda hızlı bir şekilde kilo verebilirsiniz.

    Diyette kilo vermenin durmasının ya da yavaşlamasının iki nedeni olabilir. Sağlık sorunlarına bağlı olarak metabolizmanın yaşlanması ve diyette yanlış gıdaların tüketilmesidir. Diyet döneminde tüketmeniz gereken besinlerin düşük kalorili ve yüksek lif içermesine özen göstermelisiniz. Kilo verebilmek için diyette dikkat etmeniz gerekenleri sıraladık.

    Diyette Bunları Yapmayın

    Kahvaltılık gevreklerin kalorisi çok düşük değildir ve her gün tüketilmemesi gerekir. Kahvaltılık gevrek yerine yulaf ezmesi tüketebilirsiniz.

    Diyette meyve suyu tüketmek vücuduz için faydalıdır ancak hazır meyve suları yoğun şeker içerir. Taze meyvelerden yapılmış meyve sularını tercih edebilirsiniz.

    Hiç ekmek tüketmemek diyette yapılan önemli yanlışlardan biridir. Normal yemek düzenine geçtikten sonra ekmek tüketmeye başlarsanız kilo alabilirsiniz.

    Sütlü tatlılarda aşırıya kaçmamanız gerekir. Sütlü tatlıların kalorilerinin yüksek olduğunu unutmayın.

    Light ürünler diyetteki kişilerin en sık tercih ettiği ürünlerdir. Diyette daha az yağlı yemekler tercih edebilirsiniz ancak light ürünlerinde kalori değerleri olduğunu unutmayın.

    Yanlış meyve seçimlerinden uzak durun. Şeker oranı yüksek olan muz, incir gibi meyveleri daha az tüketin.

    Siz uygun olmayan diyet programları uygulamamalısınız. Sağlık sorunlarına yol açabileceği gibi size uygun kalori içermeyebilir.

    Kilo verebilmek için uygulanan şok ve tek tip diyetler sonrasında daha fazla kilo almanıza neden olabilir. Sağlık açısından zararlıdır.

    Ara öğünlerin açlığınızı bastırmak ve kan şekerinizi düzenlemek için tüketilmesi gerektiğini unutmayın. Ara öğünleri ana öğünlere dönüştürmeyin.

    Makaleyi Paylaş

Kullanıcı Yorumları

Yorum yapabilmek için Kayıtlı üye olmalı ve siteye giriş yapmalısınız!
  1. Caglasultan akkoyun
    Arkadaslar ben bi hafta da 4 kilo vermek iztiyorum bu nekadar mumkun
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 5 (beş) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.