Diyet | Estetik | Güzellik / Bakım | Moda | Sağlık | Dekorasyon | Anne Çocuk | Kadın Sağlığı | Kadın | Yemek / Mutfak
Merhaba, sitemize ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz. Ücretsiz üye olmak için tıklayın...

Kilo Almak İstemeyenlere Diyet Önerileri

kilo-almak-istemeyenlere-diyet-onerileri-1.jpg
  1. BenNese
    Çok yemek yiyip kilo almak istemeyenlere Kadınlar Kulübü olarak diyet önerilerini derledik!

    Bazı özel günlerde kaçamak yapıp yemek yiyip sonradan pişman olmuş olabilirsiniz. Üzülmeyin! Yediğiniz kaçamak yemeklerin ardından kilo almak istemeyenlere çok etkili diyet önerilerimiz var. Neler mi bunlar? Birlikte göz atalım..

    Kilo Almak İstemeyenlere Diyet Önerileri

    Haftada bir gün diyeti bozup sonradan pişman olanlar için durumu toparlamak adına tavsiyelerimiz sizlerle. Bu önerilere uyup diyetinize kaldığınız yerden devam edebilirsiniz.
    kilo-almak-istemeyenlere-diyet-onerileri-4.jpg

    Pasta Ağırlıklı Kaçamak Yapanlar İçin Öneri

    Akşamki doğum gününde çok fazla pasta yiyip diyetinizi ihmal etmiş olabilirsiniz. Yapmanız gereken diyet ise kahvaltınızı atlamamak. Ara öğünlerinizde ise kuru meyveler, lif ağırlıklı ve kepekli besinler eşliğinde diyete devam etmek.
    kilo-almak-istemeyenlere-diyet-onerileri-3.jpg

    Karbonhidrat Ağırlıklı Kaçamak Yapanlar İçin Öneri

    Kilo almamak için uyguladığınız diyet programlarına bir günlüğüne ara verip yemek yemeyi abarttıysanız ve karbonhidrat ağırlıklı kaçamak yaptıysanız tek yapmanız gereken diyet ağırlıklı beslenmek. Protein ağırlıklı beslenip diyetinize devam ettiğinizde acıkma hissiniz daha azalır ve de şeker seviyeniz daha dengede durur.
    kilo-almak-istemeyenlere-diyet-onerileri-1.jpg

    Tatlı Ağırlıklı Kaçamak Yapanlar İçin Öneri

    Eğer akşamdan tatlıyı fazla kaçırıp işin ucunu kaçırdığınızı düşünüyorsanız yapmanız gereken şey ertesi gün tüm içeceklerinizi şekersiz tüketmek. Kahvaltıda iki yumurta ve hafif bir omlet diğer öğünlerde ise yağsız tarçınlı süt, ızgara et, balık, tavuk, bol yeşillik, lifli gıdalar ve bol su içerek geçirebilirsiniz.

    Makaleyi Paylaş

Kullanıcı Yorumları

Yorum yapabilmek için Kayıtlı üye olmalı ve siteye giriş yapmalısınız!
  1. Berrak201406
    Vucüdu yoran yanlışlar bunlar ..
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 5 (beş) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.