Çok yemek yiyip kilo almak istemeyenlere Kadınlar Kulübü olarak diyet önerilerini derledik!

Bazı özel günlerde kaçamak yapıp yemek yiyip sonradan pişman olmuş olabilirsiniz. Üzülmeyin! Yediğiniz kaçamak yemeklerin ardından kilo almak istemeyenlere çok etkili diyet önerilerimiz var. Neler mi bunlar? Birlikte göz atalım..

Kilo Almak İstemeyenlere Diyet Önerileri

Haftada bir gün diyeti bozup sonradan pişman olanlar için durumu toparlamak adına tavsiyelerimiz sizlerle. Bu önerilere uyup diyetinize kaldığınız yerden devam edebilirsiniz.
kilo-almak-istemeyenlere-diyet-onerileri-4.jpg


Pasta Ağırlıklı Kaçamak Yapanlar İçin Öneri

Akşamki doğum gününde çok fazla pasta yiyip diyetinizi ihmal etmiş olabilirsiniz. Yapmanız gereken diyet ise kahvaltınızı atlamamak. Ara öğünlerinizde ise kuru meyveler, lif ağırlıklı ve kepekli besinler eşliğinde diyete devam etmek.
kilo-almak-istemeyenlere-diyet-onerileri-3.jpg


Karbonhidrat Ağırlıklı Kaçamak Yapanlar İçin Öneri

Kilo almamak için uyguladığınız diyet programlarına bir günlüğüne ara verip yemek yemeyi abarttıysanız ve karbonhidrat ağırlıklı kaçamak yaptıysanız tek yapmanız gereken diyet ağırlıklı beslenmek. Protein ağırlıklı beslenip diyetinize devam ettiğinizde acıkma hissiniz daha azalır ve de şeker seviyeniz daha dengede durur.
kilo-almak-istemeyenlere-diyet-onerileri-1.jpg


Tatlı Ağırlıklı Kaçamak Yapanlar İçin Öneri

Eğer akşamdan tatlıyı fazla kaçırıp işin ucunu kaçırdığınızı düşünüyorsanız yapmanız gereken şey ertesi gün tüm içeceklerinizi şekersiz tüketmek. Kahvaltıda iki yumurta ve hafif bir omlet diğer öğünlerde ise yağsız tarçınlı süt, ızgara et, balık, tavuk, bol yeşillik, lifli gıdalar ve bol su içerek geçirebilirsiniz.