Diyet | Estetik | Güzellik / Bakım | Moda | Sağlık | Dekorasyon | Anne Çocuk | Kadın Sağlığı | Kadın | Yemek / Mutfak

Kilo Vermek İçin Pratik Öneriler !

kilo_vermek_icin_pratik_oneriler.jpg
Kilo vermek sadece diyet ve egzersizlerle değil tam anlamıyla bir odaklanmayla mümkündür. Psikolojide eylemler inanışa, inanışlar da eylemlere...
Yazar Puanı:
4.5/5,
Kullanıcı Puanı:
5/5,
  1. Editor
    Kilo vermek sadece diyet ve egzersizlerle değil tam anlamıyla bir odaklanmayla mümkündür. Psikolojide eylemler inanışa, inanışlar da eylemlere dönüşür diye bir kaide vardır. Bu yüzden kilo vermeye yardımcı olan şeyler sayesinde vücudunuzu alarma geçirmek oldukça kolaydır. İşte size 8 pratik öneri.

    Spor Çantasını Gece Hazırlamak

    Kulağa çok basit gelen bu iş hem size zaman kazandıracak hem de bilinçaltınıza uyumadan önce yarın tempolu bir gün olacağı mesajını verecektir.

    Gece Yulaf Ezmesi Hazırlamak

    Kahvaltıda yiyeceğini yulaf ezmesini geceden hazırlarsanız sabah başka iştahlara yer vermemiş olursunuz.

    Yemek Öncesi Bir Bardak Su

    Metabolizmayı hızlandırmak ve daha az yemek için çok basit bir önlem. Sadece bir bardak su doldurun ve için.

    [​IMG]

    Antrenman Öncesi Kahve

    Şekersiz, sütsüz bir fincan filtre kahve, içindeki kafein sayesinde daha yararlı bir idman yapmanızı sağlar.

    Yemek Ağırsa Sonrasında Egzersiz Yapın

    Diyelim ki kıramayacağınız bir yerden akşam yemeği daveti aldınız. Normalde asla sofranıza koymayacağınız şeylerden yemek zorundasınız. O günkü egzersiz planınızı yemek sonrasına atabilirsiniz.

    Artı 1 Set ve 1 Kilo

    Ağırlık çalışmanızı yaparken rutinin bir tık dışına çıkın. Eğitmenin verdiğinden birer kilo fazla ağırlıkla çalışın ve bir set daha fazla yapın.

    [​IMG]

    Antrenman Sonrası Atıştırın

    Evet, yanlış okumadınız. Uzmanlar her antrenman sonrası 20-30 gram protein ve 60-70 gram karbonhidrat içeren bir atıştırmalığın kaslarınızı daha zinde yaptığını söylüyor.

    Yeşil Çayı Eksik Etmeyin

    Günde en az bir fincan yeşil çay içtiğinizde hem toksinleri daha hızlı atarsınız hem de eğer akşam saatlerinde içerseniz daha dinlendirici bir uyku sizi bekler.

    Zayıflamak isteyen herkesin öğrenmesi gereken diyet hileleri Tıklayın !

    Paleo Diyetini Denemeden Önce Bilmeniz Gereken 5 Şey Tıklayın !

    Ketojenik Diyet Listesi için Tıklayın !

    Göbek Eriten Ballı Zerdeçallı Yeşil Çay Tarifi Tıklayın !

    Yağ Yaktıran Diyet Listesi İle Bölgesel Zayıflayın Tıklayın !

    Makaleyi Paylaş

Kullanıcı Yorumları

Yorum yapabilmek için Kayıtlı üye olmalı ve siteye giriş yapmalısınız!
  1. guzelzayifliyorum
    Hayatım boyunca kilo problemleriyle savaştım.Sürekli kilo alıp kilo kaybettim hiçbir zaman tam olarak hedeflediğim sonuçlara uluşamadım.Bir çok diyetisyene gittim ve farklı beslenme programları uyguladım.Aldığım sonuçlar hep kısa zamanlı oldu.Daha sonra nerede yanlış yapıyorum diye düşünürken bir arkadaşım sayesinde Dnafit genetik testini duydum.Bu testin amacı genetik şifremiz göre beslenme ve spor alanında bizim için en doğru yolu göstermesi.Test sonuçlarım geldiğinde diyetisyen ile görüşerek aslında nerede yanlış yaptığımı anladık.Her yaptığım diyette yağ ve karbonhidrat dediğimiz besin gruplarını nerdeyse hiç tüketmemem gerektiğini düşünüp limitlemelere giriyordum.Fakat genetik yatkınlığıma göre yağ duyarlılığımın çok düşük olduğunu ve bunun sonucunda aslında kaçtığım yağların kilo alımımda vücudum için bir limitlemeye girmemem gerektiğini gördüm.Diyetisyen ile genetik sonuçlarıma göre planladığımız beslenme programıyla yıllardır hedeflediğim vücuda adım adım yaklaşıyorum.
  2. cerenkoc
    içerisinde teff bulunan zayıflamaya yönelik bitkisel çaylarda etkili oluyormuş su tüketimi arttırımı açısından.
  3. payem
    Hepsinden önce günde en az 2 litre su içilmelidir. :)
      light-blue ve Editor bunu beğendi.
    1. gunebakan33
      Suyun çok etkisi var gerçekten ama fazlasının zarar olduğunu düşünüyorum.
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 5 (beş) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.