Diyet | Estetik | Güzellik / Bakım | Moda | Sağlık | Dekorasyon | Anne Çocuk | Kadın Sağlığı | Kadın | Yemek / Mutfak
Merhaba, sitemize ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz. Ücretsiz üye olmak için tıklayın...

Kışın Kilo Almayı Engellemek

kisin_kilo_almayi_engellemek.jpg
Kış aylarında hareketsiz kalmak ve daha fazla olan karbonhidratlı gıda tüketme isteği ile kilo alabilirsiniz. Peki kışın kilo almayı engellemek...
Yazar Puanı:
4/5,
  1. Editor
    Kış aylarında hareketsiz kalmak ve daha fazla olan karbonhidratlı gıda tüketme isteği ile kilo alabilirsiniz. Peki kışın kilo almayı engellemek için bilmeniz gerekenler nelerdir? Yaza girmek için bu yöntemleri uygulayın ve yağ depolamadan kışı geçirin.

    Kış aylarında kalın giysiler ile kilo aldığınızı fark edemeyebilirsiniz. Soğuk havadan kaynaklanan az hareketler ve ağır yemekler ile vücudunuzda yağ depolanabilir. Bu durumu engellemek için uygulayabileceğiniz basit ve etkili yöntemleri sıraladık.

    Kışın Kilo Almayı Engellemek

    Kış aylarında daha fazla tüketilen şeker ve kahveyi şekersiz için.

    Su tüketimi kışın azalabilir. Yanınızda mutlaka su şişesi bulundurun. Günde 2 lt su tüketmeye çalışın.

    Sahlep gibi şeker içeriği olan kış içeceklerinin tüketim miktarını ayarlayın.

    C vitamini desteği ile kilo alımını azaltabilir ve bağışıklık sisteminizi güçlendirebilirsiniz.

    D vitamini eksikliği kilo alımına ve zor kilo vermeye neden olabilir. Hava güneşli olduğu günlerde dışarı çıkın. Süt ürünlerinin tüketimini arttırın.

    Yeşil çay gibi sindirim sisteminizi düzenleyen ve antioksidan olan bitki çayları tüketebilirsiniz.

    Baharat vücut sıcaklığını arttırır ve metabolizma hızınızı yükseltir. Acı biber, karabiber, tarçın, kimyon gibi baharatları tüketebilirsiniz.

    Şerbetli tatlılar kış aylarında daha fazla tüketilir ancak yüksek kalori değerine sahiptir. Sütlü tatlıları seçin.

    Öğünlerinizin dengeli olmasına özen gösterin. Tabağınızda karbonhidrat, yağ, protein ve sebzelerin olmasını sağlayın. Tek tip beslenmekten kaçının.

    Ara öğün tüketmek kan şekerinizin dengelenmesini sağlar. Vücudunuzda yağ depolanmasını engellemek için düşük kalori içeren ara öğünler tüketebilirsiniz.

    Makaleyi Paylaş

Kullanıcı Yorumları

Yorum yapabilmek için Kayıtlı üye olmalı ve siteye giriş yapmalısınız!
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 5 (beş) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.