Diyet | Estetik | Güzellik / Bakım | Moda | Sağlık | Dekorasyon | Anne Çocuk | Kadın Sağlığı | Kadın | Yemek / Mutfak

Mide Ağrılarını Hemen Geçiren Gıdalar

mide_agrisi_rahatsizliklari.jpg
Mide ve sindirim sistemi rahatlığı yaşayanların nasıl besinler tüketmesi gerektiğini sıraladık. Mide ağrılarını hemen geçiren gıdalar nelerdir?...
Yazar Puanı:
3.75/5,
  1. Editor
    Mide rahatsızlıkları farklı nedenler ile ortaya çıkabilir ancak beslenme son derece önemli bir etkendir. Sağlıklı ve midenizi yormayacak besinleri tüketmek günlük hayatınızı kolaylaştırır ve kilo kontrolü sağlamanıza yardımcı olur.

    Mide Rahatsızlıklarına İyi Gelen Besinler

    Sıvı Tüketimi

    Mide rahatsızlıklarının en önemli nedenlerinden biridir. Yeterince su tüketmediğinizde midenizde ağrı ve kasılmalar oluşabilir.

    Az Yağlı Gıdalar

    Ağır yağlı yemekler ve kızartmalar midenin rahat çalışmasını engeller. Daha fazla çalışması gereken mide yorulur ağrılara neden olur.

    Lifli Gıdalar

    Lif içeren besinler sağlıklı bir vücut için gerekli olan maddeleri verir. Midenizin daha sağlıklı olmasına yardımcı olur.

    Probiyotikler

    Yoğurt, kefir, tarhana çorbası gibi probiyotik içeren gıdalar mide rahatsızlıkları ile başa çıkabilmenizi kolaylaştırır.

    Makaleyi Paylaş

Kullanıcı Yorumları

Yorum yapabilmek için Kayıtlı üye olmalı ve siteye giriş yapmalısınız!
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 5 (beş) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.