Diyet | Estetik | Güzellik / Bakım | Moda | Sağlık | Dekorasyon | Anne Çocuk | Kadın Sağlığı | Kadın | Yemek / Mutfak
  1. Merhaba, sitemize ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz. Ücretsiz üye olmak için tıklayın...

Sağlıklı vücuda sahip olmak için mutlaka yapmanız gerekenler

kalori_saymayi_birakin.jpg
Sağlığınızın korunması için öğrenmeniz gereken bilimsel gerçekleri biliyor musunuz? Sağlıklı vücuda sahip olmak için mutlaka yapmanız gerekenler...
Yazar Puanı:
4.25/5,
  1. Editor
    Sağlığınızın korunması için öğrenmeniz gereken bilimsel gerçekleri biliyor musunuz? Sağlıklı vücuda sahip olmak için mutlaka yapmanız gerekenler nelerdir? Sizin için sağlıklı ve mutlu olmanızı sağlayacak sırlarımız var.

    Kilolu olmak ya da zayıf olmak sizin sağlığınız açısından bir sorun oluşturmuyorsa bu durumu bırakmanız gerekir. Basit alışkanlıklarla istediğiniz bedene kavuşabilirsiniz.

    kalori_saymayi_birakin.jpg

    Kalori Saymayı Bırakın

    Tükettiğiniz gıdaların tek tek kalori değerlerini hesaplamayın. Bu konuda yanılma ihtimaliniz oldukça yüksektir. Dikkat etmeniz gereken ise ne kadar sağlıklı beslendiğinizdir.

    tabaginizin_yarisi_sebze_olsun.jpg

    Tabağınızın Yarısı Sebze Olsun

    Sebzeler vitamin ve lif bakımından zengin besinlerdir. Sağlığınızın korunmasına yardımcı olurlar. Tüm öğünlerde sebze tüketmeniz gerektiğini unutmayın.

    İstediğiniz Zaman Yemek Yiyebilirsiniz

    Özel bir diyet uygulamıyorsanız istediğiniz saatte istediğiniz sağlıklı besini tüketebilirsiniz. Akşam yemeğinden sonra kendinizi çok aç hissediyorsanız bir şeyler yemek kendinizi daha iyi hissetmenize yardımcı olabilir.

    2_parca_kurali_diyet.jpg

    2 Parça Kuralı

    Sağlıksız ama çok sevdiğiniz bir besini tüketmeyi seviyorsanız 2 parça alın ve bırakın.

    Güne Proteinle Başlayın

    Güne protein ile başlamak açlık hormonunun kontrol altına alınmasını sağlar. Kahvaltılarınızda yulaf ve yoğurt tüketebilirsiniz.

    Saat Başı 2 Dakika Yürüyün

    Uzun saatler aynı pozisyonda kalmayın. Saat başı en az 2 dakikalık yürüyüşler yapın ve kaslarınızı çalıştırın.

    Cebinizde Atıştırmalık Taşımayın

    Çantanızda ya da cebinizde atıştırmalık taşımayın. Şekerlemelerin vücut sağlığı üzerinde olumsuz etkileri olduğunu unutmayın.

    Kolay Uyumak İçin

    Uyku saatinizden 10 dakika önce uyumak ya da uyku öncesi meditasyon yapmak sağlığınız kolay uyumanızı sağlar.

    Göz Doygunluğu Sağlayın


    Vücudunuzun sağlıklı olması için göz doygunluğu sağlamanız gerekir. Vücut sağlığınız için bunu yapabilirsiniz. Bir avuç fındık gözünüze az gelebilir ancak bir kase salata göz doygunluğu sağlayacaktır.

    Şeker Tüketimini Azaltın

    Günlük şeker tüketiminizin azaltılması diyabet hastalığından korunmanıza yardımcı olacaktır. Çay ve kahvenizi mutlaka şekersiz için.

    Makaleyi Paylaş

Kullanıcı Yorumları

Yorum yapabilmek için Kayıtlı üye olmalı ve siteye giriş yapmalısınız!
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 5 (beş) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.