Diyet | Estetik | Güzellik / Bakım | Moda | Sağlık | Dekorasyon | Anne Çocuk | Kadın Sağlığı | Kadın | Yemek / Mutfak
  1. Merhaba, sitemize ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz. Ücretsiz üye olmak için tıklayın...
  2. Notu Gizle

Şok Avrupa diyeti ile 5 günde 5 kilo verin

sok_avrupa_diyeti.jpg
Son dönemde Avrupa'da hızla yayılan bir diyet listesi var. Şok Avrupa diyeti ile 5 günde 5 kilo verin. Fazlalıklardan kurtulmak, hızlı zayıflamak...
Yazar Puanı:
4/5,
  1. Editor
    Zayıflamak için acele edenler ve hızlı zayıflamak isteyenler için 5 günlük bir sürede 5 kiloya kadar vermenizi sağlayacak bir diyet listesi paylaşıyoruz. Şok diyetleri doktorunuza danışmadan uygulamayın. Hamile ve kronik hastalığı olan kişiler için uygun bir diyet listesi değildir.

    1. Gün

    Sabah: Salam (2dilim) ve haşlanmış yumurta (1 adet)

    Öğle: Izgara et (4 tane), salata (limonlu, zeytinyağlı) ve yeşil çay

    Akşam: Kırmızı et (1 porsiyon), 1 bardak meyve suyu ve haşlanmış sebze

    2. Gün

    Sabah: Haşlanmış yumurta (1 adet), kivi (1 adet) ve kahve

    Öğle: Meyveli yoğurt (1 kutu), bisküvi (3 tane), yeşil çay veya kahve

    Akşam: Brokoli (az yağ ile pişirilmiş) ve haşlanmış sosis

    3. Gün

    Sabah: 1 yumurta (haşlanmış), az şekerli bir meyve (1 tane) ve kahve

    Öğle: 1 kâse yoğurt ve 1 salatalık

    Akşam: Izgara balık (1 porsiyon), 1 patates ve vişne suyu (1 bardak)

    4. Gün

    Sabah: 1 tane muz, haşlanmış yumurta (1 tane), 1 fincan yeşil çay ya da kahve

    Öğle: Meyveli yoğurt (1 kutu), şekersiz çay ya da kahve

    Akşam: Balık (150gr), sebze (haşlanmış), meyve suyu (1 bardak), karpuz (1 porsiyon)

    5. Gün

    Sabah: Ekmek (1 dilim), fırınlanmış peynir ile kahve veya şekersiz çay

    Öğle: Haşlanmış yumurta (1 tane), tost ve 1 su bardağı greyfurt suyu

    Akşam: Balık (150gr), haşlanmış sebze, karışık meyve suyu (1 bardak), karpuz (1 porsiyon)

    6. Gün


    Sabah: Ekmek (1 dilim) fırınlanmış peynir ile kahve veya şekersiz çay

    Öğle: Bir kâse yoğurt ve 1 tane salatalık

    Akşam: Izgara balık (1 porsiyon), soğan ve patates birer tane ve şalgam suyu

    Makaleyi Paylaş

Kullanıcı Yorumları

Yorum yapabilmek için Kayıtlı üye olmalı ve siteye giriş yapmalısınız!
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 5 (beş) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.