Diyet | Estetik | Güzellik / Bakım | Moda | Sağlık | Dekorasyon | Anne Çocuk | Kadın Sağlığı | Kadın | Yemek / Mutfak

Zayıflamak için bu gıdaları yer değiştirin

asitli_icecekler.jpg
Kolay ve yorucu diyetlere gerek kalmadan zayıflamak için daha düşük kalori içeren bu gıdaları tüketebilirsiniz. Zayıflamak için bu gıdaları yer...
Yazar Puanı:
4/5,
Kullanıcı Puanı:
4.5/5,
  1. Editor
    Zayıflamak için katı diyetler uygulamanıza gerek yoktur. Tükettiğiniz yüksek kalorili gıdaların yerine daha düşük kalori içeren ve yüksek lif barındıran besinleri tercih edebilirsiniz. Sizin için sevdiğiniz besinlerin alternatiflerini araştırdık.

    patates_cipsi_yerine_patlamis_misir.jpg

    Patates Cipsi

    Patates cipsi yağ içerdiği için çok yüksek kalorilidir. Onun yerine yağ ve tuz içermeyen patlamış mısırı tercih edebilirsiniz.

    mayonez_yerine_hardal.jpg

    Mayonez

    Mayonezin kalorisi çok fazladır ve kilo aldırır. Hardal ise çok daha düşük kalori içerir.

    pirinc_pilavi_yerine_esmer_bulgur.jpg

    Pirinç Pilavı

    Pilav yemeği çok seviyorsanız beyaz pirinç yerine esmer pirinç kullanabilirsiniz. Esmer pirinç daha düşük kalori içermez ancak daha fazla lif barındırır.

    buday_unu_yerine_hindistan_cevizi.jpg

    Buğday Unu

    Buğday ununda yüksek kalori vardır. Onu yerine hindistan cevizi unu tercih edebilirsiniz. Düşük karbonhidrat içeriği vardır.

    hamburger_ekmegi.jpg

    Hamburger Ekmeği

    Hamburger ekmeği yerine Portobello mantarı tercih ettiğinizde çok daha az kalori almış olacaksınız.

    kakao_tozu.jpg

    Kakao Tozu

    Yağlı bir bitki olan kakao en sevilen gıdalar arasında yer alır. İşlem görmemiş kakao tozunda çok daha az kalori vardır. Antioksidan bakımından zengindir.

    patates_puresi_yerine_karnibahar.jpg

    Patates ve Karnabahar

    Sos hazırlamak için patates yerine karnabahar kullandığınızda daha az kalori daha fazla diyet lifi almış olursunuz.

    seker_yerine_bal.jpg

    Şeker Yerine Bal

    İşlenmiş şeker sağlı açısından birçok olumsuz etki yaratır. Onun yerine bal tükettiğinizde daha sağlıklı beslenmiş olursunuz. Balı dikkatli tüketmeye özen gösterin yüksek kalori içeren bir besindir.

    inek_sutu_yerine_badem_sutu.jpg

    İnek Sütü

    İnek sütü hayvansal bir ürün olduğu için çok yüksek yağ içeriğine sahiptir. Badem sütü ise daha düşük kalori içerir.

    makarna.jpg

    Makarna

    Makarnayı seviyorsanız yağ ve karbonhidrat içeren soslar yerine sebzeli olarak tüketebilirsiniz.

    ekmek.jpg

    Ekmek

    Karbonhidrat ihtiyacınızı ekmek yerine yulaftan karşılayabilirsiniz. Yulaf yüksek oranda lif içerir ve tok hissetmenizi sağlar.

    tuz.jpg

    Tuz

    Sofra tuzu yerine himalaya tuzu tükettiğinizde daha fazla mineral almış olursunuz.

    asitli_icecekler.jpg

    Soğuk İçecekler

    Asitli içeceklerin yerine tatlandırıcı içermeyen ev yapımı soğuk çayları tercih edebilirsiniz.

    patates_kizartmasi.jpg

    Patates Kızartması

    Patates yerine havuç kızartmasını tercih ettiğinizde çok daha az oranda şeker tüketmiş olursunuz.

    dondurma.jpg

    Dondurma

    Şeker ile yapılmış hazır dondurmalar yerine muzlu ev yapımı dondurmaları tercih edebilirsiniz. Daha az kalori almış olacaksınız.

    Makaleyi Paylaş

    Zen71 ve deynepnaz bunu beğendi.

Kullanıcı Yorumları

Yorum yapabilmek için Kayıtlı üye olmalı ve siteye giriş yapmalısınız!
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 5 (beş) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.