Diyet | Estetik | Güzellik / Bakım | Moda | Sağlık | Dekorasyon | Anne Çocuk | Kadın Sağlığı | Kadın | Yemek / Mutfak
Merhaba, sitemize ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz. Ücretsiz üye olmak için tıklayın...

Zayıflamak İçin Tüketmeniz Gereken Yoğurt Kürleri

yogurt_kurleri_zayiflama.jpg
Diyette zayıflama hızınızı arttırmak için yoğurt kürleri uygulayabilirsiniz. Zayıflamak içib tüketmeniz gereken yoğurt kürleri ile metabolizmanızı...
Yazar Puanı:
3.5/5,
  1. Editor
    Diyette zayıflama hızınızı arttırmak için yoğurt kürleri uygulayabilirsiniz. Zayıflamak içib tüketmeniz gereken yoğurt kürleri ile metabolizmanızı hızlandırabilirsiniz. Ara öğünlerde yer verebileceğiniz ve antioksidan içeren yoğurt kürleri ile yağ yakabilirsiniz.

    Yoğurt yüksek oranda protein, probiyotik ve kalsiyum barındırır. Diyet döneminde sağlığınızın korunmasına ve metabolizma hızınızın arttırılmasına yardımcı olur. Az yağlı yoğurt ile hazırlayabileceğiniz karışımları ara öğünlerde tükettiğinizde ana öğünlerde oluşan açlık krizlerini engelleyebilirsiniz. Yağ yakmaya yardımcı olan bu etkili yoğurt karışımları hazırladık.

    Yoğurt ve Yaban Mersini

    Güçlü bir antioksidan olan yaban mersinin kalorisi düşüktür. Vücut sağlığınızın korunmasına yardımcı olur. Bir küçük kase az yağlı yoğurdun içine bir avuç yaban mersini ekleyin ve ara öğünlerde tüketin.

    zayiflama_kurleri_yogurt.jpg

    Yoğurt ve Çilek

    Çilek, diyet yapanların en önemli sorunu olan tatlı krizlerine girmenizi engelleyebilir. Bir kase az yağlı yoğurdun içine 7-8 tane çilek ekleyin ve ara öğünlerde tüketin.

    Tarçın ve Yoğurt

    Tarçın kan şekerinin dengelenmesine yardımcı olur. Diyabet hastalarını tükettiği tarçınlı yoğurt kürünü kan şekerinizi dengelemek ve vücudunuzun yağ depolamasını engellemek için kullanabilirsiniz. Bir kase az yağlı yoğurdun içine bir tatlı kaşığı tarçın ekleyin ve gün içinde tüketin.

    Keten Tohumu ve Yoğurt

    Son yıllarda diyet listelerinde önerilen zayıflamaya yardımcı besinlerden biri de keten tohumudur. Bir kase az yağlı yoğurdun içine bir çay kaşığı keten tohumu eklediğinizde metabolizma hızınızı arttırabilirsiniz ve daha hızlı yağ yakabilirsiniz.

    Böğürtlen ve Yoğurt

    Düşük kalorisi ile diyet listelerinin en çok tercih edilen meyvelerinden biridir. Antioksidan özellikleri ile cilt içinde faydalıdır. Bir kase yoğurt ve 7-8 tane böğürtlen ile lezzetli bir ara öğün elde edebilirsiniz.

    Kayısı ve Yoğurt

    Kayısı sindirim sistemi rahatsızlıklarına iyi gelir. Sodyum ve potasyum açısından zengindir. Birkaç tane taze ya da kuru kayısıyı yoğurt ile karıştırıp tüketebilirsiniz. Diyetin ilk dönemlerinde ortaya çıkan kabızlık sorununu ortadan kaldırmaya yardımcı olabilir.

    Kuru Erik ve Yoğurt

    Kuru kayısı gibi metabolizmanın hızlanması ve tatlı krizlerini engellemek için bu karışımı hazırlayabilirsiniz. Uzun dönemli diyetlerde oluşan demir eksikliğine iyi gelir. Kalori değeri yüksek bir besindir. Ara öğünlerde 3-4 tane kuru eriği yoğurt ile karıştırıp tüketebilirsiniz.

    Makaleyi Paylaş

Kullanıcı Yorumları

Yorum yapabilmek için Kayıtlı üye olmalı ve siteye giriş yapmalısınız!
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 5 (beş) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.