• İstediğin her konuda başarılı olabilirsin! Saklama Kendini…
    Detayları incelemek için tıkla!
  • Pınar Labneli Tarif Yarışması 4. Hafta yarışma başladı.
    Pınar Labne lezzetlerı yarışıyor. Her hafta birinciye süpriz hediyeler.
    Lezzetli yarışmaya katılmak için HEMEN TIKLA !..

Arama Sonuçları

  1. nedemistimkibenn

    Yeni hamile olanlar beraber kilo takibi yapalim mi?

    Süt azalmasin diye bir şey yapamıyorum bari almasam 😅 emzirirken verenler nasıl başarıyor merak ediyorum 🙈
  2. nedemistimkibenn

    Yeni hamile olanlar beraber kilo takibi yapalim mi?

    Ta kendisi oluyorum 😳 Ama miniğim henüz 45 gunluk,diyet düşünemiyorum..Beslenmeme nasıl dikkat edicem bilmiyorum
  3. nedemistimkibenn

    Yeni hamile olanlar beraber kilo takibi yapalim mi?

    Ben de saldım gitti 😳 en son 9 günde kendime full yüklenerek,ağzımı bir an bile boş bırakmayarak 2 kilo almistim.Doktorun,eşimin,çevrenin baskısı ve gazıyla tabi.Yolda ilk kez gören bile ne dogumu sadece birazcık karnın var diyor..Pazartesi 67,5'tum.Yeni kilomu da yine pazartesi ogrenicem,evdeki...
  4. nedemistimkibenn

    Yeni hamile olanlar beraber kilo takibi yapalim mi?

    @cool_lime güncel 64,3 🤦 yarın 34. Haftaya giriyorum insallah..
  5. nedemistimkibenn

    Yeni hamile olanlar beraber kilo takibi yapalim mi?

    Yarın 32.haftaya giriyorum inşallah ve güncel kilom 63,5 oldu 💃 +200 geçen haftaya göre. Bakalım son 8 haftamda kaç alicam 🙈 @cool_lime
  6. nedemistimkibenn

    Yeni hamile olanlar beraber kilo takibi yapalim mi?

    Dün saçma beslendim, ekmeğe yuklendim🤦 Bugün yine düzgün beslenmicek gibiyim 😅 Bari yumurtalı güzel bir kahvaltı yapayım 😋
  7. nedemistimkibenn

    Yeni hamile olanlar beraber kilo takibi yapalim mi?

    Hedefim 68 üstünü görmemek 😳 Aşağı yukarı kendime 5 kilo hakkı daha vermiş oldum yani 🤦 Görümcem 18 kilo aldı,bebeği 4 aylık ve 14 kilosu gitti bile,örnek alıyorum ama benim o kadar gitmez diye sınır da koyuyorum 🙈
  8. nedemistimkibenn

    Yeni hamile olanlar beraber kilo takibi yapalim mi?

    Dün Kahvaltı: 2 ince dilim ekmek,patates kızartması,domates,zeytin,peynir,az bal,limonata Ogle-aksam: 2 ev yapımı patatesli gözleme,çay,limonata,domates Ara:Fındık,ceviz,dondurma Ne saçma menü 😅 ama yemek yemek istemiyorum keşke hep atıştırma tarzında hayat kahvaltılık olsa 🙈 Bugün Sabah: iki...
  9. nedemistimkibenn

    Yeni hamile olanlar beraber kilo takibi yapalim mi?

    Ah inşallah yaa canım 😍 Haftada yarım yarim gitsem daha ne olsun,darısı sizlerden bizlere olmuş olsuun😍 Evet canım,öğretmenim.2 Eylül'de calisabilir raporumu alicam insallah.Hedefim 4 hafta kadar gitmek,en azından üç hafta gidebilmek istiyorum birinci dönemi izinle kapatabilmek için.İkinci...
  10. nedemistimkibenn

    Yeni hamile olanlar beraber kilo takibi yapalim mi?

    Ayy yarın 31. haftanın içine giriyoruum😱 Bende ufaktan doğum korkusu başladı,20ler çok çabuk geçti yahu.Simdi zaten okula da baslicam bir süre.Kendimi hemen sürecin sonunda bulmasam bari 😅 Buraya ilk yazdığımda 7.haftamda filandim sanırım.Oncesinde de hep okuyodum 🙈 Bayram sonrası 63,3 um...
  11. nedemistimkibenn

    Yeni hamile olanlar beraber kilo takibi yapalim mi?

    Kahvalti: 1 dilim ekmek, domates,salatalık,biber,bol kaşar,zeytin,limonata Ara: bir kase visne, bir porsiyon kadar dondurma Akşam: çorba ve imambayıldı azar azar şekilde Ara: üzüm Sadece meyvelerle hayatimi surdurebilirim.yarin tartıda bakalım bayram bana kaç kiloya mal oldu😬
  12. nedemistimkibenn

    Yeni hamile olanlar beraber kilo takibi yapalim mi?

    Turşu ve tuzlu çorbalardan çekeceğim var bu hafta 😅 hemen içeyim ama limonlu su.tesekkur ederiim😊
  13. nedemistimkibenn

    Yeni hamile olanlar beraber kilo takibi yapalim mi?

    Kahvaltı: 1 dilim ekmek,1 haşlanmış yumurta, yarım domates,bol peynir,reçel Ara: 1 kase ayran çorbası,7-8 sarma,1 erik Ara: kahve,bir lokum Akşam: Tantuni,ayran,bol tursu Cumaya +2 alırım kesin 😅
  14. nedemistimkibenn

    Yeni hamile olanlar beraber kilo takibi yapalim mi?

    Kahvaltı: 1 dilim ekmek, domates,salatalık,bol peynir zeytin,kasar,bir çatal helva,1 haşlanmış yumurta Ara: 3 kuru erik Öğle: 1 kase ayranli çorba, 1 kase mercimekli salata,3 sarma,kavun Akşam: Corba ve pişen şeyden az bir şey yerim
  15. nedemistimkibenn

    Yeni hamile olanlar beraber kilo takibi yapalim mi?

    Çok maşallah canım bebisinin boyusa posuna 😍 Fazlasıyla da az kalmış madem😅 Heyecan dorukta 🙏🙏 Dün kahvaltı: çok az bı ekmege cikolataydi Öğlen: 1 kase mercimek corbasi,2 kase semizotlu cacik,7-8 sarma Ara: 2 fındıklı kurabiye, şekersiz çay Akşam: 1 kase mercimek corbasi,2 parça fırın tavuk...
  16. nedemistimkibenn

    Yeni hamile olanlar beraber kilo takibi yapalim mi?

    Doktorun tartısında üç hafta önceye göre -400 çıktım 🙈 Ama bebek +400 gram almış çok mutlu oldum,1300 minnosum 😍 pozisyon değiştirmemiş,baş aşağı ayaklar yukarda 38 cm. Kilo alımında sıkıntı yok bundan sonra 4 haftada artı 2 kilo alirsin dedi.Hadi bakalım 😅 Kahvaltı: Çikolata ekmek oldu...
  17. nedemistimkibenn

    Yeni hamile olanlar beraber kilo takibi yapalim mi?

    Kahvaltı: 2 dilim ekmek,tereyağı,tuzlu peynir,çay,domates,zeytin Ara: Yaklaşık 10 tane minik erik Ara: Dondurma 😬 Akşam: Bir kase çorba,taze fasulye,yoğurt Ara:Uzum
  18. nedemistimkibenn

    Yeni hamile olanlar beraber kilo takibi yapalim mi?

    Böyle konuştukça siz rahatliyorum ya🙈 Bana da öyle geliyor o cikarcak, ben tutucam filan 😳 Vücut yapısıyla alakalıdır belki bu aşağıda taşıma olayı.Ben istemez miydim yukarı çıksın ama ne yapalım🤦
  19. nedemistimkibenn

    Yeni hamile olanlar beraber kilo takibi yapalim mi?

    Canımm inşallah ya..😳 En uzun gündüzüm gecem olucak bugün.Hayirli haberlerle hep gelelim inşallah o doktor odalarından 🙏
  20. nedemistimkibenn

    Yeni hamile olanlar beraber kilo takibi yapalim mi?

    Sahiden bu kadar aşağı mi seninde canım? Benim göbeğin üstüne hareketi hiç çıkmadı.Hatta dun ablama resmimi yolladım karnın çok aşağıda dedi.Hareketleri de ya göbek hizasi yanları ya da çok aşağı sanki cikicakmis hissi.. Lütfen canavar gibi yemiş olsun benimkide,kasarlar yogurtlar ona yaramış...