Arama Sonuçları

  1. perihan00

    8. Takım / Cuma Zayıflama Yarışması

    Buranin tadi iyice kaçti..ben cikiyorum artik..hakkim kaldiysa hakkinizi helal edin..kendinize iyi bakin..
  2. perihan00

    8. Takım / Cuma Zayıflama Yarışması

    Hatirliyorsan ben buraya ilk katildiğimda tekrar çikmiştim..cünkü yeterince kendimi hazir hissedemedim listeye girmek için..ve listede olupta takimada zarar vermeyi göze alamadim..biraz daha toparlandiktan sonra buraya tekrar döndüm..evet kimse kimseye sormuyir buraya katilirken bende kimseye...
  3. perihan00

    8. Takım / Cuma Zayıflama Yarışması

    Lütven en azindan o kilo verme isteğim kilo verme çabam kirilmasin..spor yapamasamda en azindan azar azarda olsa kilo verebiliyorum....bunada şükür acelem yok zaten...
  4. perihan00

    8. Takım / Cuma Zayıflama Yarışması

    Insanin yaşi önemli değil...moral olduktan sonra 90 yaşindada insan spor yapar..ama moral huzur olamayinca 20 yaştada olsa insan hiç birşey yapmak istemez....zaten bitçok insan neden kilo alirki..mutluluktanmu...huzurlu olduğundanmi...hayir...ben uzun zamandir bunalimdayim..o yüzden bi ara 72...
  5. perihan00

    8. Takım / Cuma Zayıflama Yarışması

    Bu tür sözler insani dahada azmini düşürüyor... burda evet kilo vermeye çalişiyoruz ..ama insaniz sonuçta robot değiliz..hergünümüz her animiz bir olmuyo..insanin dönem dönem kötü anlarida oluyor..gecen hafta bazi takimlara göz atayim dedim..bizim takim yine iyiymiş..daha vahim durumda olan...
  6. perihan00

    8. Takım / Cuma Zayıflama Yarışması

    Arkadaşim bu sözlerin biraz ağir olmuyormu....tamam gecen sefer yaşlilar bile yattiği yerde spor yapiyor dedin birsey demedim...her insanin ayri ayri sorunu var..ben burda özelimi pek anlatmayi sevmem..4 cocuğun stressi yani sira ayriyetten başka ailevi sorunlarim da var...günlük evin işini bile...
  7. perihan00

    8. Takım / Cuma Zayıflama Yarışması

    Hayirli sabahlar arkadaşlar.. ne yazikki bu hafta eksi göremedim ..bildirimimi yapim hemen Geçen hafta 63.9 kg Bu hafta 64.0 Arti ....+ 100 gram
  8. perihan00

    8. Takım / Cuma Zayıflama Yarışması

    . Sağol canim 😘
  9. perihan00

    8. Takım / Cuma Zayıflama Yarışması

    Sağol canim ..Haftaya inşallah spora başlicam...başlamak zorundayimda zaten..kilom durdu artik..spor şart oldu
  10. perihan00

    8. Takım / Cuma Zayıflama Yarışması

    Benim bu haftam hiç iyi gecmedi ..regl oldum kaç gündür iyi değillm başim cok ağriyor .yarin sözde bireysel dereceye girecektim ama ne yazikki istediğim gibi olmadi hiç birşey...:KK43:
  11. perihan00

    8. Takım / Cuma Zayıflama Yarışması

    Keşke burdada olsa bsyanlar için spor salonu..ne yazikki benim yaşadiğim bölgede sadece 1 tane bayanlar için spor salonu var orayada gitmeye deymez..sadece 1 küçük odaya spor aletleri sıkıştırılmış olduğu yetmiyormuş gibi birde 2 dakikalik yeşil kirmizili uyari lambasi yapmişlar..yeşil olduğu...
  12. perihan00

    8. Takım / Cuma Zayıflama Yarışması

    Maşallah arkadaşima 😍
  13. perihan00

    8. Takım / Cuma Zayıflama Yarışması

    Nebileyim canim ya bunalimdan canimmi istemiyor yoksa gerçekten zamanimmi yok bilmiyorum...ama haftaya lesliye başlamayi denicem..
  14. perihan00

    8. Takım / Cuma Zayıflama Yarışması

    Aynen canim her eksi kilo azda olsa bizim için kãrdir
  15. perihan00

    8. Takım / Cuma Zayıflama Yarışması

    Neyse ayda 1 kiloda gitse savaşmak zorundayiz bu fazlaliklarlan...hem sağliğimiz için hem özgüvenimiz için...pes etmek yok..En Büyük KK
  16. perihan00

    8. Takım / Cuma Zayıflama Yarışması

    Dünki patates gününden sonra gram gitmemiş busefer.. çok şaşirdim...aslinda en çok patates gününde giderdi..😵 Her ay 2 kilo veriyorum çok yavaş gidiyo..:KK43: Önceden ayda 3-4 kiloya kadar veriyordum..sanirim yaş ilerledikce metabolizmada yavaşliyor....bu benim kesinlikle son kilo vermem...
  17. perihan00

    8. Takım / Cuma Zayıflama Yarışması

    Hayirli sabahlar cümleten....bu aralar yine durgunlaşti burasi..kizlar nerdesiniz.. :KK24:
  18. perihan00

    8. Takım / Cuma Zayıflama Yarışması

    Arkadaşlar sizde zorlaniyormusunuz su içmekte...yazin sorun olmuyorda kişin soğuk havada insanin cani pek istemiyor..zorlan içiyorum
  19. perihan00

    8. Takım / Cuma Zayıflama Yarışması

    Benimde midem okadar iyi değil patates yemekten midem bulandi...haftaya tekrar normal beslenmeye geçeceğim..bu diyet ayda 1-2 kere yeter..abartmaya gerek yok
  20. perihan00

    8. Takım / Cuma Zayıflama Yarışması

    Benim bugünkü menüm... Kahvalti 3 patates... Öylen. 4 patates Akşam 1 kaşik pirinç pilav 2 parça tavuk eti 3 patates Kaçamak olarak 1 kaşik pilav ve biraz tavuk eti yedim...ama okadar sorun yapmiyorum.. 😊