Arama Sonuçları

  1. fatmabetul16

    2014 Mayıs Anneleri

    Hurmali muhallebi yapiyorum pirinc unundan
  2. fatmabetul16

    2014 Mayıs Anneleri

    Kızımın burnu akıyor ama tıkalı değil. Genzi tıkalı gibi, sanki balgam varmış gibi, rahatsizmis gibi durmuyor, doktora goturmem gerekir mi acaba :( Yani tedavi gerekir mi yoksa kendi kendine gecer mi bu durum, başına gelen var mi?
  3. fatmabetul16

    2014 Mayıs Anneleri

    Canım dikkat et, en mikroplu şeyler bu saydiklarin ;)
  4. fatmabetul16

    2014 Mayıs Anneleri

    Bence hiç korunma, ya nasip :anneadayı:
  5. fatmabetul16

    2014 Mayıs Anneleri

    Canım suan sadece çorba veriyorum, sebze yemeklerine gecmedim henüz. Çorbaya o kdr malzeme katmissin ya, bi günde o kdr vitamine ihtiyaci olur mu bilmiyorum. Zaten 6-8 ay arası ağırlık yine anne sutunde. Bugün ilk defa tarhana çorbası verdim. Corbadan başka kendi mayaladigim yogurda muz...
  6. fatmabetul16

    2014 Mayıs Anneleri

    Ben kendimize yaptığımız corbalardan veriyorum, pureyle falan uğraşmıyorum. Tuz katmiyorum, tabagimiza alinca tuz katiyoruz, bende böyle kolayını buldum. Yayla corbasini çok severek yiyor
  7. fatmabetul16

    2014 Mayıs Anneleri

    Sanki benimkini anlatmissin:KK33:
  8. fatmabetul16

    2014 Mayıs Anneleri

    İki kere yüklemiş kusura bakmayin, benim kızım 4 defa uyuyor ama yarim saat uyuyor. 1,5 saat uyuyup 2 kere uyumasi normal olan belki de
  9. fatmabetul16

    2014 Mayıs Anneleri

    kızlar çok soru sormaya başladım ama bebekleriniz kaç saat arayla uyuyor benmki 1 buçuk yada 2 saat arayla uyuyor 1 saat geçince bagırmaya başlıyor kızım 6 buçuk aylık günde 4 defa uyuyor fazlamı uyuyor acaba araları çokmu kısa Benimki 2 saat arayla uyuyor, günde toplam 4 defa. Ama kısa...
  10. fatmabetul16

    2014 Mayıs Anneleri

    Valla ben hic deldirmeyi düşünmüyorum, canı isterse büyüyünce kendi deldirsin
  11. fatmabetul16

    2014 Mayıs Anneleri

    Çok eğlenceli duruyor ya, yerim olsa hemen alırdım. Hangi siteden alıyorsun belki fikir değiştiririm ve alırım :)
  12. fatmabetul16

    2014 Mayıs Anneleri

    Bende aventin manuel olanını almıştım çok lazım olmaz diye ama keske elektrikli alsaymisim :(
  13. fatmabetul16

    2014 Mayıs Anneleri

    Sagmayi dene, faydasi olur. 8 aya kadar ağırlık yine anne sutunde canim, o yuzden sütünü artirmaya bak. Ben ek gidaya fazla yuklendigimi farkettim, simdi daha dikkatliyim,
  14. fatmabetul16

    2014 Mayıs Anneleri

    Biz de 4-5 gecedir ayniyiz. Bu mayis bebeleri beraber heyheyleniyorlar herhalde. Misal bugun 22:00 de uyuttum, her zamanki gibi yarım saat sonra uyandı. Emzirdim biraz tekrar daldı, ayağıma aldım salladim, biraz uyudu yine uyandi, emzirdim, salladim derken 2 saat sonra anca gece uykusuna...
  15. fatmabetul16

    2014 Mayıs Anneleri

    Kısa günlerde ben de tutmak istiyorum ama benim de sütüm iyice azaldı :( Seninki yine emzik alıyormuş, benimki emzik de almıyor malesef. Emzik gerçekten büyük kolaylık çoğu yerde.
  16. fatmabetul16

    2014 Mayıs Anneleri

    Canım çok geçmiş olsun, çok üzüldüm. Allah yavrularimiza sağlık sıhhat versin. Arladasin da dediği gibi,suan yavrunun sana en cok ihtiyacı olduğu zmn, o yuzden kendini suçlama, kilosu da kötü degil bence, nasil yetişkinler hep ayni kiloda degilse bebekler de ayni. Genetik çoğu sey. İnşallah iyi...
  17. fatmabetul16

    2014 Mayıs Anneleri

    3aydan sonra düzen otururdu hani, ben hic.bisey anlamadim bu isten. Uykulari cok bölünüyor geceleri ya :(
  18. fatmabetul16

    2014 Mayıs Anneleri

    Eşimin 1 Aralık' ta doğum günü var. Kızımla bi sürpriz yapayim dedim, gel babası gel yapmayı öğretmek istiyorum. Bugün iki kere denedim ellerimi açıp kapayarak,ellerimi izledi hep,içimden de diyorum ki ne zaman öğrenecek kimbilir. Üçüncü kez yaparken bi baktım kendi ellerini açıp kapamaya...
  19. fatmabetul16

    2014 Mayıs Anneleri

    Oğlun 6 aylık olmuştu sanırım. Niye oturtma dediki anlamadim? Biz de 21 inde 6 aylik olucaz inşallah. Kafam karıştı
  20. fatmabetul16

    2014 Mayıs Anneleri

    Kitabını aldım ama uygulayabilir miyim bilmiyorum ya, henuz okumaya baslamadim. Kendi evimizde yaptik diyelim, misafirlikte falan nasil uygulanacak? Çocukta kendi yemeğe alışınca bi daha annesinin yedirmesini istemez ki