doktor

  1. C

    Bana yardımcı olun arkadaslar

    Merhaba ben burada yeni üyeyim 40 haftalık gebeyim ama ne kasılmalarım var nede açılma her hangi gibi hiç bişey yok doğumum olmuyo bir türlü sizce bu normal ntsde sancım felanda cıkmıyo doktora sordum 10 daha bekle bebek kendi gelmezse doğuma alcam dedi söyle bişey duydum 41 haftadan sonra...
  2. yalnizkus

    Bu illetten bıktım artık :(

    Kızlar. Yaklaşık 4 yıldır bu illetle uğraşıyorum. Ne olduğunu anlamadım gitti. Bu sebepten evlenmeyi falan hiç istemiyorum artık. Vajinamda iç kısımda sürekli sivilce benzeri şeyler çıkıyor. (kıl çıkmayan bölgede) doktor doktor gezdim her gittiğim onu patlatıp baticon benzeri ilaçlar verip...
  3. Wonderlife

    Hamile kalmak ..

    Arkadaşlar polikistik over var bende bugün doktora gittim değerlerin çok normal dedi gebe kalamama durumun yok dedi ama adetim düzensiz hala ne yapmam lazım ?
  4. Tikkabilla

    Ümraniye Kadın Doğum Doktoru Öneri 2019

    Merhaba hanımlar, Ümraniye'de ya da yakın çevresinde önerdiğiniz doktorlar kimlerdir?
  5. Dominiksylwwia

    Kızlar lütfen bir bakın lütfen

    Ben sebebi bulunamayan adet dönemlerinde şiddeti artan bir makat ağrısı çekiyorum 1 yıldır. itmediğim yer kalmadı. bana yarın Spinal Enjeksiyonla algoloji iğne tedavisi yapacak. Aranızda Spinal Enjeksiyon iğne tedavisi olan var mı?
  6. Dominiksylwwia

    Kızlar bir bakar mısınız lütfen? Ağrı merkezi

    Algoloji ağrı merkezi. Benim 1 yıldır adet dönemimde şiddetlenen makat ağrım var. Cidden ölüyor gibi hissediyorum. Bu sebeple gitmediğim doktor, hastane, bölüm kalmadı. Sebebi bulunamadı. En son beni ağrı merkezine gönderdiler. İlaç tedavisiyle geçmedi. Ağrıyan bölgeye iğne tedavisi uygulanacağı...
  7. S

    Marmara üniversite hastanesi pendik?

    marmara üniversite hastanesinde doğum yapan varmı 35 haftadayım 5 marta randevu aldım tanju pekin doktorun adı ilk defa gidicem birde eşleri içeri almıyolarmış muaynede muayneye gidenler doğum yapanlar bilgilendirebilirmi?
  8. E

    Aydin'da kadin dogum doktoru

    Aydin'da hamileliginizde gittiginiz memnun kaldiginiz ya da kalmadiginiz kadin dogumcular kimlerdir ?
  9. C

    Antalya aşılama doktor önerisi

    Merhaba arkadaşlar,eşim ve bende sorun yok deniyor ama çocuğumuz olmuyor,ilk aşılamamda tutmadı. Öncelikle sorunu bulabilecek işini güzel yapan ilgilenen bir doktor bulmak istiyorum.Sorun illa ki var ama bunu keşfedecek doktoru bulamıyoruz ezberlenmis testleri yaptırıp duruyorlar :KK43: 2.ci...
  10. P

    İZMİR DE KADIN DOĞUM UZMANI

    MERHABA arkadaşlar. İzmir de tavsiye edebileceğiniz iyi bir kadın doğum doktoru var mı ? Özel hastane de veya klinikte
  11. G

    SİĞİL VE BAĞIŞIKLIK YA DA NAZAR?

    SELAMLAR; ELİMİN ÜZERİNDE BEN GİBİ SİĞİL ÇIKTI İLK BAŞLARDA GEÇER DEDİM AMA BİR TÜRLÜ GEÇMEDİ.İŞ YERİNDEKİ YAŞLI BİR ABLA GÜZEL KIZIM SANA NAZAR DEĞMİŞ DESE DE DOKTORA GİTTİM TABİ. :) DOKTOR BUNUN BİR ÇOK SEBEBİ OLABİLECEĞİNİ SÖYLEDİ.VE SONUNDAA LAZERLE YAKTIRDIM.AMA SONRASINA BANA YA KOLAJEN...
  12. E

    Bebeğimde ense kalınlığının 4'ün üzerinde olması

    12 haftamda gittiğim doktor kontrolünde bebeğimin ense kalınlığı 3.6 mm ölçüldü. Doktorum riskli gördüğü için NİPT testi yaptırmamızı önerdi. Testi yaptırdım, sonuçlarını önümüzdeki günlerde bekliyorum. 4 gün sonra riskli gebelik uzmanı bir profesöre tekrar gittim, ense kalınlığını 4 ün...
  13. S

    Bursa da en iyi kadın doğum uzmanı bilen var mı

    Bursa da en iyi kadın doğum uzmanı bilen var mı
  14. S

    Gop medical park nilay karaca

    12 haftalık hamileyim medical park nilay karacaya gitmeyi düşünüyorum. Kendisinde doğum yapan var mı? Mesai dışı doğumlara gelmediği bilgisini okudum bazı forumlarda doğru mudur?
  15. Y

    Op. Dr. Türker Üstün Egesante Tıp Merkezi Plastik Cerrahi

    Bu şikayeti reklama kanmayıp yaşadığım sıkıntıları başkaları yaşamasın diye yazıyorum. Çünkü herşeyin başı sağlık ve sadece parayı düşünen bir kurum ve doktorları bu sektörde olmamalı. Sosyal medya paylaşımlarına aldanmayın lütfen herseyı iyiymiş gibi gösteriyorlar özellıkle ve şikayetleri de...
  16. Asiasena

    Tiroid nodül ameliyatı

    Merhaba arkadaşlar, geçenlerde meme tümörleri için konu açmıştım. Ankaraya gidip muayene oldum başka bir cerraha ve kesinlikle ameliyata gerek yok çünkü fibroadenomlar büyürlerse alınırlar yoksa dururlar ve zararları olmaz dedi. Aşırı sevindik annemle tam içimiz rahatladı derken, daha önce...
  17. T

    Gökçen Erdoğan Diva kadın sağlığında kızlık zarı ameliyatı olan var mı ?

    Olanlar var mı ya çok merak ediyorum nasıl vır doktor tavsiye ediyor musunuz
  18. piremses34

    Candida'dan kurtulan veya en azndan azaltan var mı?

    Candida'dan kurtulan var mı? Azalmasına da razıyım. Kronik hale geldi artık kendimden tiksinir haldeyim. Ayın yarısından fazlasında akıntım var ve ilaçlar da işe yaramıyor 2 gün kesiyor 3. gün tekrar başlıyor. Canımdan bezdim
  19. Elif

    Doktor

    Saçımdaki sedefe mantar teşhisi koyup ona da bit şampuanı yazan kişi
  20. nikli

    Mirza Firat yorumlari

    Mirza firati arastiriyorum. Iyi yorumlari burada okudum.ama sonradan ayni kisinin farkli isimle hesap actigini yine burada bi arkadas gostermis. Kafam cok karisti Mirza Firata ameliyat olan yada gorusen kisiler yazabilirmi Iyi yada kotu yorumlarinizi bekliyorum
Yukarı Alt