• İstediğin her konuda başarılı olabilirsin! Saklama Kendini…
    Detayları incelemek için tıkla!
  • 3. Hafta Pınar Labneli Tarif Yarışması başladı.
    Pınar Labne lezzetlerı yarışıyor. Her hafta birinciye süpriz hediyeler.
    Lezzetli yarışmaya katılmak için HEMEN TIKLA !..

gebelik

  1. G

    İDRAR VE KAN NEGATİF OLUP HAMİLE OLDUĞUNU ÖĞRENEN VAR MI😞

    Arkadaşlar merhaba benim 15 Ağustosta adet olmam gerekiyordu fakat olmadım 7 gün geçtiğinde idrar testi yaptım negatif çıktı 10.gün kan testi yaptım 1,20 negatif çıktı ama hala olmadım ve inanılmaz bel ağrım var. Hiç aranızda sonradan hamile olduğunu öğrenen var mı geç döllenme felan olmuş...
  2. T

    Geç döllenme mi oldu? Yerleşme kanaması

    Merhaba, normalde 35-37 günde bir regl oluyorum en son 24 temmuzda reglim başlamıştı yani 29 ağustos 2 Eylül arası regl olmam gerekiyor bu ay yumurtlamam geç ,19 ile 22 si arası oldu 21ini değerlendirdik. 3,4 gündür bütün adet belirtilerini yaşadım göğüs hassasiyeti,kasıklarda...
  3. Kelebek1122

    Yumurta catlamamış kist olusmus

    Femara ve catlatma ignesi kullandım catlamamıs ve kist olusmus. Basına gelen var mı? Tedavi olarak dogum kontrol hapı verdı kullanmasam sorun olur mu ?
  4. Mihribaalin

    Varikosel yardım edin 😔🥺

    Konuma hosgeldiniz:KK25: haziranda varikoselden eşim cift tarafli ameliyat gecirdi. Suan prooxed vitamin kullaniyor. Eylulde ameliyattan sonra ki ilk sperm testini vericek esim. Ikimizde merakdan çatliyoruz:rolleyes:. Etrafınızda yada Eşi varikosel ameliyatı olup hamile kalan var mı? Hamilelik...
  5. Kelebek1122

    Çatlatma iğnesi kist oluşmuş

    Femara ve cTlatma ıgnesı kullandım. Yumurtalar 20-22-24.5 tu. Catlamamıs suanda 4 cm kist oluşmuş. Basına gelen var mı nasıl gectı ??
  6. S

    Cin takvimi ve yasi hesaplama

    arkadaslar merhaba siteye yeni uye oldum gebelik dusunuyorumda cin takvimi ile ilgili bir sorum olacak cin takvimine gore gercek yasima 1 yas daha ekliyorum peki cin cinsiyet tablosunda cin yaşimizami bakicaz yoksa gercekte olan yasimizami lutfen yorumlarinizi bekliyorum
  7. B

    Bu test bozuk olabilir mi? Bu şekilde pozitif sayılır mı?

    Arkadaşlar adetimin ilk günü bugün olmam gerekiyordu sabah test yaptım yarım saat içinde böyle oldu böyle bişeyle karşılaşan var mı
  8. B

    Gebelik testi ve düşük beta hcg

    Dün adet günümdü kanda test yaptırdım 43.10 çıktı bu sabah test yaptım bu şekilde çıktı idrqr testine göre beta çok düşük çıkmamış mı sizce ??
  9. E

    Hamileyim korkularım var 😔

    Merhaba arkadaşlar biraz trajikomik ama 8 yaşında 1 kızım var yenide hamile olduğumu öğrendim fakat istemiyordum çocuk hep rabbim olmayanlara versin diyodum çünki çok sorumluluk gerektiren bir iş. Şimdiden psikolojim bozuldu nasıl bakıcam ne yapıcam o sorumluluğu nasıl alıcam diye kara kara...
  10. E

    Gebelik ihtimali

    Temmuz ayı başında sürtünmeli ilişkim oldu.polikistik over hastasıyım.Defalarca test yaptım negatif çıktı.doğum kontrol hapı kullanıyordum.Düzensiz kullanmıştım hap bittikten sonra 10 gün kahverengi lekeler geldi .Tarlusal kullandım adet söktürücü ilaç biteli 12 gün oluyor kanama falan yok.kan...
  11. L

    Gebelikte propolis kullanabilir miyim

    8 haftalık gebeyim kızlar gebelikte propolis kullanılır mı, daha önce kullananlar var mı?
  12. H

    Gebe kalma

    Kizlar Gecen hafta cumartesi esimle Ilk defa birlikte oldum icime bosalmisti , o gunden bugune kadar 3-4 defa birlikte olduk Bugun tam bir hafta Sonra Gebelik testi yaptim negatif cikti . Bu hafta karnim agridi halsiz kaldim diye hamilesin zannettim . Gebe kalmak icin ne yapmaliyim ? Testi ne...
  13. M

    Tüp bebek ve Aşılama

    Merhaba arkadaslar ben 1 yil önce bebegimi kaybettim 13 haftalikken kurtaj edip aldilar. 1 yildir gebe kalamiyorum, doktorlar bir problemimiz olmadigini söylüyor, Cocuk istiyoruz fakat olmuyor. Öncelikli olarak aşılamayı denemek istiyoruz fakat doktor ve fiyat konusunda pek bilgim yok. Kocaelide...
  14. Bbcantalya

    Gebelik Testini Yorumlar Mısınız?

    Merhaba, Çarşamba gününden beri lekelenmelerim var adet günlerine denk geliyor. Ancak sadece peçeteye gelen lekeler halinde bugün dördüncü gün bir türlü devamı gelmeyince şüphelenip test yaptım. Göğüslerimde ağrı filan da yok sadece alt karında şişkinlik var. Silikte olsa birşeyler görebiliyor...
  15. G

    Arkadaşlar 2.silik çizgi görünüyor mu

    Arkadaşlar merhaba adetim 5 gün gecikti. Normalde hep 10 gün önce olurdum erken gebelik testi yaptım ilk negatifti yarım saat kadar bekleyince sanki ikinci çok silik bi çizgi gördüm 10 dk dan sonra yanlış sonuç verir diyor ama böyle olup hamile olanlar da varmış siz de bakar mısınız var mı sizce...
  16. H

    hamilelik

    merhaba, erkek arkadaşım ile sürtünme yolu ile ilişkiye girdik, vajina içerisine herhangi bir temas olmadı ancak zevk suyu ve boşalma esnasında ki temastan 1 saat geçmeden ertes72 kullandım. Adet günüme 8 gün var ama bu ilaç etkili midir? Bi gebelik söz konusu olur mu?
  17. M

    Gebelik öncesi hazırlık

    Arkadaşlar gebelik öncesi tetanoz aşısı olan var mı kaç doz vuruldunuz
  18. Kralice55

    Kan sulandırıcı kullananlar bakabilir mi???

    Kızlar hazirandan beri kan sulandırıcı kullaniyorum.. Dr gebe kaldığını anlar anlamaz gel iğneye baslicaz demişti. Ama kan sulandırıciyi kullandigimdan beri gebe kalamıyorum adetlerim erken olmaya başladı geçen ay 4gün önce bu ay 5gün önce adet oldum. Normalde 2gebeliğimde de adet bitiminden...
  19. E

    Tarlusalda ne kadar sürede adet olunur?

    Arkadaşlar sevgilimle Temmuz başında sürtünmeli ilişkimiz oldu ondan adet olamıyorum kahverengi akıntı geldi 13 gün açılmadı ben pcos hastasıyım.test yaptım negatif çıktı.Adet sökmesi için tarlusal içtim 4-5 gün önce bitti ama ne adet var ne kahverengi leke bi yerde 10-12 gün sonra olabilir gibi...
  20. F

    Hamile olabilir miyim ?

    Emin olamıyorum bilgisi olan ya da buna benzer bir şey yaşamış olan var mı bana yardımcı olabilecek? 5 gün kadar adetim gecikti. O gün afedersiniz eşimle cinsel birliktelik yaşadık Genelde adetlerim düzenli en fazla 3 gün gecikirdi. Eşimle şu an çocuk düşünmüyoruz ama korunarak ilişki...