kızlık zarı

  1. M

    Kızlık zarım bozulmuş mu sizce çok korkuyorum.

    Kızlar vajinada mantar sorunum vardı kaşırken parmağım zarıma geldi ve kanamam oldu. Bir sorun var mı lütfen yardımcı olun.. Ikınmayınca 1. gibi kapalı ama ıkınınca çentikler ortaya çıkıp genişliyor 2.deki gibi
  2. B

    Kızlık zarı dikimi

    Arkadaşlar talihsiz bir olay sonucu bekaretimi kaybettim. Şimdi diktirmeye karar verdim. Ankara'dayım bana yol gösterebilirseniz çok sevinirim.
  3. E

    Kızlık zarı dikiminde Derya Ayşe Korkmaz'ı tercih ettim sorularınızı cevaplayabilirim arkadaşlar

    Yaşadığım talihsiz bir olay sonucu seneler sonra içime bir şüphe düştü ve doktor araştırmaya başladım. Ankara'da Derya Ayşe Korkmaz'ı buldum ve önerenler de çok fazla oldu. Düğünüme çok az kaldı derken gittim ve bu operasyon için karar verdim gün ayarladık. tedirgin olacak hiçbir durumum yoktu...
  4. A

    Bursa da kızlık zarı dikimi?

    Kızlar merhaba ; Bursada kızlık zarı dikimi için önerebileceğiniz bir doktor var mı ? Yardımcı olabilir misiniz??
  5. A

    Bursa’da hymenoplasti yaptıran var mı ??? Aciil yardım lütfen !!

    Kızlaar yardım ! Bursa da kızlık zarı dikimi yaptıran varsa yazsın lütfen !!
  6. C

    Hymenoplasti hangi doktor hangi fiyata yapıyor? Hangi dr daha iyi tecrübesi olan yazabilir mi

    Arkadaşlar çok zor durumdayım. Bu konuda tecrübesi olan yazabilir mi çok acil...
  7. 1

    Acil izmirde kizlik zari dikimi yaptıran var mi?

    Arkadaslar cok kotu durumdayim. lutfen elestiri yapacak arkadaslar yorum yapmasin. Sadece izmirde himen ( kizlik zari ) dikimi, jinekolojik muayene yaptırıp memnun kalan arkadaşlar yorum yapsin? Lutfen yardımcı olun.
  8. Pembekurdele2

    Kızlık zarı dikimi hymenoplas ameliyatı olan var mı

    ACIMASIZ OLMAYIN ...Lütfen yargılayacak yadırgayacaklar başka yere gitsin bıktım beyin yoksunlarından.Bilmeden eleştirmeyin,bu dünyada yaptığınızı yaşattığınızı yaşamadan ölmezsiniz... dürüst olmak için çok geç kaldım o yüzden dürüst olda demeyin lütfen... Düğünüme az kaldı ve burda bir ton...
  9. D

    Yalvarırım yardım edin lütfen.kızlık zarı onarımı dikimi

    Üzücü bir olay yaşadım ve bekaretimi kaybettim. Ameliyat olan doktor öneren yapan sonuç alanlar bana yardım edin lütfen iki doktor var ama emin eğilim korkuyorum
  10. D

    Kızlık zarı dikimi hiymenoplas yardım lütfen

    Merhaba güzel kardeşlerim,gizli gizli buraları takip ediyordum.ve benim gibi bir sürü kader arkaşım varmış,iyi diyemeyeceğim ama kötüde demek istemiyorum.çocukken tecavze uğradım ve aşiret diye bi rezillik var Doğuda kan davasına dönemsin diye annemle konuyu kapatmıştık ama büyüyünce herşey...
  11. B

    Kızlık zarı?

    Meraba ben bişeyi çok merak ediyorum. Küçükken vajinama parmağımı ve bazı şeyleri sokmuştum. Bu güne kadar hiç cinsel ilişkiye girmedim ama giricem ve kızlık zarım yırtılmışdır diye çok korkuyorum eğer kanama olmazsa yani yırtıksa açıklama da yapamam herşey çok kötü olur. Lütfen bişey söyleyin...
  12. S

    Flep yontemi kizlik zari dikimi yaptirdim. Sorusu olanlar buraya

    Merhaba, arkadaslar. Gecen hafta flep yontemi kizlik zari dikimi yaptirdim. Eger sorunuz varsa, burada yaza bilirsiniz. Cevaplamaya hazirim. Cok tesekkurler. Saygilar.
  13. N

    Bilgilendirme: Kızlık zarı normal şartlarda kanamaz

    Arkadaşlar merhaba, kızlık zarı dikimi ile ilgili bir çok konu gördüğüm için bunu yazma ihtiyacı hissettim. Ben vajinismus tedavisi gören bir bireyim. Bilmeyenler için vajinismus ; ilişki anında kasılarak penisin girişine izin vermeme. Bu tedaviyi görene kadar kızlık zarının kanadığını...
  14. A

    Evlilerden fikir istiyorum :( (zar aldırma)

    Merhaba. Ben tam bir yıllık evliyim. Ve hala tam olarak bir cinsel ilişkiye giremedim. Yanı hala bakireyim. Evlendikten iki ay sonra kadın doğum doktoruna gitmiştim. Deniyorduk ve bir türlü p...s girmiyordu. Doktor baktı ve zarimin kalın olduğunu söyledi cerrahi operasyon gerekebilir, sen uç gün...
  15. C

    Labioplasti ve kalıcı kızlık zarı

    Arkadaşlar merhaba. 24 yaşındayım kalıcı kızlık zarı ve labioplasti ameliyatı olmak istiyorum. Çok araştırdım Turgay Karakaya da ameliyat olmak istiyorum fakat beni korkutan yorumlarda gördüm. Ne kadar güvenilir olup olmadığını bilmiyorum. Bu doktor hakkında bilgisi olan var mı? Lütfen...
  16. Op Dr Ozlem Gultekin

    Kızlık Zarı

    Kızlık zarı nedir ? Bozulduğu nasıl anlaşılır? Muayenesi nasıl yapılır? Tamiri mümkün müdür ? Kızlık zarı dikimi nasıl yapılır ? Ve daha birçok merak ettiğiniz sorunuz için lütfen yazınız..
  17. J

    Bekaret aldatmacası

    Altyazı eklemeyi bilmiyorum, bilsem eklerdim ancak anlayanlar için güzel bir videoyu paylaşmak istedim. Kızlık zarının bekaretle ilişkilendirilmesinin neden hatalı olduğunu, yapısını, kızlık zarı muayenesinin neden aslında hiçbir anlamı olmadığını ve sadece kadınların cinsel aktivitesini ve...
  18. S

    2018 kizlik zari yaptiranlar

    Lutfen paylasir misiniz
  19. S

    Kızlık zarı

    Arkadaşlar sizlere bir sorum olacak ben daha önce hiç bir erkekle önden ilişki yaşamadım fakat kışlık zarımın yırtıldığından korkuyorum çok küçükken 11 yaşlarında meraktan kalem sokmuştum ama sadece 1 cm kadar herhangi bi kanama olmamıştı olsa çok iyi hatırlardım sonuçta korktuğum için aklımda...
  20. S

    2018 yili icinde hymenoplasti yaptirip sonuc alanlar yazabilir mi

    Lutfen sonuclarinizi yazabilir misin


Yukarı Alt