lh değeri

  1. A

    Her testi normal olup PCOS tanısı konulanlarr!

    Selam kızlar🙋🏻‍♀️ Sizlere uzun zamandır uğraştığım fakat tekrar tekrar hüsrana uğradığım bir derdimi paylaşmak isterim. 2 yıllık evliyim yaşım 24. Eşimle en başından beri çocuk için uğraşıyoruz ama hiçbir şekilde hamile kalamadım. 6ay geçti ,7 ay, 8,9,10 derken tam 1 buçuk yıl geçti aradan...
  2. D

    Erken menopoz ve kısırlık tehlikesi içinde olabilir miyim?

    Yaşım 25. Evlilik ve çocuk konusunda hiç aceleci davranmıyordum ancak tahlil sonuçlarım ve burada yazılanlar kafamı kurcaladı. Sonuçlarıma bakarak yorumda bulunabilir misiniz? Adetin 2.gününde fsh 9.61 Lh 10.50 Testesteron 0.27 Adetin 1.gününde e2 39.14 ovülasyon döneminde 99
  3. Sengibi01

    Polikistikover ve polikistik over sendromu arasındaki fark

    Arkadaşlar 2si arasındaki fark nedir? Bilen var mı aranızda? Polikistik over denince sanırım adet düzensizliği falan oluyor, ve vajinal muayene edildiğinde görülüyor sanırım. Yani kist vs şeklinde. Fakat polikistik over sendromu denince, adeti düzenli olan ve muayene de belli bulgulara...
  4. C

    Tahlillerden anlayanlar bakabilir mi acaba :)

    Selam kızlar ben adetimin 10. Günü kan tahlili verdim. lh 9.8 fsh 7 prolaktin 7.5 dheas 3.1 çıktı ne demek oluyor var mı sıkıntı acaba bebek istiyoruz... :( referans aralığı verilmemiş
  5. bet7512

    FSH-LH VE TESTESTERON!!!! KIZLAR ACİL YARDIM LÜTFEN!!!

    Merhaba hanımlar. Size danışmak istediğim bir konu var. Ben 22 yaşındayım şuan. 17/18 yaşlarındayken pco vardı 3 ay ilaç kullandım ve düzelmişti. Sonrasında hiç gecikmeden 30 günde bir oldum. Yılda 2 defa geçiyordu mevsim değişmelerinde. Pco da silinmişti yani. Üniversite bitince evlendim. Şuan...
  6. E

    Adetime yakın HCG ve LH pozitif, lütfen bakar mısınız?

    Arkadaşlar, sizi fazla sıkmadan anlatmaya çalışacağım, benim adetim düzensiz, bu ay iyice işi ciddiye bindirip hem incir hem keçi boynuzu kürü yaptık, her gün ovulasyon testi yaptım, testi sabah idrarıyla 10da yapmıştım (sabah idrarıyla yapılmayacağını bilmiyordum), dolayısıyla pek koyu bir...
  7. Nisayoz

    Pcos Olduğumu Öğrendim

    Herkese merhaba ben araniza yeni katıldım. Herkesin burada ki yazdığı yazıları çok dikkatli okurdum çünkü tecrübeli insanlarla dolu bi forum .Ben 1.5 senelik evliyim hanımlar bunun 1 senesi geri çekilme yöntemi ile korunarak geçti. Yalnız belirti olarak bildiğim tek bişey var oda aşırı iri...
  8. S

    Döllenme Sonrası gün gün hamilelik belirtileri

    Merhaba arkadaşlar. Hamile kalmak istediğimde çok uzun zaman erken hamilelik belirtilerini araştırmış idim, ancak çok da tatmin edici bi sonuç alamadım. Ben 1 hamilelik geçirdim ve bebeğimi 10. haftada kaybettim. Hamilelik belirtilerine ilişkin tüm gözlemlerimi paylaşıp benim gibi soru işareti...
  9. cibi35

    LH yumurta gelişimi olmasa da yükselir mi?

    Hocam merhaba, 37 yaşındayım. Geçen yıl Ekim ayında 4 yıllık Mirena kullanımına son vererek bebek sahibi olmaya karar verdik. Mayıs ayında yapılan hormon testlerim; ST4-0.96 / TSH-1.9496 / Prolaktin-7.65 / Estradiol-82 / FSH-5.96 / LH-6.88 şeklindeydi. Adetlerim az fakat düzenli 29-32 gün...
  10. B

    Hormon degerlerim ne anlama geliyor

    merhaba arkadaslar yaklasik iki yildir sozlum var ve evlenmeyi dusunuyoruz ancak benim en son adet tarihim 26 mart ve gecen hafta uc dort gun suren bir kac damlalik kahverengi akinti geldi ve sonra kesildi. Doktordan tahlil yaptirdim ve lh degerim 16.28 , fsh 3.61 geldi diger degerlerim normal...
  11. Z

    Kahverengi lekelenme ve FSH-LH değerleri ?

    Kızlar merhaba 23 yaşındayım son 2 aydır adetlerimde bir düzensizleşme mevcut fakat düzensizleşme derken şöyle .. Şubat ayın 5inde kahverengi lekelenmelerim başladı günlük pedi doldurmayacak kadar ve 16 sına kadar böyle devam etti 16 sında normal regl oldum 5 gün sürdü ve tekrar kahverengi...
  12. kim06

    e2 değeri yüksek ve adet kanamam çamur gibi

    Merhaba arkadaşlar,uzun zamandır bebek istiyorum.Bir negatif tüp bebek denemem var,ardından temmuz 2015 de kendiliğinden gebelik ve düşük,daha sonra da negatif aşılamam var. Birçok kez klomen kullandım bitkisel kürler denedim.Her ay umutla bekliyorum. Adetlerim saat gibi şaşmaz hep 28...
  13. askininaskisi

    İnofolic + Agnucaston +Polikistikoverin

    Kızlar merhabalar. Ben pco yum işte başlıktada yazdığım gibi. Çok sıkıntılı bi hastalık biliyosunuzdr. Geciken adetler, şişkinlikler, sinirlilik halleri ve her gecikmeyle bebiş için acaba mı diye ümitlenmeler... Hele de bebiş düşünmeye başladıktan sonra iyce şaşıran adet günleri... Neyse...
  14. H

    LH yüksekliği ile hamile kalan var mı?

    Değerli arkadaşlar lh 15.95,fsh 9.62.Dr climen verdi.2 ay kullanmamı sonrasında gebelik sağlanmazsa tedaviye başlayacagımızı söyledi.Stresinden arınman lazım dedi.Fakat yaşım 31 olduğu için umutsuzluk sardı.Her an dua ile geçiriyorum.Lh yüksek olup hamile kalmayı başaran arkadaşlar neler...
  15. Beautyguru

    Erken menopozda olup da hamile kalanlar var mı?

    FSH değeri yüksek, AMH değeri düşük çıkan ve erken menopoz teşhisi konulup doktorlar tarafından bebek sahibi olunması neredeyse imkansız denilen ben ve benim gibi yüzlerce bayan için lütfen cevaplayın.. Daha önce bu dertten muzdarip olup da bu savaşı kazananların grafiğini görmek, sesinizi...