sağlık

  1. D

    İmplant tel takımı diş sorunları izmir

    Merhaba izmirden yazıyorum..dişlerime implant ve köprü yaptırmak için çok fiyat araştırdım. Sonunda piyasanın en az yüzde 20 altında fiyat buldum çok şükür..sizlerede tavsiye etmek istedim.
  2. SUDEF78

    GLİFOR İLE ZAYIFLAMA ÇABALARIM :/

    merhaba hanımlar,40 ından sonra kocayı boşayıp masa başı bir işte çalışmaya başladım.Hem stresten kurtulmak hem hareketsizlik 65 kg olan ben birde baktım 80 kg yum :kızgın:Glifor denen insilün direnci için verilen ilacı tavsiye etti bir arkadaşım ( bu ilaçla 25 kg vermiş kendisi ) tabi bunu...
  3. aysetugbasengel

    Aşırı Şeker Tükettiğinizin 6 Belirtisi

    Çok fazla yani aşırı şeker tükettiğininizin 6 belirtisini bu videomdan izleyebilirsiniz. Artan hazır gıda tüketimi, pastalar, paketli gıdalar günümüzde şeker tüketimini oldukça arttırmıştır. Bu nedenle, yaşam kalitemiz hızla düşmektedir. Buna bağlı olarak, tatlı krizlerimiz oluşmaktadır...
  4. P

    MİDE BOTOKSU

    SLM Yaklaşık 10 ay önce mide botoksu yaptırdım.Daha önce diyetisyen desteği almama rağmen bir kaç kilodan kilo vermem durunca psikolojik olarak hemen demoralize olduğum için yarıda kestim.Hipnozla zayıflamaya bile gittim.Ama sonuç hep başarısızlıkla sonuçlandı.Sonra mide botoxu ile tanıştım.90...
  5. Kreatinin Seviyesi Kaç Olursa Tehlikeli?

    Kreatinin Seviyesi Kaç Olursa Tehlikeli?

    Kreatinin normal değerleri, günlük aktivitelerin bir parçası olarak kaslar tarafından üretilen bir madde olan kreatinin vücut dışına atılabilmesiyle sabit kalmaktadır. Kan dolaşımı sırasında kreatin böbreklere taşınmakta olup idrar yolu ile vücuttan atılmaktadır. Böbreklerin hasar görmesi...
  6. Crohn Hastalığı Nasıl Tedavi Edilir? Kansere Neden Olur?

    Crohn Hastalığı Nasıl Tedavi Edilir? Kansere Neden Olur?

    Crohn hastalığına sebep olan etkenler tam olarak bilinememekte ve hastalar çoğu zaman yeterince iyileşemeden ömür boyu bu hastalıkla mücadele etmek zorunda kalmaktadır. İnce ve kalın bağırsakta meydana gelen bir rahatsızlık olan Crohn hastalığı ağızdan makata kadar vücudun hemen hemen her...
  7. GGT Düşüren Yiyecekler Nelerdir?

    GGT Düşüren Yiyecekler Nelerdir?

    GGT yüksekliğini tedavi etmek için uzman doktora başvurarak doktorun önerdiği ilaçları kullanmak ve doktor önerilerine uymak gerekir. Doktorların yapacakları tahliller sonucunda uygun olan ilaçları hastalara reçete etmeleri ve rahatsızlığı olan kişilerin bu ilaçları düzenli olarak içmeleri...
  8. standartfit

    İp Mucizesi

    Selam kızlar! İp atlamanın önemini okuyordum az önce.. Bacak sıkılaşması, popo dikleşmesi, göbek erimesi vs vs sağlığa dair hep güzel şeylere gebe kendisi. Birsürü diyetler denedim düzenli sporlar yaptım ama o diyet psikolojisi altında kilo vermek yerine aldığımı fark ettim. Şimdiki amacım...
  9. Z

    euthyrox yeni formülünü kullananlar?

    euthyrox yenilendi kullananlar bilgi verir misiniz
  10. Nurov

    Burundan akan sıvı

    Arkadaşlar ben kendimi bildim bileli saman nezlesi denilen alerjik bir burun akıntısı yaşıyorum, ama son zamanlar eğildiğimde burnumun tek tarafından şıpır şıpır sular damlıyor, tutamıyorum bile o derece çeşme gibi 6-7 damla akıyor, akışkan olmayan tamamen su gibi bir sıvı, uzun zaman önce de...
  11. T

    VARIS TEDAVISI OLUP MEMNUN OLANLAR

    Merhaba arkadaslar 29 yasindayim Sol bacagimda VARIS olustu. Kilcal VARIS degil Mavi Renginde ve agri sizi yapiyor Sizden Bu Konu ile ilgili TEDAVISINI olmus memnun kalmis kisiler varsa bana bilgileri verebilirler mi Mesela suluk tedavisi yaptiran var mi? Sonuc almis olan var mi ? Ayrica...
  12. Emzirmenin Faydaları Nelerdir?

    Emzirmenin Faydaları Nelerdir?

    Emzirmek sadece bebekler için değil anneler için de tam donanımlı sağlık formları kazandırıyor. Pek çok hastalığın önlenmesinde etkili olan emzirme, kanser risklerini azaltıyor, önlüyor. Anne sütünün bebeğe faydaları yanı sıra, salgılanan hormonlar ile anne bedeni hızla toparlanıyor ve sağlıkla...
  13. Y

    Bobrek buyumesi ve sol ayakta pev

    Merhabalar tup bebek ile hamile kaldim. 21 haftalik hamileyim . 2 li ve 4 lu tarama testlerimde herhangi bir sikinti cikmadi cok sukur. Fakat bugun renkli ulturasona girdim sag bobrek 4.4mm sol bobrek 5,5mm olarak tespit edildi ve sol ayakta yan basma var yani sol ayakta pes equinovarus var...
  14. Hyperborea17

    Diyet Arkadaşı Arıyorum

    Merhaba arkadaşlar, Geçen dönemde içinde olduğum ders yoğunluğum yüzünden yediğime içtiğime dikkat edemedim. 160 boyunda ve 65 kiloyum 52 kiloya ulaşmak istiyorum. Benimle diyet arkadaşı olmak isteyen varsa mutlu olurum.
  15. B

    Oglumun ayak bileğindeki şişlik

    Mrb kızlar.fikirlerinize ihtiyacım var.bir sabah uyandım oğlum sol ayağının üzerine hiç basamıyordu.ve ayak bileği oldukça şişmiştı. Hemen doktora götürdük ortopedi ye röntgen çekildi birşey yok ama yarım alciya alalım dedi ben aldırmadım farklı bi doktor da görsün diye eve geldik ayağı acaba...
  16. gms34

    VAJİNUSMUSU SONUNDA BENDE YENDİM!!

    Arkadaşlar ben 5 aylık evliyim ve 5 aydır huzursuzdum çünkü eşimle bir birliktelik sağlayamadık olmadı kastım korktum izin vermedim sonra baya bi araştırma işine girdim ve sonunda bende uygulayarak yendim hemde 3 günde bitti bu kabus Allahım bunu kimseye yaşatmasın çok zor bi durum zor bi süreç...
  17. K

    Normal Doğumdan Korkuyorum

    İyi günler bayanlar.Sakarya da oturuyorum.21 yaşındayım ve 7 aylık hamileyim.İlk gebeliğimi yaşıyorum. Normal doğumdan korkuyorum.Normal doğum korkumu nasıl yenebilirim?Normal doğum yapan bayanlar önerilerinize ihtiyacın var?
  18. C

    Acil kilo vermek istiyorum

    Methaba arkadaslar lafi fazla uzatmak istemiyorum. Calisan biriyim 62 kiloyla ise basladim. Fabrika yemekler cok yagli oluyor ve istemeden 68 kilo olmusum. Tatlıyıda cok severim bu arada ben 7 kilo vermek istiyorum. Ne onerirsiniz bana litfen yardimci olun
  19. manikkk

    çenem takur tukur ediyor

    kızlar çenem son 6 aydır yemek yerken özellikle de sabahları takur tukur ediyor. yerinden çıkacak sanki. her seferinde olmuyor böyle bikaç günde bir bazen her gün. düzensiz yani. ama hiç geçmiyor yani. yerinden çıkacak ağzım yamulacak diye korkar oldum ekmek çiğneyemiyorum korkudan yalamadan...
  20. Y

    Hamilelik belirtileri

    Merhabalar Adetim bugün itibariyle 4 gün geçikti, ayın 17 sinde doktora gittim ve yumurtalarin çatlamış dedi. 19 unda kan testi yaptirdim 0.6 çıktı. 20 sinde hafif kan geldi sonrasında kan gelmedi. Sizce ne olabilir ?
Yukarı Alt