• Önemli uyarı ; outlook.*, hotmail.* gibi adrese sahip iseniz maalesef onay maili sizlere gelmediği için üyelik bu adresler ile üye olamaz, şifrenizi isteyemezsiniz.

    Merhaba, sitemize ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

    Ücretsiz üye olmak için tıklayın...

tüp bebegım

  1. S

    Tüp bebekte 5.gün embriyosu

    Merhaba arkadaşlar 5. Gün emriyo transferimin 10.gün kontrolü kan değerim 1.2 çıktı yanı negatif ama hala regli olmadım bu şekilde olup kan değeri yükselen varmı herşey çok iyiydi embriyo rahim ama olumsuz lk denemeydi. Dondurulmuş embriyo transfer ettiler 1 ay öncesinde de kızamıkçık aşım...
  2. Larakaya

    Anket ŞİŞLİ MEMORİAL ‘de TÜP BEBEK TEDAVİSİNE BAŞLAYANLAR ve DENEYİMLERİMİZ

    Merhaba anne adayları ve tüm hanımlar Başka merkezlerde 3 başarısız tüp bebek denemesinden sonra,geçen hafta Şişli memorialde ilk tüp bebek tedavime başladım.. yarın yumurta toplama işlemi için hastenede olacağım. aynı hastanede tedavi gören Hanımlar tecrübelerimizi burada paylaşmak istiyorum...
  3. Zarifkadinnn

    AMH DEĞERİ

    Merhaba arkadaşlar Amh değeri hakkın da bilgisi olan varmı? iyi olması için değer kaç olmalı?
  4. Y

    Bahçeci Tüp Bebek Merkezi SGK anlaşmasının sona ermesi

    Haziran ayında ön görüşme için Bahçeci tüp Bebek merkezine gitmiştik, doktor Cem Bey ile görüşmemiz oldu, bize yazdığı takviye ilaçları aldık ve kullanımına başladık, ilk adet gününde muayeneye gidecektik ancak 10 gün sonra aradılar ve SGK anlaşmalarının sona erdiğini bu sebeple indirimli ilaç...
  5. Y

    Tüp bebek doktoru Ali Osman Koyuncuoğlu

    Kızlar Ali Osman Koyuncuoğlu hakkında bilgilerinize ve tecrübelerinize ihtiyacım var. Cuma günü görüşmemiz olacak, yakın zamanda kendisinde Tüp bebek transferi yaptıran var mı? Hangi hastane ile çalışıyor bildiklerinizi ve tavsiyelerini yazarsanız sevinirim.
  6. Yarimm66

    Bebeğimi beklerken tüp bebek

    Hayırlı günler kızlar 4 sene geçen hastane klomen tedavisi sonrası. 29 nisanda bebeğimi yerleştirdiler yani transfer oldum. Cok sükür umutluyum. Ağrılarım var hala ve mutluyum. Bu gun 10. Günüm heycan var. Hissediyorum sanki yavrum bana tutundu.esim askeri personel 3 aydır bu süreç için...
Yukarı Alt