• Önemli uyarı ; outlook.*, hotmail.* gibi adrese sahip iseniz maalesef onay maili sizlere gelmediği için üyelik bu adresler ile üye olamaz, şifrenizi isteyemezsiniz.

    Merhaba, sitemize ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

    Ücretsiz üye olmak için tıklayın...

tüp bebek 2019

  1. isabel

    Tüp Bebekte bir yeni umut ''Mitokondri Nakli''

    Ünlü çift Seren Serengil ve Yaşar İpek boşanma olayları ile bu sıralar oldukça gündemde.Ünlü çiftin boşanma davaları devam ederken bebek sahibi olmak isteyen çiftlere umut olabilecek yeni bir uygulamayıda gündeme getirdi.Mitokondri Nakli...Öyle ki boşanmalarına sebep olarak Seren Serengil in...
  2. mels0619

    Tek embriyo mu cift embriyo mu?

    Merhaba arkadaslar yasımız 27 özelde 35 yas altina da cift embriyo transferi yapılıyor mu? Gittigimizde her ihtimale karsi cift embriyo koyulmasini isteyecegim cünkü..birde ankarada önerebileceginiz tüp bebek doktoru var mı?
  3. B

    Transfer öncesi estrofem kullananlar ve dikkat edilmesi gerekenler

    Merhaba arkadaşlar , transfer öncesi 12 gün boyunca estrofem kullanicam ve insAllah rahim kalinlasinca transfer olucak Allah'ın izniyle 🙇 estrofem kullanıp rahim kalinlasmayan varmı aranızda ya da belirti oluyo mu ? Neler yapmak lazım acaba .. Rabbim hepimize nasip etsin insAllah ..🙇❤🙇
  4. Y

    Bahçeci Tüp Bebek Merkezi SGK anlaşmasının sona ermesi

    Haziran ayında ön görüşme için Bahçeci tüp Bebek merkezine gitmiştik, doktor Cem Bey ile görüşmemiz oldu, bize yazdığı takviye ilaçları aldık ve kullanımına başladık, ilk adet gününde muayeneye gidecektik ancak 10 gün sonra aradılar ve SGK anlaşmalarının sona erdiğini bu sebeple indirimli ilaç...
  5. Zarifkadinnn

    BAHÇECİ TÜP BEBEK DOKTOR ÖNERİSİ

    Herkese selam 1 ay sonra tüp bebek düşünüyorum ve ilk defa tüp bebek yapacam diğer muayenelerden geçtim..Bahçeci hakkında çok güzel şeyler duydum. Peki doktor önerisi olan varmı? Ayrıca rapor konusu rapor kimler için geçerli ve nasıl alıyoruz lütfen yardımcı olun
  6. R

    Progesteronum biraz düsük Bu düsüge sebep olabilir mi?

    Methans arkadadlar suanda 4+5hqmileyim 3.transferimdi blastokist 5.gün ebriyosu konuldu. Hcg hormonum 144dü 6. günde suanda kac bilmiyorum 14.8.19da 1.ultrasona gircemw insallah hersey iyi olur... Progesteronum in düsük olmasi düsük tehlikesi göstergesimidir? 3x3progesteron fitili...
  7. Zarifkadinnn

    Anket TÜP BEBEK

    Merhaba arkadaşlar :KK25: Önümüzdeki ay tüp bebek yapmayı düşünüyorum. Bana iyi bir doktor önerebilir misiniz?
  8. Y

    Tüp bebek doktoru Ali Osman Koyuncuoğlu

    Kızlar Ali Osman Koyuncuoğlu hakkında bilgilerinize ve tecrübelerinize ihtiyacım var. Cuma günü görüşmemiz olacak, yakın zamanda kendisinde Tüp bebek transferi yaptıran var mı? Hangi hastane ile çalışıyor bildiklerinizi ve tavsiyelerini yazarsanız sevinirim.
  9. K

    Ağustos 2019 tüp bebek yaptıracaklar

    Kurban bayramı zamanlarında nasipse 3. Tüp bebek denememizi yapacağız..iki yıllık bir ara verdikten sonra bu yeni süreç heyecanlandırıyor beni.. Başka kimler var ağustosta tüp bebek planlayan? Üye Yaş Merkez İşlem Durumu Transfer sonuç günü Sonuç @kar-emel 37 Zeynep kamil hastanesi Transfer...
  10. H

    Başarısız tüp bebek tedavisi sonra regl dönemi için bekleyenler

    Arkadaşlar merhaba, kimyasal gebelik yaşadığım başarısız bir tüp bebek tedavisi geçirdim. Gebelik testinin bir gün öncesinde başlayan kanama gebeliği kimyasal gebeliğe dönüştürerek sonlandırdı. Bunun üzerine Aldığım progesteron içeren jeli bırakmam ile birlikte tekrar bir kanama başladı bazen...
  11. B

    Çapada tüp bebek yaptırmış olanlar ??

    Herkese merhaba. 2 aşılama denemem negatif oldu. Çapada tüp bebek denemeyi düşünüyorum. Biraz tereddütlüyüm. Çapada tüp bebek deneyipte tutan var mı? Ve tedavi süreci nasıldı??
  12. A

    Özel ankara tüp bebek merkezi

    Merhabalar tüp bebek 2. Denemem için ankara tüp bebek merkezi Kubilay vicdan beyi önerdiler kendisinde tedavi olan varmı ve tasviye eder misiniz
  13. Angelres

    Tüp bebek aşamaları

    Merhaba bayanlar ben 3 senelik evliyim pko var bende eşimde şükür bi sıkıntı yok klomen famera gibi tedaviler uygulandı sonuçlarım hep olumsuz.. Bu adetimle tüp bebek yaptırcaz hayırlısıyla internetten araştırdım sizlere sorum tüp bebeğin nasıl bi aşamaları var toplanan embriyolar aynı ay...
  14. M

    Mayısda Tüp Bebek Yaptıranlar

    Merhaba Bende bu ay tüp bebek tedavisne başladım Gonal 450 ile başladım ve iki gün önce 14 adet yumurta toplandı. Elimde açılmamış 1 adet gonalf 450 bulunmakta ilgilenenlere duyrulur.
  15. Huysuzd

    Bursa tüp bebek merkezleri

    Merhaba 2 senedir evlat sahibi olmaya çalışıyorum, 2 kez gebe kaldım ama dış gebelik ve düşük oldu. 1 senedir de hamile kalamadım. Artık yavaş yavaş tüp bebeğe doğru gidiyoruz ama çok kararsız kaldık. acıbadem şahin zeteroğlu Jimer suat hazer Pembe mavi Eurofertil gerçek aydın Bu merkezler...
  16. G

    Pko ve yumurta tembelliği olup tüp bebek yaptıranlar

    Merhaba hanımlar ben pkoluyum ve yumurtalarım çok tembel ilk defa tüp bebek yaptırıyorum dün 15 yumurtam toplandı bugün 13 tanesinin döllendiğini söylediler. Transferim temmuz ayında olacak benim durumumda olup tüp bebek yaptıranlar birbirimize yardımcı olabilir miyiz sizin kaç yumurtanız...
  17. K

    Mayıs ayı tüp bebek yaptıracaklar 2019:)

    Merhaba bayanlar ben bugun tedavime başlıyorum :) ilk tüp bebek deneyimim olacak inşallah ramazan ayı hepimize uğurlu olur. doktor ilaç merıonal 300 grmla baslattı. sız neler kullanıyorsunuz
  18. S

    İZMİRDE TÜP BEBEK YAPTIRACAK OLANLAR BİRLİKTE PAYLAŞALIM

    MRB arkadaşlar. Yumurta rezervi azlığından tüp bebek önerdiler. Hangi merkezde hangi doktora gidiyorsunuz. Bilgi verir misiniz?
  19. G

    Devlet hastenesinde tüp bebek için ne yapılmalıdır?

    merhaba arkadaşlar; Devlet hastanesine tüp bebek için başvurmak istiyorum. Maddi olarak çok daha kolay olduğunu okudum. Öncelikle ne yapmam gereklidir. hangi braştan randevu almalıyım??
  20. M

    2019 Yılında Tüp Bebek Yaptıracaklar

    Arkadaşlar amh 0.23 olduğundan acil tüp be ek dediler samsunda 2 merkezle istanbulda maslak acıbademle görüştüm.ankarada Bahçeci Tüp bebek merkezi Prof Dr Berfu Demir i takip ediyorum şuan ona karar verebilirim.hem fiyat hem gidişat hem ilaçlar hemde yumurtalar vs her konuda bilgiye ihtiyacım...
Yukarı Alt