Merhaba, sitemize ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz. Ücretsiz üye olmak için tıklayın...

19 unda hamileydim şimdi hastalanıyorum :(((

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve benOzlemOzlem tarafından 22 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

    22 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : benOzlemOzlem
  1. benOzlemOzlem

    benOzlemOzlem Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2007
    Mesajlar:
    76
    Beğeni:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar 19 idrar testi yaptım 2 çizgi silik çıkmıştı
    şimdi ise hastalanıyorum bu nasıl üstüne görmek olabilirmi ???*
     
  2. 22 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : benOzlemOzlem
  3. figen26

    figen26 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2007
    Mesajlar:
    173
    Beğeni:
    7
    Ödül Puanları:
    86
    kan testi yaptırmadınmı arkadaşım dr. git hemen belki düşük falan yapıyosan önlemini alırlar
     
  4. 22 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : benOzlemOzlem
  5. OZLEMKELES

    OZLEMKELES Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Haziran 2008
    Mesajlar:
    198
    Beğeni:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bence de canım doktora git hemen belki düşük falandır (ki allah korunsun) belki de hamiş degildin idrar testi pek güven vermiyo ama inan canım hiç zaman kaybetme git doktora

    dualarım seninle allah yardımcın olsun durumdan haberdar et
    bide bügün mü başladı adetin çok mu oluyor az mı normal adet mi
     
  6. 22 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : benOzlemOzlem
  7. samyelim

    samyelim Guru Üye

    Katılım:
    12 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    546
    Beğeni:
    1
    Ödül Puanları:
    308
    canım büyük geçmiş olsun arkadaşlara katılıyorum bir dr git muhakak ihmal etme sakın
     
  8. 22 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : benOzlemOzlem
  9. fbozkurt

    fbozkurt Popüler Üye Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.019
    Beğeni:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    slm, evde yapılan testlere güvenme, kan testi yaptır hemen öğrenirsin durumu. üste görmek olabilir ama en doğrusu güvenilir kaynaktan öğrenmek arkadaşım. sıkıntıya girme git ve öğren. sevgiler..
     
  10. 22 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : benOzlemOzlem
  11. benOzlemOzlem

    benOzlemOzlem Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2007
    Mesajlar:
    76
    Beğeni:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    pede daha geçecek kadar değil tuvalet kagıdına silince geliyor
    yeni başladı normalde zaten bu gün adet günüm
     
  12. 22 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : benOzlemOzlem
  13. sultan49

    sultan49 ben geldim :) Üye

    Katılım:
    14 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.407
    Beğeni:
    8
    Ödül Puanları:
    106
    canım kimyasal gebelik olabilir bence hemen doktora gitmelisin...
     
  14. 22 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : benOzlemOzlem
  15. sultan49

    sultan49 ben geldim :) Üye

    Katılım:
    14 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.407
    Beğeni:
    8
    Ödül Puanları:
    106
    canım benim bildiğim bi akraba gebeliklerinde tam adet günüde sadece bi lekenlenme tarzında bir kanaması oluyordu şuan 9 aylık hamile belki öyledir seninde olabilir... yani sadece ilk aylık böle olabilir bence git dra kan testi yaptır...
     
  16. 22 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : benOzlemOzlem
  17. axsxina

    axsxina Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.133
    Beğeni:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    canım peki hiç adet belirtin var mı? yani sancı ağrı filan?
    eğer yoksa bence hemen bir kan tahlili yaptır.
     
  18. 22 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : benOzlemOzlem
  19. lifeisgood

    lifeisgood Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    308
    Beğeni:
    5
    Ödül Puanları:
    86
    Canım kimyasal gebelik de olabilri üstüne görme de. Bence bir dr.a git.
     
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 5 (beş) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.