1. Merhaba, sitemize ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz. Ücretsiz üye olmak için tıklayın...
  2. Merhaba Ziyaretçi Ödüllü yemek yarışması
    Notu Gizle
  3. Notu Gizle

2009 mart anneleri bebeğine su içiren var mı?

Konusu 'Mart Anneleri' forumundadır ve besincimevsim tarafından 19 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

    19 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : besincimevsim
  1. besincimevsim

    besincimevsim Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2007
    Mesajlar:
    299
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    merhaba ben su vermiyorum..ama komşularım vermem gerektiğini söykediler.ben bebekler anne sütünden karşılıyor diye biliyorum ama ....siz su veriyor musunuz?
     
  2. 19 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : besincimevsim
  3. selence

    selence Popüler Üye Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    2.333
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    sadece anne sütü alıyorsa gerek yok çok sıcaklarda 1-2 çay kaşığı verebilirsin ama şimdi gerekmez
    ama mama alırsa mutlaka içirmen lazım yoksa yanar çocuk
     
  4. 19 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : besincimevsim
  5. karabiberim

    karabiberim yaren'im canım kızım... Üye

    Katılım:
    6 Aralık 2007
    Mesajlar:
    573
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    canım ben hem emziriyorum hemde mama veriyorum oyüzden günde 1 kere suda veriyorum.zaten hıçkırık tutuyor bebeişimi ozamanda yutkunması gerektiği için su veriyorum hıçkırığı kesiliyor.havalar çok sıcak bence 1-2 kaşık kaynamış suyun bi zararı olmaz.
     
  6. 19 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : besincimevsim
  7. besincimevsim

    besincimevsim Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2007
    Mesajlar:
    299
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    sağolun kızlar
     
  8. 19 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : besincimevsim
  9. buket-26

    buket-26 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Aralık 2007
    Mesajlar:
    3.228
    Beğenildi:
    324
    Ödül Puanları:
    153
    Bende emziriyorum. Ama günde bir veya iki kere mama veriyorum.. Ee havalarda sıcak terliyo. O yüzden su vermek istiyorum.Ama anasına çekmiş oğluşum suyu sevmiyo. Bende rezene hazırlıyorum günde 100 cc. içiriyorum.
     
  10. 19 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : besincimevsim
  11. sheylaa

    sheylaa Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1.484
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    verirsen sadece gazını biraz arttırıyor ve kaynatmazsan bakteri kapma riski var bunun dışında bi sorun olmaz.ama anne sütü yeterli.yeni doğan uzmanları 40-50 derece sıcaklarda anne sütü yetersiz kalır diyolar ama ülkemizde zaten şuan bu kadar sıcak yok :)
     
  12. 19 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : besincimevsim
  13. nesv

    nesv Popüler Üye Üye

    Katılım:
    17 Ocak 2009
    Mesajlar:
    210
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    sadece anne sütü veriyorum. su hiç vermedim.
     
  14. 20 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : besincimevsim
  15. Siblrya

    Siblrya Don´t worry, be happy Üye

    Katılım:
    31 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    2.314
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    Ben hickirik oldugunda bir kac kasik veriyorum...
     
  16. 21 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : besincimevsim
  17. karabiberim

    karabiberim yaren'im canım kızım... Üye

    Katılım:
    6 Aralık 2007
    Mesajlar:
    573
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    canım benim kızda suu sevmiyo sadeceılık olursa içiyo galiba mama sanıyo ozaman normal suyu içerken öğürüor bende o yzden biaz ısıtıyom:jeyyar:
     
  18. 26 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : besincimevsim
  19. mystory

    mystory Nida Nur'um Üye

    Katılım:
    17 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    509
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    çalıştığım için..anne sütünü fazla alamıyor.mamada takviyeli..mamadan sonra mutlaka bir kaç kaşık su veriyoruz..çok sıcak havalar...birkaç kaşıkdan da bişe olmaz ayrıca