2014 Mayıs Anneleri

BEBEKLERİNİZİN CİNSİYETLERİ NE OLACAK?


  • Ankete Katılan
    513

glaze_butterfly

yenigelinmutfakta.blogspo
Kayıtlı Üye
9 Ağustos 2009
1.856
26
kaşıntımda oldu o daha beter bişey :KK43: artık pedi az olursa bi gece çok olursa sabahtan akşama kadar kullanıyorum. kuru tutmak önemli. bu gittiğimde doktordan fitil yazdırcam yada hamileliğe zararı yoksa bakım şampuanı alıcam :KK17:

Canim ped kullanmayin kesinlikle cok tehlikeli dedi doktorum bana onun yerine eski atletlerden kes koy ilik suya sirke karistirip yika yoksa kurtulamazsin enfeksiyondan

Günaydın Kızlar geçmişi okuyamadım baya kötü günler geçirdim malesef. Cuma günü kontrolüm vardı, ultrasona girmeden önce doktora söyledim sağ kasığımda müthiş bir ağrı var tek ayak üstüne basıp çorap bile giyemiyorum diye, önemsemedi hamileiğin normal süreci genelde görünen bir sancı türü dedi. Sonra odaya geçtik beraber, doktor çok panikledi ne zamandır ağrın var? neden aramadın ? neden daha önce gelmedin vb. sorular sormaya başladı. Ben de bilemedim arada ağrıyor zaten her seferinde aramak istemedim dedim. Bebek doğum kanalına girmiş, bebeğimin suyu çok azalmış ve rahimde 3 cm açılma varmış. Suyun geldi mi dedi, ilk hamileliğim bilemiyorum ki dedim ayırt edemem normal akıntıdan dedim. Hemen amnisure diye bir test verdi amniyo sıvısının gelip gelmediğini anlamak için, çeşitli kan ve idrar tahlilleri verdi. Çok panikledim hemen hastaneye gittik testlerimizi verdik, diğer testimiz Gaziantep'te yokmuş Adana'dan gönderdiler bize gece 23.00 gibi elimizde oldu hemen yaptık Allah'a şükürler olsun ki negatif çıktı. Verdiğimiz diğer test sonuçlarına bakarak bağışıklık sistemimin çöktüğünü ve çok fazla idrar yolu enfeksiyonu olduğunu söyledi. Yine ilaçlara başladım fakat bebeğim çok hareketsiz ve hareket ettiğinde de çok halsiz. Doktor istirahat verdi ve sana 2 hafta veriyorum bebeğine iyi baktın baktın, bakamadın almak durumunda kalacağım beslenemiyor dedi. Bunu da atlatacağımızı biliyorum, lütfen dualarınızı bizden esirgemeyin….

Arkadasim cok g.olsun Allahin izniyle birsey olmaz aklina kotu seyler getirme bol bol dinlen ve beslenmene d.et umarim bir an once hersey yoluna girer dualarim seninle
 

plojovic

Gülüşlerinizle Alkışlayın Beni⚛️ S🍀S
Anneler Kulübü
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
24 Eylül 2013
12.158
13.608
KÖSEDEN
Gecmis olsun..Aklımdasın,dualarımdasınız miniginle..İnsallah ikiniz icinde hayırlı bi zaman var sonucta,Rabbim neylerse güzel eyler..Saglıkla iyi haberlerinizi duyacaz insallah,sakın cok cok canını sıkıp daha sıkıntılı bi duruma düsme..
LİLACSOFİE
gecmis olsun canım sana da..Tahmini dogum aynı bizim ve dün gece bende cok kötü bi sancı yasadım kısa sürünce gitmedim,abdest alırken yanlıs bi hareket yapmıs olabilirim diye de düsündüm cünkü o zmn girdi sancı,neyse ki minigin hareketler iyi randevumda yarın,insallah güzel haberler alırız..
Sende kendini yorma artık,yardımcıyı ayarlayamıyorsanda mümkünse günlük birini düsün en azından su islerin icin..Hayırlısıyla sizin icin en iyi zaman neyse minikte sabredecektir..
NESH
Minigin anneannesi döktürmüs :) iyi günlerde kullanın insallah..
İsmini hatırlayamıyorum özür dilerim ama esyaları yükleyen bi arkadas vardı,masallah,saglıkla iyi günlerde kullanın insallah..

Sabah kızımı görecem insallah,kontrolümüz var :) İyi haberler icin kendim gb szlerde dualarımda aklımdasınız..Artık siteye girerken tedirgin oluyorum,kötü haber olmasın Allah korusun diye..
 

PaPAtyaOrj

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
1 Ekim 2013
1.199
183
Dogum yaklastikca korkularda yaklasiyor ki ben korkmuyordum pek bebegim zor geldi cunki dogumu hic dusunmezdim en son gittigimiz dogum kursundan beri aklimdan cikmaz oldu dogum ani :))
Seninle asla doguma girmem diyen esim bile anlatilanlardan sonra o kursun cikisinda : -yapamam sana karsi bunu seni orada yanliz birakamam her an yaninda olmam lazim ama bakmiycam sadece bas ucunda durup sana destek olucam dedi cok sasirdim tabiki cokta sevindim:KK76:
bide ekliyor gulerek dogum kursunda erkeklere dusen camasir bulasik evi supur sil bebek acikinca anneye ver amzirsin giib seyler anlattilar bunlar neki sizin o yaptiginizin cektiginizin yaninda erkeklere dusen hicbisey dedi tabi o bile 2 saatlik kursta doguma girmeye razi olunca ne kadar ciddi bir is oldugunu anladim normalde keci inadir vardir onda :KK1:
genelde amaan bi kac saatlik sanci diye gecistiriyordum ama öyle degilmis :))Epiduralin ne oldugunu bile bilmiyordum ki :KK51: normal dogumla ilgili arastirmaya bile basladim artik
az önce epiduralle yapilmis normal bir dogum videosunu izledim kesinlikle cok motive edici rahatlatici insallah öyle bir dogum hepimize nasip olur yeterki korkmayalim nede olsa mucizelerimizi getiricek o sancilar
izlemenizi tavsiye ederim :KK34:
bu 1. http://www.youtube.com/watch?v=pUVVi7XH-NM
bu 2. http://youtu.be/5jhGeCY-gY8
 

PaPAtyaOrj

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
1 Ekim 2013
1.199
183
Tekrardan selamlar sekerler dr dan geldim. Minnosum gostermedi yüzünü elini alnina koymuş. Hic bişey anlamadım busefer birde 1ay sonra gel defi yine. Bnde dedim yinemi 1 ay nst ye faln nezaman gircem dedim. Acele eyme ben zamani gelince söylerim dedi. Bebiskomunda gelisimi iyimiş 1377 gr olmus 40 cm de boyu:)) biraz uzunca sanırım. 1hafta önden gidiyo ama dr onemsemedi. Bu adamin rahatligi beni oldurecek. Iste böyle kizlar isin yoksa 32. Haftayi bekle:KK43:
28+2 yiz biz bugun bu günlerde bebisiniz nasildi kizlar.

Yine sanslisiniz siz göruyorsunuz bebisinizi :KK16: yasadigim ulkede kanunlar geregi 1 kere giriyoruz ultrasyona dogum boyunca yani ben 17+5 te ilk ve son kez bebegimi ultrasyonda gördum hayirlisiyla gelsinler insallah görmeyince özluyor insan
 

PaPAtyaOrj

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
1 Ekim 2013
1.199
183
Dr kalsiyum verdi on kalsiyum almazsan içersin dedi. Siz vitaminizi alırsanız ne gerek var sunnisine. Rusya soguk memleket günes az ama ona ragmen d vitamini verimezmiş çocuklara. Bizim burda sanki kutuplarda yaşıyormuşuz gibi hemen doğar doğmaz d vitamini veriyorlar. Bir grup var vitaminlere karşı olan hiperaktifliin artmasını hep ona bağlıyorlar banada mantıklı geliyor

Bende kuzeyde yasiyorum ve burda nerdeyse dogru duzgun yaz yok gunes yok bu yuzden D vitamini ignesi vururlar ama Turkiyede böyle birsey varmi varsa cok ilginc cunki oradaki gunesin yarisi burda olsa kesinlikle yapmazlardi bu igneyi

Ben Amerika'da yasiyorum ve burada ''bumper'' denilen, yataklarin yanina koyulan yatak koruyucularini hic onermiyorlar. Piyasada artik satilmasin diye ugrasanlar da cok... SIDS denilen yeni dogan ani olumlerini onleyebilmek icin yatagin uzerinde lastikli carsaftan baska hicbir sey bulundurmayin diyorlar. Bebek yatagin yanina yuvarlanip koruyucu yuzunden nefessiz kalabilir , ve kendinde geri cekilme gucu bulamayabilir diyorlar. Yorganlar da ayni sekilde.. Kesinlikle yorgan kullanilmamasi gerekiyor... Giydirilebilir yorganlardan satiliyor burada, herhalde Turkiye'de de vardir. Onlardan kullanilmasi gerekiyormus. Sizinle de paylasmak istedim. O yuzden bosu bosuna masraf yapmaya gerek yok bence... Bir de bebeklerin mutlaka sirt ustu uyumasi gerekiyormus... :nazar:

Bende o yataklarin koruyuculari konusunda öyle dusunmustum bebek oraya yaklassa ve orda kalsa Allah korusun cok kötu bir durum... sirt ustu uyuyan bebeklerde ya kusarsa kusmasini yutarsa? coguda yan yatirin kimide yuzustu yatirin diyor aklim cok karisti bu yönden :KK50:
uyku tulumunu kullanicaz bizde yazinizi gördukten sonra iyiki yan yatirma yastigi almamisim dedim

Ya anlamadim, bende bu kasilmalar olmuyor ama benim doktorum bu haftalarda artik kasilmalar baslar, saatte 4 defa fln olabilir demisti. Braxton Hicks deniyor bunlara da. Eger saatte 4'ten fazla oluyorsa yine de bir kontrol ettirin... Magnezyum flndan da bahsetmedi doktorum... Bu arada onceden de bahsetmistim, burada resmen metreyle karin olcuyorlar, yani ultrason fln yok eger hersey yolundaysa:) Toplam 3 kere fln giriyorsun ultrasona... Isvec'ten de bir arkadas vardi, orada da oyle oldugunu ogrendim de icim rahatladi biraz:)

Sizinki isvecten daha iyimis hangi ulkedesiniz ? bende 1 kere girdim ultrasyona ilk ve son kez ve hala karnimi ölcuyorlar burda :))
aslinda böylesi daha iyi streste yasamamis oluyoruz doktora neden bizi ultrasyona sokmuyorsunuz dedigimde bana söyledigi lafi her bebegin dunyaya saglikli gelmesi 100/99dur bu 100/1 ihtimalle herkesi ultrasyona sokup kucuk kucuk yanlislar bulup kasmaya germeye gerek yok ve burda doganlarin cogu ultrasyon yuzu görmemesine ragmen vaktinde ve gayet saglikli doguyorlar hem kilo hem boy yönunden.. bence

KÖSEDEN
Gecmis olsun..Aklımdasın,dualarımdasınız miniginle..İnsallah ikiniz icinde hayırlı bi zaman var sonucta,Rabbim neylerse güzel eyler..Saglıkla iyi haberlerinizi duyacaz insallah,sakın cok cok canını sıkıp daha sıkıntılı bi duruma düsme..
LİLACSOFİE
gecmis olsun canım sana da..Tahmini dogum aynı bizim ve dün gece bende cok kötü bi sancı yasadım kısa sürünce gitmedim,abdest alırken yanlıs bi hareket yapmıs olabilirim diye de düsündüm cünkü o zmn girdi sancı,neyse ki minigin hareketler iyi randevumda yarın,insallah güzel haberler alırız..
Sende kendini yorma artık,yardımcıyı ayarlayamıyorsanda mümkünse günlük birini düsün en azından su islerin icin..Hayırlısıyla sizin icin en iyi zaman neyse minikte sabredecektir..
NESH
Minigin anneannesi döktürmüs :) iyi günlerde kullanın insallah..
İsmini hatırlayamıyorum özür dilerim ama esyaları yükleyen bi arkadas vardı,masallah,saglıkla iyi günlerde kullanın insallah..

Sabah kızımı görecem insallah,kontrolümüz var :) İyi haberler icin kendim gb szlerde dualarımda aklımdasınız..Artık siteye girerken tedirgin oluyorum,kötü haber olmasın Allah korusun diye..

Insallah sabah sabah guzel haberlerinizi aliriz prensesle :KK49::emir_bebek:
 

esrasalim

Üye
Kayıtlı Üye
20 Eylül 2013
147
17
30
Bu uykusuzluk beni mahfetti ya her gece yarısı uyanıp evde boş boş dolanıp bi kaç saat sonra yatmak cok sıkıcı.. resmen bebeğe hazırlık yapıyo vücudum :) hadi bebek olsa onunla ilgilensem neyse boş boş oturmakta yoruyo insanı :)
 

PaPAtyaOrj

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
1 Ekim 2013
1.199
183
Dr kalsiyum verdi on kalsiyum almazsan içersin dedi. Siz vitaminizi alırsanız ne gerek var sunnisine. Rusya soguk memleket günes az ama ona ragmen d vitamini verimezmiş çocuklara. Bizim burda sanki kutuplarda yaşıyormuşuz gibi hemen doğar doğmaz d vitamini veriyorlar. Bir grup var vitaminlere karşı olan hiperaktifliin artmasını hep ona bağlıyorlar banada mantıklı geliyor

Bende kuzeyde yasiyorum ve burda nerdeyse dogru duzgun yaz yok gunes yok bu yuzden D vitamini ignesi vururlar ama Turkiyede böyle birsey varmi varsa cok ilginc cunki oradaki gunesin yarisi burda olsa kesinlikle yapmazlardi bu igneyi

Ben Amerika'da yasiyorum ve burada ''bumper'' denilen, yataklarin yanina koyulan yatak koruyucularini hic onermiyorlar. Piyasada artik satilmasin diye ugrasanlar da cok... SIDS denilen yeni dogan ani olumlerini onleyebilmek icin yatagin uzerinde lastikli carsaftan baska hicbir sey bulundurmayin diyorlar. Bebek yatagin yanina yuvarlanip koruyucu yuzunden nefessiz kalabilir , ve kendinde geri cekilme gucu bulamayabilir diyorlar. Yorganlar da ayni sekilde.. Kesinlikle yorgan kullanilmamasi gerekiyor... Giydirilebilir yorganlardan satiliyor burada, herhalde Turkiye'de de vardir. Onlardan kullanilmasi gerekiyormus. Sizinle de paylasmak istedim. O yuzden bosu bosuna masraf yapmaya gerek yok bence... Bir de bebeklerin mutlaka sirt ustu uyumasi gerekiyormus... :nazar:

Bende o yataklarin koruyuculari konusunda öyle dusunmustum bebek oraya yaklassa ve orda kalsa Allah korusun cok kötu bir durum... sirt ustu uyuyan bebeklerde ya kusarsa kusmasini yutarsa? coguda yan yatirin kimide yuzustu yatirin diyor aklim cok karisti bu yönden :KK50:
uyku tulumunu kullanicaz bizde yazinizi gördukten sonra iyiki yan yatirma yastigi almamisim dedim

Ya anlamadim, bende bu kasilmalar olmuyor ama benim doktorum bu haftalarda artik kasilmalar baslar, saatte 4 defa fln olabilir demisti. Braxton Hicks deniyor bunlara da. Eger saatte 4'ten fazla oluyorsa yine de bir kontrol ettirin... Magnezyum flndan da bahsetmedi doktorum... Bu arada onceden de bahsetmistim, burada resmen metreyle karin olcuyorlar, yani ultrason fln yok eger hersey yolundaysa:) Toplam 3 kere fln giriyorsun ultrasona... Isvec'ten de bir arkadas vardi, orada da oyle oldugunu ogrendim de icim rahatladi biraz:)

Sizinki isvecten daha iyimis hangi ulkedesiniz ? bende 1 kere girdim ultrasyona ilk ve son kez ve hala karnimi ölcuyorlar burda :))
aslinda böylesi daha iyi streste yasamamis oluyoruz doktora neden bizi ultrasyona sokmuyorsunuz dedigimde bana söyledigi lafi her bebegin dunyaya saglikli gelmesi 100/99dur bu 100/1 ihtimalle herkesi ultrasyona sokup kucuk kucuk yanlislar bulup kasmaya germeye gerek yok ve burda doganlarin cogu ultrasyon yuzu görmemesine ragmen vaktinde ve gayet saglikli doguyorlar hem kilo hem boy yönunden.. bence

KÖSEDEN
Gecmis olsun..Aklımdasın,dualarımdasınız miniginle..İnsallah ikiniz icinde hayırlı bi zaman var sonucta,Rabbim neylerse güzel eyler..Saglıkla iyi haberlerinizi duyacaz insallah,sakın cok cok canını sıkıp daha sıkıntılı bi duruma düsme..
LİLACSOFİE
gecmis olsun canım sana da..Tahmini dogum aynı bizim ve dün gece bende cok kötü bi sancı yasadım kısa sürünce gitmedim,abdest alırken yanlıs bi hareket yapmıs olabilirim diye de düsündüm cünkü o zmn girdi sancı,neyse ki minigin hareketler iyi randevumda yarın,insallah güzel haberler alırız..
Sende kendini yorma artık,yardımcıyı ayarlayamıyorsanda mümkünse günlük birini düsün en azından su islerin icin..Hayırlısıyla sizin icin en iyi zaman neyse minikte sabredecektir..
NESH
Minigin anneannesi döktürmüs :) iyi günlerde kullanın insallah..
İsmini hatırlayamıyorum özür dilerim ama esyaları yükleyen bi arkadas vardı,masallah,saglıkla iyi günlerde kullanın insallah..

Sabah kızımı görecem insallah,kontrolümüz var :) İyi haberler icin kendim gb szlerde dualarımda aklımdasınız..Artık siteye girerken tedirgin oluyorum,kötü haber olmasın Allah korusun diye..

Insallah sabah sabah guzel haberlerinizi aliriz prensesle :KK49::emir_bebek:
 

melekim19

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
23 Ocak 2013
972
94
Biran korktum okurken neyseki doktor olabilir demis. Insallah kalacak bebegin seninle.



Benim 28+4 de 1305 gr di canim boyuda 38 cm. Banada bir ay sonra dedi ama ben giderim 31. Haftada yeni hastasiyim hatirlamaz zaten:)
:KK1:aa iyiymiş:) benimki tanıyo artık espri bile yapıyo vallahi kesin yemez. hatta dedim ben bir ay sonra gelmesem daha erken falan ama yok 1 ay dedi :KK50::KK4:hiç anlamıyolar bizi:emir_bebek:
 

nomoresorrov

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
28 Haziran 2013
286
34
teşekkür ederim :KK16:ya aslında gece 12 ye kadar bekledim yani unutabileceği aklımın ucundan geçmedi bile .neyse yattık baktım uykuya dalmak üzere acı gerçekle ozaman yüzleştim uyandırdım dedim bu günlerden ne.tabi neyse yok bu ay 31 çekio sandım unutmadım aslındada falanda.tabi ben uyuyamadım sabaha kadar onunda burnundan getirdim oda uyumamış.neyse dolmuşum sabh bayağı bi ağladım rahatladım:KK14:sonra telafi etmeye çalıştı falan ama hiç unutmucam unutturmuycam.önemli olan hatırlamasıydı.hala içimden çıkmıo hamileliktenmidir nedri zaten iyice sulu gözlü oldum

olur ya insanlık hali. sen tepkini göstermişsin oda kendine kızıyordur. baba olacak kolay değil hepsinin aklı bir karış havada. benim eşimde çok değişti dalgın bi hali var. tabi bir boğaz daha geliyor :KK34: ister 1. bebeğin ister 2. bebeğin olsun birkez daha anne baba olmak insanın ruh halini değiştiriyor. ağlama diycemde o kırıklık geçmeden bunu başarman mümkün değil..
 

melekim19

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
23 Ocak 2013
972
94
Yine sanslisiniz siz göruyorsunuz bebisinizi :KK16: yasadigim ulkede kanunlar geregi 1 kere giriyoruz ultrasyona dogum boyunca yani ben 17+5 te ilk ve son kez bebegimi ultrasyonda gördum hayirlisiyla gelsinler insallah görmeyince özluyor insan
yaa canım benm doğru bunada şükür ama dediğin gibi acayip özlüyorum. orda 10 dk görmek bile yetiyo.. tabi 1 hafta sonra yine özlüyorum:KK1:
 

melekim19

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
23 Ocak 2013
972
94
günaydın canlarr..
yazmıştım buraya deliksiz uyyorum diye kendime nazar ettim. dün öğlen yediğim kurufasülyenin sancısı sabaha kadar sürdü. önce midem yandı sonr karnım şişiti patlıcak kramplar falan öldüm öldüm hala daha da var gaz hissediyorum bidahada kurufasülye yemicem. birde sırt ağrısı başladı sağa dönüyom ağrıyı sola dönüyom ağrıyo offffffff.. uykum var kızlar yaaaa:KK14:
 

mucize_1406

prenses ve prens annesi:)))
Kayıtlı Üye
18 Haziran 2010
1.017
171
38
günaydın canlarr..
yazmıştım buraya deliksiz uyyorum diye kendime nazar ettim. dün öğlen yediğim kurufasülyenin sancısı sabaha kadar sürdü. önce midem yandı sonr karnım şişiti patlıcak kramplar falan öldüm öldüm hala daha da var gaz hissediyorum bidahada kurufasülye yemicem. birde sırt ağrısı başladı sağa dönüyom ağrıyı sola dönüyom ağrıyo offffffff.. uykum var kızlar yaaaa:KK14:

günaydın herkeseee....
arkadaşlar artık gaz ypan hiçbirşey yememeliyiz,zaten yeterince şişiz:KK1: şaka bitarafa fasulye bulgur turp aman haa zaten gaz yapar budurumda 2 kat gazz:KK9:
ya kızlar benim de tabiri caizse altımdan çıkacak sanki bebeik çok aşağıda rahatsız oluyorum çok,bugün izin alıp gitmeye çalışacağım çok korkuyorum:26: