2014 Mayıs Anneleri

BEBEKLERİNİZİN CİNSİYETLERİ NE OLACAK?


  • Ankete Katılan
    513

PaPAtyaOrj

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
1 Ekim 2013
1.199
183
Kizlar saka maka bileti aldik ve cumartesi Turkiyeye ucuyoruz sadece kizim ve ben.
2,5 yilin ardindan gidicek olmam beni sevindiriyor ama kizimin hastalanmasindan duzeninin bozulmasindan da cok korkuyorum :KK43:
Dun facede takip ettigim anneler grubundan biri hic uyumayan emmek istemeyen oglum turkiyeye geldigimizden beri surekli uyuyup duzenli bir sekilde emiyor cok rahatladi deyince kizim icinde iyi olur diyerek almistim. ama Yine olumsuz dusunceler geciyor kafamdan Rabbim yavrumu ve daha tum meleklerimizi korusun.
Son 2 gunumuz kaldi...
 

Lilacsofie

Dört yapraklı yoncayız:)
Kayıtlı Üye
8 Kasım 2013
2.617
649
Kizlar saka maka bileti aldik ve cumartesi Turkiyeye ucuyoruz sadece kizim ve ben.
2,5 yilin ardindan gidicek olmam beni sevindiriyor ama kizimin hastalanmasindan duzeninin bozulmasindan da cok korkuyorum :KK43:
Dun facede takip ettigim anneler grubundan biri hic uyumayan emmek istemeyen oglum turkiyeye geldigimizden beri surekli uyuyup duzenli bir sekilde emiyor cok rahatladi deyince kizim icinde iyi olur diyerek almistim. ama Yine olumsuz dusunceler geciyor kafamdan Rabbim yavrumu ve daha tum meleklerimizi korusun.
Son 2 gunumuz kaldi...
Korkma canım, iyi düşün iyi olsun. Sen yanına ihtiyacın olabilecek eşyaları yedekleriyle al, sakin ol, duanı et.
Herşey iyi olacaktır inşallah.
 

mestcan

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
21 Ocak 2011
957
254
Kizlar saka maka bileti aldik ve cumartesi Turkiyeye ucuyoruz sadece kizim ve ben.
2,5 yilin ardindan gidicek olmam beni sevindiriyor ama kizimin hastalanmasindan duzeninin bozulmasindan da cok korkuyorum :KK43:
Dun facede takip ettigim anneler grubundan biri hic uyumayan emmek istemeyen oglum turkiyeye geldigimizden beri surekli uyuyup duzenli bir sekilde emiyor cok rahatladi deyince kizim icinde iyi olur diyerek almistim. ama Yine olumsuz dusunceler geciyor kafamdan Rabbim yavrumu ve daha tum meleklerimizi korusun.
Son 2 gunumuz kaldi...

MMeraK etme eminim cok guzel gececek. Sen yaninda olduktan sonra duzene falan ihtiyac duymaz. Yani evse ev yataaksa yatak anneyse anne diye dusun. Belki denize bile girer kucuk hanim. Mersin'in denizi bahagi tuzlu tabi dikat gerekir. Girerseniz iki kulac da bizim icin atin. Ozledik Mersin'i. Simdiden iyi yolculuklar guzel tatiller.
 

nisasmom

Üye
Kayıtlı Üye
21 Temmuz 2014
91
32
Ben ş


Ben şimdiye kadar hep musluk suyuyla yıkadım bilmiyordum her seferinde mi kaynatıyorsunuz

Ben 2-3 kullanmadan sonra kaynamış suya koyuyorum canım, genelde her kullanımdan sonra streil edin yazıyor ama Zaten ben sürekli biberon vermiyorum, bizimki memeyi tutmaz inat ederse veriyorum. Yine de makine alayım mı diye düşündüm. Birde biberon ısıtıcı almayı düşünüyorum, sütü ısıtırken içindeki vitamini öldürüyorum mu acaba emin olamıyorum , güvenemedim bu konuda kendime niyeyse, çok dikkat etsemde.

Kızlar biberon ısıtıcı kullanıyor musunuz? Fikriniz nedir?
 

sec

Guru
Kayıtlı Üye
9 Şubat 2010
353
12
Srlam.kizlar pek firsatim olmuyor kizim cok huysuz hep kucak istiyor gunduz uykusu ise yok.denecek kadar az.pofff birde surekli tasimaktan sirtim kollarim agriuo tek bakiyorum babasi ise gidiyo memleketten uzagim..hepimizin sorunlari benzer ya da ayni demmekki normal gececek bu ginler insallah..kuzular kocaman olacaklar unitucaz bugunleri..bayramda memlekete gidelim diyoruz 12 saatsurecek yolculuk korkularim var..kizim biberona aliskin memeyi hep reddetti dogdugundan beri sutumu sagip biriktirip veriyorum memeyi cok az emiyodoymuyo yani kara kara dusnuyorum yolculukta napacam biberonla sutumu nasl vericem..isitma isi sutu arabada saklama isi..kendi arabamizla gidicez akil akildan ustundur dedim bana burdaki arkadaslarim yardimci olurlar dedim .bnm gibi sut sagip veren.anneler naaptiniz.yolculuk sirasinda
 

plojovic

Gülüşlerinizle Alkışlayın Beni⚛️ S🍀S
Anneler Kulübü
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
24 Eylül 2013
12.157
13.605
Papatya orj plojovic

albunlerinizi sildiniz mi nie bisi goremiorum bide bakarmisiniz benim ki gozukuor mu

Silmedim canim,sendede 19 fotograf diyor ama acilmiyor..Gecicidir :KK66:

Kizlar saka maka bileti aldik ve cumartesi Turkiyeye ucuyoruz sadece kizim ve ben.
2,5 yilin ardindan gidicek olmam beni sevindiriyor ama kizimin hastalanmasindan duzeninin bozulmasindan da cok korkuyorum :KK43:
Dun facede takip ettigim anneler grubundan biri hic uyumayan emmek istemeyen oglum turkiyeye geldigimizden beri surekli uyuyup duzenli bir sekilde emiyor cok rahatladi deyince kizim icinde iyi olur diyerek almistim. ama Yine olumsuz dusunceler geciyor kafamdan Rabbim yavrumu ve daha tum meleklerimizi korusun.
Son 2 gunumuz kaldi...

Hani hep deriz ya sendeki sıkıntıyı ona gecirme,hersey guzel olacak bence :)
Zaten surekli huy degistiriyorlar kabul edelim,yani yine degistirsede sen yola gidisine vs baglayacaksin zaten..Rahat ol kizce ki o da rahat olsun:KK66:
 

plojovic

Gülüşlerinizle Alkışlayın Beni⚛️ S🍀S
Anneler Kulübü
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
24 Eylül 2013
12.157
13.605
Srlam.kizlar pek firsatim olmuyor kizim cok huysuz hep kucak istiyor gunduz uykusu ise yok.denecek kadar az.pofff birde surekli tasimaktan sirtim kollarim agriuo tek bakiyorum babasi ise gidiyo memleketten uzagim..hepimizin sorunlari benzer ya da ayni demmekki normal gececek bu ginler insallah..kuzular kocaman olacaklar unitucaz bugunleri..bayramda memlekete gidelim diyoruz 12 saatsurecek yolculuk korkularim var..kizim biberona aliskin memeyi hep reddetti dogdugundan beri sutumu sagip biriktirip veriyorum memeyi cok az emiyodoymuyo yani kara kara dusnuyorum yolculukta napacam biberonla sutumu nasl vericem..isitma isi sutu arabada saklama isi..kendi arabamizla gidicez akil akildan ustundur dedim bana burdaki arkadaslarim yardimci olurlar dedim .bnm gibi sut sagip veren.anneler naaptiniz.yolculuk sirasinda

Allah yardimcin olsun canim..
Ben sagip vermiyorum ama yardimim olur dedim belki..
Bi kucuk sogutucu dolap alirsin abim balığa giderken kullaniyor mesela buyugunu :) ona soguk sutleri koyarsin buz kaliplarida var iclerinde zaten yolculuktan once hazirlarsin onlarida..Bir de kucuk termos aldin mi sicak suyunda hazir olur onu molalarda rica eder suyunu tazeleyebilirsinde konaklama yapilan yerlerden zaten sicakligi onemli senin icin..Sogugu muhafaza eder isitacagin zamanda sicagi kullanirsin :)
Bilemedim olabilir gb :) 12 saat bayagi uzun cunku..
 

sec

Guru
Kayıtlı Üye
9 Şubat 2010
353
12
Allah yardimcin olsun canim..
Ben sagip vermiyorum ama yardimim olur dedim belki..
Bi kucuk sogutucu dolap alirsin abim balığa giderken kullaniyor mesela buyugunu :) ona soguk sutleri koyarsin buz kaliplarida var iclerinde zaten yolculuktan once hazirlarsin onlarida..Bir de kucuk termos aldin mi sicak suyunda hazir olur onu molalarda rica eder suyunu tazeleyebilirsinde konaklama yapilan yerlerden zaten sicakligi onemli senin icin..Sogugu muhafaza eder isitacagin zamanda sicagi kullanirsin :)
Bilemedim olabilir gb :) 12 saat bayagi uzun cunku..
Saol cnm haklisin sogutucu dolap lazim ama 10 12 saatanne sutu o dolapla idare edebilrmiacaba? Birde biberon bineron emzigi siteril etmek.lazim evde hep kaynatmaya calisiyorumama uolculukta nasil hallederim bilemem..termos canta alsam isimigorurmu kullanan varmi? Yada mama hazirlayip vverirm artik.of kizim off anneye yaptigin eziyete bak..meme emse busikintilar olmayacak amma memeyide en fazla 5 dk emiyo gonulsuz sonraki 10 dk basiyo cigligi acim diyetekrar meme sunuyorum reddediyo.eziyet ediyobana hadii sagdiklarimi isit derken aglamaktan helakoluyo valla sadece emzirmeyle bebeklerni doyuranlara hayranim masallah ..ins bnmikincicocuk oyle olur bunda cok yiprandim cunku bilen bilir sag isit steril et biktim valla..:KK43:((
 

deniz1006

Duo
Kayıtlı Üye
14 Aralık 2012
1.367
608
Malesef artik kusura bakmicaklar ewlat bizim istedimizi usteleriz hepmizi bu kadar bezdirmege haklari yok wallahi yarimiz hayatindan memnu olsa dicem ki sorun biz de yok abi hepimiz ayni seylerden sikayetciyiz bunlarda ana baba olmadi mi ozmanlar neler hissediodu anlayamiorum bi turlu...
Canim misafirin en kucuk oglu 18 aylikmis daha yeni anne baba yani. Adamin yasida benden kucuk. Adamda anneside sadece egodan olusuyor. Saddce cocuk degilki yok benim mutfagim senin salon kadar, aman sen bhna balkonmu diyorsun, senin evin neki benim evimde 5 oda var gibi gece boyunca kendilerini ovup durdular. Cok sinir oldum cok. Neysecanim bebisininde boyu kilosu masallah. Ek gida olayinida iyi planlanmis bence, bende ayni sistemi uygulamayi dusunuyirum. Bizimde 3 gun sonra 4. Ayimiz doluyo. 17sindede asimiz bakalim nasil cikacak boy kilo. Bu ay cok boy atti ama hic kilo almadi gibi.
 

deniz1006

Duo
Kayıtlı Üye
14 Aralık 2012
1.367
608
[QUOTE="PaPAtyalar saka maka bileti aldik ve cumartesi Turkiyeye ucuyoruz sadece kizim ve ben.
2,5 yilin ardindan gidicek olmam beni sevindiriyor ama kizimin hastalanmasindan duzeninin bozulmasindan da cok korkuyorum :KK43:
Dun facede takip ettigim anneler grubundan biri hic uyumayan emmek istemeyen oglum turkiyeye geldigimizden beri surekli uyuyup duzenli bir sekilde emiyor cok rahatladi deyince kizim icinde iyi olur diyerek almistim. ama Yine olumsuz dusunceler geciyor kafamdan Rabbim yavrumu ve daha tum meleklerimizi korusun.
Son 2 gunumuz kaldi...[/QUOTE]
Hadi hayirlisi canim. Biz tatile gittigimizde sabah gozumu bir actim gunes dogmus. Sasirdim dedim ozan uyanmamis. Saate bi baaktim saat 11 hemen telasla oglana baktimki misil misil uyuyo. Temiz hava iyi geldi heralde. Hergun cok guzel uyudu. Seninkide oyle olur insallah
 

syes

Say my name
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
4 Ocak 2014
3.298
4.251
sinirlerim çok bozuk 1 eylülde işime döndüm evle şirketim arasında 1 saat mesafe var normal iş çıkış saatim 18:30 , iki araç değiştirdiğim için 18:00 de evde oluyorum merkezdeki birim müdürüm de yasal iznimin bir buçuk saat olduğunu ancak evim uzak diye iki saat önceden çıkmamı söyledi benim gerizekalı şube müdürüm iki saat kullanma yasal saatinde çık çok acil olduğu zamanlarda benden izin alırsın diyor ya egosunu tatmin etmeye çalışıyor üzerimden bu yüzden erken çıkamıyorum oğlumun rızkını çalıyor, odasına gidip dövesim var adamı şu an dişlerimi sıkıyorum sinirden :KK11:
 

kubra1453

Zeynep Bu Güzellik Varmı Soyunda:)
Kayıtlı Üye
3 Aralık 2013
188
111
Canim misafirin en kucuk oglu 18 aylikmis daha yeni anne baba yani. Adamin yasida benden kucuk. Adamda anneside sadece egodan olusuyor. Saddce cocuk degilki yok benim mutfagim senin salon kadar, aman sen bhna balkonmu diyorsun, senin evin neki benim evimde 5 oda var gibi gece boyunca kendilerini ovup durdular. Cok sinir oldum cok. Neysecanim bebisininde boyu kilosu masallah. Ek gida olayinida iyi planlanmis bence, bende ayni sistemi uygulamayi dusunuyirum. Bizimde 3 gun sonra 4. Ayimiz doluyo. 17sindede asimiz bakalim nasil cikacak boy kilo. Bu ay cok boy atti ama hic kilo almadi gibi.

Eviyle esyasiyla kilik kiyafetiyle övünmeyi meziyet zanneden insanlarin kesinlikle kendilerinde özgüven eksikliği olduğunu düşünüyorum. Hayatta mutlu olma amaclari
madde üzerine kurulmuş olduğu için
acınacak haldeler aslında. Benim evime gelen evime balkonuma yorum yapmayi tercih edip benle muhabbet edip güzel vakit geçirmek için gelmiyorsa hic gelmesin. Öyle insanlarla olabildiğince az görüşmek lazim.
Onlarla geçirdiğin saatleri yok say bence. Bırak kendilerini avutmaya devam etsinler.Sahte mutluluklarla nereye kadar tatmin olacaklar acaba
 

plojovic

Gülüşlerinizle Alkışlayın Beni⚛️ S🍀S
Anneler Kulübü
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
24 Eylül 2013
12.157
13.605
Saol cnm haklisin sogutucu dolap lazim ama 10 12 saatanne sutu o dolapla idare edebilrmiacaba? Birde biberon bineron emzigi siteril etmek.lazim evde hep kaynatmaya calisiyorumama uolculukta nasil hallederim bilemem..termos canta alsam isimigorurmu kullanan varmi? Yada mama hazirlayip vverirm artik.of kizim off anneye yaptigin eziyete bak..meme emse busikintilar olmayacak amma memeyide en fazla 5 dk emiyo gonulsuz sonraki 10 dk basiyo cigligi acim diyetekrar meme sunuyorum reddediyo.eziyet ediyobana hadii sagdiklarimi isit derken aglamaktan helakoluyo valla sadece emzirmeyle bebeklerni doyuranlara hayranim masallah ..ins bnmikincicocuk oyle olur bunda cok yiprandim cunku bilen bilir sag isit steril et biktim valla..:KK43:((


Buz kalıplarından ek alırsan süreyi uzatırsın gb düşündüm..
Gecen gün arkadasım geldi orta boy termosu cantasındaydı mesela suyu hemen hazırdı ugrasmadan hazırladı mamasını bebişin:KK66: Sık mola verip sıcak suyla yıkarsın suyunuda tazelersin..
En oluru bu gb..Sağlık olsun canım buna da şükür:)

Canim misafirin en kucuk oglu 18 aylikmis daha yeni anne baba yani. Adamin yasida benden kucuk. Adamda anneside sadece egodan olusuyor. Saddce cocuk degilki yok benim mutfagim senin salon kadar, aman sen bhna balkonmu diyorsun, senin evin neki benim evimde 5 oda var gibi gece boyunca kendilerini ovup durdular. Cok sinir oldum cok. Neysecanim bebisininde boyu kilosu masallah. Ek gida olayinida iyi planlanmis bence, bende ayni sistemi uygulamayi dusunuyirum. Bizimde 3 gun sonra 4. Ayimiz doluyo. 17sindede asimiz bakalim nasil cikacak boy kilo. Bu ay cok boy atti ama hic kilo almadi gibi.

Kimilerinin evi küçük kimilerinin beyni denilesi ama işte:KK51:

sinirlerim çok bozuk 1 eylülde işime döndüm evle şirketim arasında 1 saat mesafe var normal iş çıkış saatim 18:30 , iki araç değiştirdiğim için 18:00 de evde oluyorum merkezdeki birim müdürüm de yasal iznimin bir buçuk saat olduğunu ancak evim uzak diye iki saat önceden çıkmamı söyledi benim gerizekalı şube müdürüm iki saat kullanma yasal saatinde çık çok acil olduğu zamanlarda benden izin alırsın diyor ya egosunu tatmin etmeye çalışıyor üzerimden bu yüzden erken çıkamıyorum oğlumun rızkını çalıyor, odasına gidip dövesim var adamı şu an dişlerimi sıkıyorum sinirden :KK11:

Basalım mı şirketi :KK53: Zaten herkesin şartelleri yarı yarıya atık lohusa depresyonu deriz:KK19:

Saka bir yana,merkezdeki birim müdürüne durumu bildirip onun söylediğini çalıştığın yere bildirmesini rica etsen bi ise yarar mı ki acaba?Sonra iyice kafayı sana takıp uğraşmasında..
 

deniz1006

Duo
Kayıtlı Üye
14 Aralık 2012
1.367
608
Eviyle esyasiyla kilik kiyafetiyle övünmeyi meziyet zanneden insanlarin kesinlikle kendilerinde özgüven eksikliği olduğunu düşünüyorum. Hayatta mutlu olma amaclari
madde üzerine kurulmuş olduğu için
acınacak haldeler aslında. Benim evime gelen evime balkonuma yorum yapmayi tercih edip benle muhabbet edip güzel vakit geçirmek için gelmiyorsa hic gelmesin. Öyle insanlarla olabildiğince az görüşmek lazim.
Onlarla geçirdiğin saatleri yok say bence. Bırak kendilerini avutmaya devam etsinler.Sahte mutluluklarla nereye kadar tatmin olacaklar acaba
Allahtan ayni sehirde degiliz 6 ayda bir ya goruyorum ya gormuyorum.oglani hayirlamaya geldiler iste. Amac beni kucumsemek oksa tavrim farkli olacak amaclari kenfilerini ovmek.esimin arkadasi diye esimden cikardim sinirimi. Allahtan kusmemis bana
 

syes

Say my name
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
4 Ocak 2014
3.298
4.251
Basalım mı şirketi :KK53: Zaten herkesin şartelleri yarı yarıya atık lohusa depresyonu deriz:KK19:

Saka bir yana,merkezdeki birim müdürüne durumu bildirip onun söylediğini çalıştığın yere bildirmesini rica etsen bi ise yarar mı ki acaba?Sonra iyice kafayı sana takıp uğraşmasında..
Buz kalıplarından ek alırsan süreyi uzatırsın gb düşündüm..
Gecen gün arkadasım geldi orta boy termosu cantasındaydı mesela suyu hemen hazırdı ugrasmadan hazırladı mamasını bebişin:KK66: Sık mola verip sıcak suyla yıkarsın suyunuda tazelersin..
En oluru bu gb..Sağlık olsun canım buna da şükür:)



Kimilerinin evi küçük kimilerinin beyni denilesi ama işte:KK51:



Basalım mı şirketi :KK53: Zaten herkesin şartelleri yarı yarıya atık lohusa depresyonu deriz:KK19:

Saka bir yana,merkezdeki birim müdürüne durumu bildirip onun söylediğini çalıştığın yere bildirmesini rica etsen bi ise yarar mı ki acaba?Sonra iyice kafayı sana takıp uğraşmasında..

haberi var birim müdürümün fazla müdahale yaptığı zaman genel müdüre bildiriyor lüzumsuz işler müdürü buradan istifa etsem başka yerde başlasam ne güzel olur ama evli ve çocuk sahibi birine iş vermezler kolay kolay
 

hcrhc

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
7 Mart 2013
83
23
merhaba kizlar. uzun zamandIr cok yazmasamda yazdiklarinizi okuyordum. bayramdan sonra iki dugun birardaoldu. abim ve kuzenim. hic gitmek istemsemde gitmek zorunda kaldim. . kizimla oturmus cok guzel bir duzenimiz vardo. ama dugunlerden sonra duzen falan kalmadi ve gozbebegim hastalandi. kizim sut emmiyor, uyumuyordu. eve kendimizi zor attik. bende lilosofia gibi kendimi emzirme kampina aldim hic bir yere gitmedim ve kimseyi eve almadim. sadece kizimla ilgilendim. eve geldikten sonra kixim daha kotu oldu.
 

hcrhc

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
7 Mart 2013
83
23
surekli agliyor kucaktan iinmiyor, sut icmiyor, kaka rengi yesil ve sumuksu( bu durumu yasayanlar lutfen dikkate alsin). iki kafta once pazar gunu kizim gece uykusunda inlemeye kuvranmaya basladi. herzaman ki gibigaz sancisi zannettik. sabah saglik ocagina gourdum. doktorumuz bakti ve birsey yok deyip bizi eve gonderdi. oglwen gibi kizimm uykusundan aglayarak ve
 

hcrhc

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
7 Mart 2013
83
23
uyandi. ayni zamanda atesi vardi. kaptigimiz gibi hastaneye goturduk . kizim hastanede aglamaktan helak oldu hastaneyi inletti resmen. ben ve esim cok kotu olduk. butun tahlilleri yaptik ve sonuc kizim da barsak enfeksiyonu cikti. doktorumyz antibiyortik verdi. kizlar internette cok arastirdim versem mi diye. ve vermedim bol bol emzirdim ve su verdim. gece uyumadim basinda bekledim ilik kompreslerle atesini dusurdum. kizim gun gectikce kendine geldi ve yuzu gulmeyr basladi. bir hafta sonra tahlil sonuclari temiz cikti. vok sukur antibiyotik kullanmadan atlattik. kizimin aglamasi inlemesini hic unutamiyacagim omrumden omur gitti. bestekiz beni gorenlerde cokmussun diyor ne yapalim hersey kuzularimiz icin oonlar iyi olsunda varsin biz cokelimbarsak en
 

hcrhc

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
7 Mart 2013
83
23
kizlar biraz uzun oldu. artik bende foruma aktif olarak yazmak istiyorum. kizi 3 mayis dogumlu. bu ayki kintrolumuz de kilo 6, 500 boy 65 bas 41 ebemiz iyi dedi. hastalikla bogustuk ama cok sukur ortalamadayiz. bu arada sadece anne sutu aliyoruz