2014 Mayıs Anneleri

BEBEKLERİNİZİN CİNSİYETLERİ NE OLACAK?


  • Ankete Katılan
    513

juweline

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
17 Ağustos 2011
540
1
selam kizlar bende mayis annesiyim kizim var 29 mayis 2014 dogumlu bu aralar gazi cogalsi sanki buyudukce olurmu oglum var 2.5 yasinda masallah doğdu ve gaziyla geldi kiz sonradan gazlandi gibi sizinde oldumu??
 

Rzg14

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
30 Aralık 2012
19.476
21.448
Cuteheart alinti yapmayi unutmusuuuumm:KK48:

Aman canim yastiga dikkat..
Allah muhafaza uyurken yüzüne falan ddüşer. Ben kizimin başucunda yastik olunca hemen aliyorum paronayak olmaya basladim sanirim son zamanlarda. O yastik yüzüne düşüp cocugun nefes almasini engelleyecek gibi saçma sapan gereksiz düşünceler geliyor aklima. Gerçi düşse bile nefes almasini engelleyecek kadar agir bisey değildir seninki de ama yine de aman dikkat..

Durup dururken öyle kötü saçma sapan şeyler gelir oldu aklima ya. Uyurken gidip gidip kontrol ediyorum ooff :KK42:
Evlat candan daha öte oluyomus gerçekten..

Rabbim onlarla sınamasın bizi..
Annelik hisleri cnm seninki. Normalsin yani. Zormus annelik.cidden.

Yastik dusebilecek bi yastik.degil cnm.
Hani emzirme yastiklari var ya. Yuvarlak ve bodur. Anlatabildim umarim. Yani zarar verecek turden degil
 

juweline

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
17 Ağustos 2011
540
1
kizlar ek gida mi veriyorsunuz ben minnosu sadece emziriyorm daha cok minikler ya 3'5 ay oldu benim kızı m
 

YAKUTESRA

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
24 Eylül 2009
360
74
34
Canım kızlardan biri yazmıştı önceden hipp diye, bende geçersem humana ve hipp in mamalarını kullanıcam

:KK43: bende sizlerden cevap geç gelince hipp pirinçli tahlili olanı aldım. Reyon önünde uzun uzun bircogunu inceledim ama hatalı almışım. Anne sütü ile yada süt formülü ile kullanılıyormus :KK43:

Eve gelip süt sagdim. 10 cc Bile çıkmadı.

Yarın değiştirip sadece su ile olanı alicam. Teşekkür ederim.
 

BESTEKIZ

Bİ SEN Bİ BEN BİRDE BEBEK
Kayıtlı Üye
22 Mart 2013
4.600
2.404
:KK43: bende sizlerden cevap geç gelince hipp pirinçli tahlili olanı aldım. Reyon önünde uzun uzun bircogunu inceledim ama hatalı almışım. Anne sütü ile yada süt formülü ile kullanılıyormus :KK43:

Eve gelip süt sagdim. 10 cc Bile çıkmadı.

Yarın değiştirip sadece su ile olanı alicam. Teşekkür ederim.
Nasil ya iyiki soyledin henuz baslamiycam fakat cok ii oldu bildigim ben de hic bakmazdim hani icerigi neler war hangi marka falan ama su sut ikilisini atlardim ...
 

miraclemiracle

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
12 Haziran 2013
1.850
3.645
Yaa canım ben seni tebrik edemedim, gözünüz aydın biz Tüpoş anneler için bir umut oldun sen de. Allahım evlatlarını sana bağışlasın, sizleri hiç ayırmasın :)
cok saol canım valla ben de anlamadım nasıl oldugunu tedavıydı sıkıntılı bır hamılelıktı derken bayagı ayrı dusmustuk kocacıgımla ee tabı streste olmayınca oldu. yıllardır ovulasyon tarıhı hesaplamakla ugrasır dururdum.kafanın rahat olması gerek derşerdı de ınanmazdım.sagsalım kucagıma alayım da baska bırsey ıstemıyorum. tek cocuk dusunen arkadaslar hemen fazla uzatmadan cocuk yapın bır akrabamızın tek cocugu var haberı geldı 13 yasında cocuk kanser olmus daglardan taslardan uzak allahım dusmanımın basına bıle vermesın.. sımdı ugrasıyorlar ıkıncı cocuk ıcın ama kadadının yası bayagı gecmıs. karıyerdı ekonomık sıkıntıydı bakıcı sorunuydu rahatlıktı demeyın yapın ıkıncıyı dogurun..valla benım ılkı felaket korkunc gectı bılıyonuz ama ben bıle bunu dogurayım artık zaten normalde oluyor belkı ucuncuyu bıle yaparım..kardessız hayat cok sıkıcı
 

miraclemiracle

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
12 Haziran 2013
1.850
3.645
Hamilelik dolayı sütün tadı değişmiştir, oğlun o yüzden de istemiyor olabilir doktoruna tanış canım.. Ben öyle biliyorum bi de hamileyken emzirilmex derler karnındaki bebeği etkiliyormuş ama ne kadar doğru bilmiyorum büyüklerin lafı bunlar. Sen bu emzirme durumunu doktoruna tanış derim ,
Valla sendeki heyecanı görünce benimde 2.yi yapasım geldi :KK66: maşallah sana ve bebişlerine.. Allahım korusun sizi
canım zaten sutum bayagı azaldı drum altı ayı tamamla barı dedı..emzırebılırsın dedı ..sutun tadı aynı ben hep ara ara bakarım sutun tadına.. benım kı eskıden buzluga attıgım sutlerı de ıcmıyor.a sen de hemen yap tabı ımkanların elverıyorsa.. benım yasım olmus 31 yıllardır ugrasmısım cocuk cocuk dıye.. ee annemlerde bakıyor seve seve. ehh bıraz ekonomık sıkıntı olcak ama rabbım rızkını verır sankı bız dort dortluk mu buyuduk. cocougun gıydıgı haram yedıgı helaldır bu lafı cok severım. oglana bız hıc kıyafet almadık hep gelen hedıyelerı gıydırdım valla.. benım aldıgım 3 tane cıtcıtlı badı bır de hastane cıkısı o kadar..hormonlardan mı neden bu ara pek polyanacıyım allah sonumu hayır etsın
 

melek_dilek

Üye
Kayıtlı Üye
5 Eylül 2014
50
33
32
Kizim uyudu ama benim uykum yok bu seferde :) off aklim ise nasil baalocam hep orda iyice alistim ona daha da ise baslamama baya var taa ocak da baslayacam ama simdiden dusunuyorum nasil birakacam is yeride 1 sat uzak gun icinde de goremicem of of keske hep yanimizda olsalar :KK43:
 

sec

Guru
Kayıtlı Üye
9 Şubat 2010
353
12
Canlar selam oto koltugu almam lazim.memlekete gidicez ama karar veremedim fikri olan varmi ne alayim bu satten sonra kac kiloluk almam lazim bebekler buyuyo malum .ve kullananlar memnun olanlar fikirlerinizi bekliyorummm
 

PaPAtyaOrj

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
1 Ekim 2013
1.199
183
Canlar selam oto koltugu almam lazim.memlekete gidicez ama karar veremedim fikri olan varmi ne alayim bu satten sonra kac kiloluk almam lazim bebekler buyuyo malum .ve kullananlar memnun olanlar fikirlerinizi bekliyorummm
Maxi cosi citi kullaniyoruz memnunuz ama dogustan 13 kiloya kadar cogu oto koltugu.
13 kilo 1 yas ustu demek bu yuzden daha cook kullanirsiniz canm.
 

PaPAtyaOrj

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
1 Ekim 2013
1.199
183
Sen3ye kuzular bir yasina geldiginde nasil kutluyacagimizi birbirimizden fikir alisverisi yapariz daha iyi olur. En yakin zamwnda havalar sogumadan almayi dusunuyirum.
Insallah o gunleride göruruz ne heyecanli olur :)
Bende turkiyeye insallah gittigimde dogum gunune özel esyalari alirim hazir oradayken malum buradaki urunler hep ayni.

Iyi oldu okumam canim. neden hemsirenin bize demir vitamininden bahsetmedigini simdi anladim,
Demir vitamini olan yiyecekleri bol bol yedigimizi dusunuyorum ve anne sutunden geciyormus zaten yavrulara.
Bende vermiycem canim Turkiyeye gittigimde genel testler yaptiricam olurda eksik cikarsa baslayabilirim ama kontrolsuz kullanmak kesinlikle kötuymus bu yazida anladim :KK43:
Birde sadece anne sutu alan bebeklerin ihtiyaci yok belliki demire...
Ama ek gida veya mama vs aliyorsa kontrol ettirilip doktor tavsiyesi ile verilebilir.
Ki sanirim sende sadece anne sutu veriyorsun esin elma icin bebise zehir vermissin muamelesi yaptigina göre:KK48:

Kizlar benim kiz elma icin agliyor. Azicik taddirayim dedim once yuzunu eksitti sonra elmayi agzindan zor cikardim oyle istahli emiyo ki anlatamam cikarincada aglamaya basladi.simdi bana kustu sut emmiyor:KK43:
Benim kiz emmeyi reddediyor canim bugunlerde birde kuvvetlendiler tabi eskisi gibi zorlada veremiyorum :)
Iyiki yurumeyi bilmiyorlar aksi taktirde benimki emmemek icin kucagimdan ucarak kacardi :KK48:
Neyse bende emmedi yavrum ac kaldi dedim ve tabagimdaki elmadan agzina kattim bir dilim nasil emiyor benimki...
agzindan cikardigim gibide agliyor cok aciktigi belliydi inatmidir nedir bu reddetme dönemini atlatamadik hala.
Ama bendekide inat hazir mamalari ek gidalari cok bekler 6 aya kadar su bile yok ona :63:


kizlar ek gida mi veriyorsunuz ben minnosu sadece emziriyorm daha cok minikler ya 3'5 ay oldu benim kızı m
Bebisin kilosu iyise veya normal ise ek gidaya gerek yok zaten genelde 4. aydan sonra ek gidaya baslanir yavas yavas elma armut seftali gibi meyveler verilir.
Kizim 4 aylik kilosu iyi oldugundan vermiyorum bisey ama hemsire yediklerinden sadece tattir dediginden uygun olan kendi yapip yediklerimi tattiriyorum hazir yemekler haric ki ileride yemek yönunden zorluk cekmesin.
 

nisasmom

Üye
Kayıtlı Üye
21 Temmuz 2014
91
32
:KK43: bende sizlerden cevap geç gelince hipp pirinçli tahlili olanı aldım. Reyon önünde uzun uzun bircogunu inceledim ama hatalı almışım. Anne sütü ile yada süt formülü ile kullanılıyormus :KK43:

Eve gelip süt sagdim. 10 cc Bile çıkmadı.

Yarın değiştirip sadece su ile olanı alicam. Teşekkür ederim.

Canım sütün azaldı mı aslında sütünle yapsan daha faydalı olmaz mı?
 

nisasmom

Üye
Kayıtlı Üye
21 Temmuz 2014
91
32
Kizim uyudu ama benim uykum yok bu seferde :) off aklim ise nasil baalocam hep orda iyice alistim ona daha da ise baslamama baya var taa ocak da baslayacam ama simdiden dusunuyorum nasil birakacam is yeride 1 sat uzak gun icinde de goremicem of of keske hep yanimizda olsalar :KK43:

Bende senin gibiyim nasıl bırakıp işe gidicem diye kara kara düşünüyorum valla :KK43:
 

Rose daisy

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
30 Temmuz 2012
1.962
2.145
Kızımda kabızlık var demiştim kaç kere gittim birsürü ilaç verdiler çözüm olmadı şimdi moltilium şurup kullanıyırum hergün yapıyo ama sulu pütürlü zaten kusmasıda vardı hala kusuyo bu ishal önemli bişey mi bi daha mı götürmeliyim doktora.
 

kubra1453

Zeynep Bu Güzellik Varmı Soyunda:)
Kayıtlı Üye
3 Aralık 2013
188
111
Papatyaciiimm bugün yolculuk var demi türkiyeye. Ne zaman ucagin. Heyecan var mi nasilsin. Aaayy biz de senin adina mutlu oluyoruz. Sıkıntısız sağ salim çok güzel bi tatil yaparsin inş. Bebisine de sana da çok iyi gelir umarim:KK36:
 

syes

Say my name
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
4 Ocak 2014
3.264
4.152
Papatyaciiimm bugün yolculuk var demi türkiyeye. Ne zaman ucagin. Heyecan var mi nasilsin. Aaayy biz de senin adina mutlu oluyoruz. Sıkıntısız sağ salim çok güzel bi tatil yaparsin inş. Bebisine de sana da çok iyi gelir umarim:KK36:
Kızının ismi Zeynep mi en sevdiğim isim
 

syes

Say my name
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
4 Ocak 2014
3.264
4.152
Evet kızımın adı Zeyneepp:KK54:
Senin oglunun da yusuf saniriimm=))

Ben de yusuf ismini cook seviyorum kiii:KK68:

Oglun da pek yakisikli masallah. Nazarlardan korusun Rabbim hepsini:KK15:
aminnnn :) senin kızın da şimdiden fıstık gibi maşallah:nazar: Zeynep ismine bayılırımm ( Erkan Oğur delisiyim de azcık :KK23: ) gel kertelim bebişlerimizi Yusuf ile Zeynep olsun Deli Yürek dizisindeki gibi :cool: