2014 Mayıs Anneleri

BEBEKLERİNİZİN CİNSİYETLERİ NE OLACAK?


  • Ankete Katılan
    513

pantenol

Çok şükür bin şükür seni bana verene...
Kayıtlı Üye
5 Haziran 2011
244
21
Evet evet anlayamadilar daha. Bence once desteksiz oturmaya badlamasi lazim.yurutecte ozaman dimdik durur gibi. Yoksa surekli kafa carpack

doğru söylüyorsun
kısa kısa oturmayı öğrenmesi için çalışıyorusz biz
emzirme yastığımın içine oturtuyorum bide mama sandalyesine tabi yamuluyoruz dah a :)
 

BESTEKIZ

Bİ SEN Bİ BEN BİRDE BEBEK
Kayıtlı Üye
22 Mart 2013
4.600
2.404
Merhaba arkadaslar full bir misafirli hafta gecirdim....
Uzeeine kusumu kaybettim kac gun oldu atamadim uzerimden hala agliorum hic tadim tuzum yok...


Yurutec ...demissiniz duru binio deniz dedigin gibi once one gidio ben o zaamn bir yastik koydum oraya ....aynen oyuncaklara parmagini sikistirdi duru da bizde soktuk oyuncaklari ilk zamanlar sadece oturuo du 20 gun sandalye niyetine kullandi ama simdi gidip yaramazlik yapii en cok geri gitmegi sewior.

Emzik...demissiniz ben artik uyandigi anda aliorum kaldiriorum sadece uyucavi zaman weriommmgunduz hic vermiom ...sonrada sirayla gunduz uykusun da gece uykusunda kesicem bakalim.

Kahwaltilar corbalar muhallebiler hepsi tam gaz bizde.. Anne stu bir tek gece uyksunda emio ama 500ml icmesi gerektigi icinde dewam sutu 6. Ay ile tamamlioruz o acigi...
Asilarimizi hic sorunsuz atlattik sukur. Simdi biraz sizi okuyim...
 

yawyaw

2 erkek anası
Kayıtlı Üye
18 Nisan 2013
1.305
700
Aşımı zi olduk 9.500 70 boy.hersey yolinda dedi hemsirekiz.fakat disi cikacak sanırım asiri huysuz salya xok kaka xok vee agzini acmiyo bisi yemiyo üzülüyorum
 

deniz1006

Duo
Kayıtlı Üye
14 Aralık 2012
1.367
608
doğru söylüyorsun
kısa kısa oturmayı öğrenmesi için çalışıyorusz biz
emzirme yastığımın içine oturtuyorum bide mama sandalyesine tabi yamuluyoruz dah a :)
Hahaha beyiliyorum yamulmalarina ne guzel oluyo degilmi ama pit diye dusuveriyo yana.cok tatli bu afacanlar ya. Iyiki dogurmusuz ne diyeyim.tel sehriyeyi bende deneyeyim bari cok kotkuyirum bogulacak saniyorum. Cesaretim hic yok benim

Merhaba arkadaslar full bir misafirli hafta gecirdim....
Uzeeine kusumu kaybettim kac gun oldu atamadim uzerimden hala agliorum hic tadim tuzum yok...


Yurutec ...demissiniz duru binio deniz dedigin gibi once one gidio ben o zaamn bir yastik koydum oraya ....aynen oyuncaklara parmagini sikistirdi duru da bizde soktuk oyuncaklari ilk zamanlar sadece oturuo du 20 gun sandalye niyetine kullandi ama simdi gidip yaramazlik yapii en cok geri gitmegi sewior.

Emzik...demissiniz ben artik uyandigi anda aliorum kaldiriorum sadece uyucavi zaman weriommmgunduz hic vermiom ...sonrada sirayla gunduz uykusun da gece uykusunda kesicem bakalim.

Kahwaltilar corbalar muhallebiler hepsi tam gaz bizde.. Anne stu bir tek gece uyksunda emio ama 500ml icmesi gerektigi icinde dewam sutu 6. Ay ile tamamlioruz o acigi...
Asilarimizi hic sorunsuz atlattik sukur. Simdi biraz sizi okuyim...
Oncelikle kusun icin cok uzuldum.yastik fikri iyimis denicem simdi.arkadastan aldi yurutecide oyuncaklari sokemem ama yastikla dahaiyi fikir edinirim heralde.

Aşımı zi olduk 9.500 70 boy.hersey yolinda dedi hemsirekiz.fakat disi cikacak sanırım asiri huysuz salya xok kaka xok vee agzini acmiyo bisi yemiyo üzülüyorum
sonunda oglum gibi iri bir bebek buldum.seninki nasil canim kilodan kaynakli biraz hantallik var gibi geliyo bana seninkide oylemi.bizimkide 6. Ay asida 9550 kilo 71 boyu cikti.doktoruda asi atan hemsirede yasitlarindan gec ememkler uzulme kiyaslama falan yapma dediler. Kilo cok etkili dediler.
 

Tulayokay

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
2 Mayıs 2014
404
150
Biz kahvaltıda biraz peynir yumurta sarısı 8 de 1 oranda, zeytinyağı ve pekmez yiyoruz bazen çok iştahlı bazen istemiyor..Henüz düzenli corba ya başlamadım bikaç kez verdim..yaptığım zeytinyağlı yemeklerden çok severek yiyor havucu ve patatesini dün de kereviz yedi biraz,babası pek hevesli herseyi ağzına vermek istiyor..Bugün iki dilim armut rendesi yedi ve anında tozu dumana kattı kaka:) tv ye giden bi kablo var sürekli ona gidiyo emekleyerek onla oynamak istiyo ben ceviriyorum o gidiyor gün boyu bu konuda çatışma halindeyiz.. otururken yana doğru düştü ilk dusmemizi de yasadik başını vurdu şükür ki bişey olmadı korkup ağladı.. Sanki baba diyor ya da bize öyle geliyor bilmiyorum gel gel yapıyor ellerini izliyor çok tatlı oluyor ozman:) bizden haberler bukadar bir de uykumuz düzelse süperiz ama o da kusur kalsın napalim:)
 

Rzg14

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
30 Aralık 2012
19.476
21.448
Pirinçleri kırdıktan sonra suda kaynatıp en son anne sütü mü ekliyorsun canım nasıl yapıyorsun?

Bu aralar çok az kişi kaldık Yazışan, Whatsup grubu ordan yazışıp burayı ihmal mi ediyorsunuz yoksa :KK43:
Cnm. Pirincleri kirdim. Kaynar suyla islatip biraz beklettim..sonra pisirdim muhallebi oldu. Azcik soguyunca anne sutu ekledim.
 

Rzg14

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
30 Aralık 2012
19.476
21.448
Evet ayniymis. ben aman sunu yesin bunu yesin diye abarttim sanirim. Simdi duzeldi yavrum.iki gun yogurt 1 gun muhallebi veriyorum bende surekli yogurt olmasin dedim.birde ben yarim patates yarim havuc koyuyorum tam geliyo iki kez iciyo gunde. Isitiyorum birde bayiliyo.diger yarimkarida strecleyip dolaba koyuyorum ertesi gunde onu yapiyorum. Birde kemik aldim kasaptan kaynattim. suyunu buz posetlerine koydum her corbaya 1 tanede bulyon gibi ondan koyuyorum. Kemikleri guclensin dye. O kemiklerin iliklerinide cikardim kucuk kucuk folyolayip attim buzluga 1 tanede ondan koyuyorum. Cok degil ama cok cok az agir gelmesin diye. Tavsiye ederim lezzetide mukemmel oluyo.gecen esimle canimiz cekti biraz fazla yaptim oglaninkini ayirdim bizimkini tuzladim nefis oldu valla
Ohhhh ellerine saglik cnm..afiyet olsun. Bizim dr.da kiyma ekletiyr ama henuz baslamadim.maglum 3gun kurali. Ben alerjik oldugum icin genetik gecis oluyrmus. Daha da dikkat et dedi.
Ben 1 sefer oglen veriyrm cnm sebze corbasini. Hatta pure yapiyrm onu da artik. Bir de eger soguduysa benmari usulu isitiyrm cnm, öteki turlu vitamini kacacakmis gibime geliyr.
 

mestcan

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
21 Ocak 2011
957
254
Oh masallah yavrulara. Corbalar cesitlenmeye baslamis kizlar. Biz ilk once havuc patates pirinc yedik. Sonra tarhana yayla corbasi ve bugun de mercimek corbasi. Henuz cesitlere gecmedik. Sehriye dusunuyorum yarin da onu yapayim.

Bugun aşimiz vardi. Hemsire maske takmisti hastaydi galiba bizimki yikti ortaligi. Boy 70 cm kilo da 9 olmus. Gelismemiz iyi cok sukur. Ama kabizlik var hem de bayagi kotu. Cakil tasi seklinde bagira cagira yapiyor bikac gundur. Beni perhize soktu doktor. Hamurisi ve makarna yok acliktan olecem yanii. Ali'ye de surup verdi. Elma armut kayisi erik zeytinyaga yuklendik. Duzelir insallah kuzum.

YurutEc demissiniz benim tembel tenekemm cok sevdi bi kere oturttum ama one düştü. Tam dik tutamiyor kendini. Zaten totoyu kaldirip bise yaptigi yok sipanin :)

OPuyoruz sizi de bebisleri de.
 

deniz1006

Duo
Kayıtlı Üye
14 Aralık 2012
1.367
608
Ohhhh ellerine saglik cnm..afiyet olsun. Bizim dr.da kiyma ekletiyr ama henuz baslamadim.maglum 3gun kurali. Ben alerjik oldugum icin genetik gecis oluyrmus. Daha da dikkat et dedi.
Ben 1 sefer oglen veriyrm cnm sebze corbasini. Hatta pure yapiyrm onu da artik. Bir de eger soguduysa benmari usulu isitiyrm cnm, öteki turlu vitamini kacacakmis gibime geliyr.
Benimde bunyem cok alerjik birde benimki tup bebek diye butun alerjiler neredeyse kesin gibi geciyor bebege. Daha az kullan patatesi falan ceyrek gibi dokme cunku yazik olur.yada tuz koy bizim gibi srn ic.isitma yontemini sevdi ama bende artikoyle isiticam.
 

Rzg14

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
30 Aralık 2012
19.476
21.448
Benimde bunyem cok alerjik birde benimki tup bebek diye butun alerjiler neredeyse kesin gibi geciyor bebege. Daha az kullan patatesi falan ceyrek gibi dokme cunku yazik olur.yada tuz koy bizim gibi srn ic.isitma yontemini sevdi ama bende artikoyle isiticam.
Saol cnm. Deneyeyim dolaba koymayi. Cunku ben yiyemiyrm, migdem hasta dogumdan beri tedavi goruyrm. Patates mahvediyr. Atmakta icimi yakiyr. Bir arkadasimda (patates degil ama) kabak vs onlari dogramis, dondurucuya atmis. Ihtiyaci kadarini atmis hep corbalarina.

Alerji de ne yazikki buyuk dert ben de. Yine dogum sonrasi patladi ve hala ilac iciyrm. Ilaca ragmen gozlerim vucudum sisiyr. Emzirdigim icin disimi sıkıyrm..sonra kesin tedavisi. O nedenle dr yunlu bile giydirmeki, bebeginde alerjikse tetiklemeyelim dedi. Simdi pür dikkatim mecbur ;(
Bir de dr kiyma koy diye ek besin listeme yazdi (albumlerim de var). Saglik ocagi sindirimi zor 8 aydan once verme diyr. Ne yapsam bilemedim.
 

plojovic

Gülüşlerinizle Alkışlayın Beni⚛️ S🍀S
Anneler Kulübü
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
24 Eylül 2013
12.158
13.608
Bizde de tam hersey oturmusken hasta oldu balım..

Simdi de hep baska birsey veriyormusum gb istemiyor agzina birsey burnuna hele hic yaklastirmiyor oysa gulerek temizlettirirdi burnunu..
Ustune bende hastayimm :KK43:
 

AhmetYahya

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
15 Temmuz 2013
717
420
canim ben verdigim ek gidalari azalttim cok husursuzdu cunku.sende cok fazla cesit vermemeye calis sanirim karin agrisi oluyo.iki gece evvel karnini ovarak uyuttum. Benimki simdi 1 tane elma yada armut rendesi, sade havuc ve patetesli corba ve yogur yiyor

masallah ya kuzina. Uyku problemi bizde en bastan beri var artik kaderim deyip geciyorum valla.taneli seyleri veriyormusun mesela pirinç gibi orbada falan tabi
sagol cnm. dogrusu pirinc bazen veriyorum ama cok az.yedigimiz yemegin suyuna ekmek ici batiriyom oyle yiyo.corba hic icmiyo.aslinda biz kasik kullanmiyorz.elimle ne versem yiyo:)
 

AhmetYahya

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
15 Temmuz 2013
717
420
kizlar ben yavruma cokta pure vermiyorum.cignemeyi ogrensin.tane isi ama cok ufak verdim ilk zmnlar.sonrasinda daha rahat yiyo herseyi.sehriye vermekten korkuyorum demissiniz.cocuga yazik.bizim arkadas cocuguna tane isi vermedi hep pure hep pure.cocuk cignemeyi ogrenmedigi icin 1yasinda ama hala kati yiyemiyor.korkmayin yavas ve az az verin. bizim kuzu et balik tavuk kuru fasilye:) diger yemeklerin hepsini yiyo.sulu yemeklerin suyunu kullaniyoz.kemikli etle pisiriyom yemeklerimi.afiyrtle yiyoz beraber
 

Rzg14

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
30 Aralık 2012
19.476
21.448
Bizde de tam hersey oturmusken hasta oldu balım..

Simdi de hep baska birsey veriyormusum gb istemiyor agzina birsey burnuna hele hic yaklastirmiyor oysa gulerek temizlettirirdi burnunu..
Ustune bende hastayimm :KK43:
Gecmis olsun ikinize de cnm.
 

Rzg14

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
30 Aralık 2012
19.476
21.448
Doğal pirinç unu yapıyoruz :KK66:

Gecenlerde muhallebi icin pirinc ununu pirinci havanda doverek yaptigimi soylemistim. Annem sagolsun degirmen geldi aklina. Cok da pratik oldu. Hemen paylasayim deidm sizinle :KK66:

2014-11-22 17.28.32.jpg
2014-11-22 17.27.55.jpg
2014-11-22 17.27.11.jpg