2014 Mayıs Anneleri

BEBEKLERİNİZİN CİNSİYETLERİ NE OLACAK?


  • Ankete Katılan
    513

Rzg14

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
30 Aralık 2012
19.476
21.448
Evet evet Araba lazım . yaz gelsin hele yürüyor olacaklar bide. Oy oy minik minik adımlar atalım.

Birde bide minik hareket eden oyuncaklar var kurmalı. Onları kuruyorum çok gülüyor yakalamaya çalışıyor.

Fotoyu tekrar dediğin gibi deniycem bakalım nasıl olcak
benim ki korktu cnm kurmali oyyncaklardan.

Canım bende sabah yukledim..Bazıları yuksek oldgu ıcın kabul etmiyor belki ondandır



Bizde de salıncak var yani ev tipi anakucagı 13 kiloya kadar onu kullanıyoruz gun ıcınde,aslında salıncagı cok seviyor ama evde idare :)
Sevdiği oyuncaklarla zaman geciriyoruz,ilk arabam oyuncagıyla düt düt oynuyoruz onu oturtuyorum dolanıyoruz evin ıcınde cok hosuna gidiyor :)
Bizim albümümüzlede vakit geciriyor cevirip cici yapıp opüyor :)
Cee ee oynuyoruz
Emekleme kelebeği var sevdiği
Akvaryum var bizde Sezen balıklarıda cok seviyor ya da kus videoları..
Zaman zaman koltuga cıkma-inme alıştırmaları yapıyoruz
Bilemedim aklıma geneller bunlar simdilik canım
Genel olarak kucuk husamettin gb yerlerdeyım Sezen cok hareketli,heryerde tutunup kalkıp ilerliyor emekliyorsak genelde beraber yakalamacılık yapıyoruz :)
Küçük topları var basketbol,futbol vs onları seviyor buara bir de araba :)

Babası glince de buyuk aşk zaten :)
Çook yoruluyorum ama buna şükür ne diyelim :)
Günde 1 kez wcye gidiyorum onda da yatagına koymussam cok aglıyor yerdeyse biraz daha az ve kapının önünde aglıyor :)
Birde ben tutup yuruttugumde cok seviniyor 2 eden tutunca sapıtıyor ama tek elden iyi tutuyorum yavas yavas dengeleyince daha cok seviniyor basarıyormus gb gercekten gözüme bakıyor bir de gülüp :) Müzik dinlemeyi belli şarkıları oynamayı seviyor :)
yazarken bile yoruldum :KK70:

Ben doğumdan sonra hep geziyordum kıs bizi de fena vurdu..
saol cnm.

Cutecim bu aşçı anneyi inceledim tarifler süper. Birde Bu kinoa neymiş yahu. Araştırdım baya çok tavsiye ediliyor. Ilk defa duydum ben nerden alınır falan Biliyormusun
Daha denemedim ben cnm kinoa. Migrosta satiliyr diyrlardi. Pahaliymis baya. Yarim kilosu 25tl gibi bisimis.

Slm kızlar bişi sorabilir miyim. Saç dökülmeleriniz ne alemde? Benim çok dökülüyor. Karanfilli bi uygulama varmış onu yapayım diyorum.
Benim baya azaldi cnm. Ama kullandigim sampuandan da olabilir. Basimdaki egzama icin dr televium sampuan vermisti. Zaten dokulmeyi de azaltiyrmus.
 

deniz1006

Duo
Kayıtlı Üye
14 Aralık 2012
1.367
608
Cnm. Hala biz de dis yok. O nedenle sisligi anlayamiyrm. Besi uzun suredir 5numara kullaniyrm ben. 4 kucuk geloyrdu. Bacaklarini sıkıp iz yapiyrdu cnm. Kaka ishalse tasar eger degilse bez kucuktur cnm. Ben uzun sure prima kullandim. Bi arkadasim canbebeyi tavsiye etti. Buarada huggies ve molfix de denedim. Ama canbebeden baya memnun kaldim. Prima pisik yapti ama canbebe yapmadi cnm. Onda da 4+yoktu sanirim. O nedenle direk 5e basladim.

a biz de
Anam o zaman küçük geliyo bize bez. Ishal değil ama hep sıvı kaka yapıyo. Hani ilk dogduklarindaki gibi.cikiyo ya. Ben dis yuzunden olmuştur belki dedim ama yok bez küçük heralde. Şimdi ben 5 alayım deneyeyim bakalım .ee ben baktım 5 den sonrası yok . En az bir yıl daha altı bağlanacak. Kafam karıştı. Prima premium care varya onu kullanıyorum ben. 6 si varmı ya.
 

deniz1006

Duo
Kayıtlı Üye
14 Aralık 2012
1.367
608
Cutecim dış öyle sıkı anlatamam. Elledim az evvel hiç acıyor gibi davranmadi. Sanki sadece üst sağ. Iki aydır belirgindi yerleri ama şimdi bir baska. Sadece üst köpek dişi. Acaba yemek yerken bişeyi oldu
 

Rzg14

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
30 Aralık 2012
19.476
21.448
Anam o zaman küçük geliyo bize bez. Ishal değil ama hep sıvı kaka yapıyo. Hani ilk dogduklarindaki gibi.cikiyo ya. Ben dis yuzunden olmuştur belki dedim ama yok bez küçük heralde. Şimdi ben 5 alayım deneyeyim bakalım .ee ben baktım 5 den sonrası yok . En az bir yıl daha altı bağlanacak. Kafam karıştı. Prima premium care varya onu kullanıyorum ben. 6 si varmı ya.
Cnm. Canbebede 6 da var.

Cutecim dış öyle sıkı anlatamam. Elledim az evvel hiç acıyor gibi davranmadi. Sanki sadece üst sağ. Iki aydır belirgindi yerleri ama şimdi bir baska. Sadece üst köpek dişi. Acaba yemek yerken bişeyi oldu
Bilemiyrm ki cnm.
 

Rzg14

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
30 Aralık 2012
19.476
21.448
Buarada benim eleman jet gibi gidiyr. Tutamiyrm. Mecbur tum bosluklqri yorganla kapladim. Cunku hep gidip.parkelerin uzerine yatiyr. Hastalanmasindan korkuyrm. Dolap kapaklarini acmayqda basladi. Hatir diyrm ogrensin diye. Bu kez de aglamaya basliyr. Oy oy cok zor arkadas bu donemleri. Allah yardimcimiz olsun.
 

Rzg14

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
30 Aralık 2012
19.476
21.448
Deniz..yine sevgilibebek.com dan dislerin cikma zamani tablosunu buldum. 10aylik olmayi bekliyr benimki sanirim.

Screenshot_2015-02-18-14-16-04.png
 

deniz1006

Duo
Kayıtlı Üye
14 Aralık 2012
1.367
608
Buarada benim eleman jet gibi gidiyr. Tutamiyrm. Mecbur tum bosluklqri yorganla kapladim. Cunku hep gidip.parkelerin uzerine yatiyr. Hastalanmasindan korkuyrm. Dolap kapaklarini acmayqda basladi. Hatir diyrm ogrensin diye. Bu kez de aglamaya basliyr. Oy oy cok zor arkadas bu donemleri. Allah yardimcimiz olsun.
yürüyünce rahatlarsın diyor arkadaş kendine oyalanacak şeyler bulur diyor . Umarım doğrudur. Hiçumudum yok ama
 

deniz1006

Duo
Kayıtlı Üye
14 Aralık 2012
1.367
608
Deniz..yine sevgilibebek.com dan dislerin cikma zamani tablosunu buldum. 10aylik olmayi bekliyr benimki sanirim.

Eki Görüntüle 1421349
Bizim üst sağ köpek dişi geliyor sanki. Yarın benim dişçi randevum var Ozanıda göstereceğim bakalım ne diyecek . çünkü üst köpek diş için erken diyor araştırdım. ön alt ön üst çıkmalı önce .Ozanın ağzına bakmak işkence gibi resmen anlayamıyorUM yaramı dişmi.
 

plojovic

Gülüşlerinizle Alkışlayın Beni⚛️ S🍀S
Anneler Kulübü
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
24 Eylül 2013
12.158
13.608
Ben de bakiyrm cnm gurme bebege.
sevgilibebek.com cnm. 4hafta da bir veriyr o tabloyu. Misal 4+4 5+4/..gibi. sitenin arama motoruna paylastigim tablonun ismi var ya cnm onu yaz. Arat. O zaman tum tablolar geliyr.

Fotografta tablonun ismide olmadigi icin ben hic bulamadim canim ya :)
Birde onume cikani okuyorum :))))

Slm kızlar bişi sorabilir miyim. Saç dökülmeleriniz ne alemde? Benim çok dökülüyor. Karanfilli bi uygulama varmış onu yapayım diyorum.

Benim ki hala dokuluyor
Hatta daha kolay da kopuyor emanet gb


Buarada benim eleman jet gibi gidiyr. Tutamiyrm. Mecbur tum bosluklqri yorganla kapladim. Cunku hep gidip.parkelerin uzerine yatiyr. Hastalanmasindan korkuyrm. Dolap kapaklarini acmayqda basladi. Hatir diyrm ogrensin diye. Bu kez de aglamaya basliyr. Oy oy cok zor arkadas bu donemleri. Allah yardimcimiz olsun.

Gitmesini engelleme ama bisy serebilirsin canim
Benim evim sicak alt kattada ufaklik var diye sansima yoksa isim cok zordu
Bir de hayir diyorsan gercekten yaptirmayacagin seylerle ogret
Dolaplari ogrensin sahsi fikrim zaten guvenlik onlemleri alacaksin kilit alirsin acamaz bir daha,oyle unutur
Benim yerde 2 mumlugum var sadece onlar icin hayir dedim dokunmuyor hatta yanlislikla carpinca bile bana bakiyor kiyamam :))
Bi kere oyle yapinca guldumde gidip dokundu yine gulmedim ama :)))

Ama ciddi anlamda cok zordu hareketlendigi donemden bu yana artik yuruyunce rahat mi olur dusunuyorum daha zor olur gbde geliyor bazen ilk zamanlar
 

Rzg14

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
30 Aralık 2012
19.476
21.448
Fotografta tablonun ismide olmadigi icin ben hic bulamadim canim ya :)
Birde onume cikani okuyorum :))))



Benim ki hala dokuluyor
Hatta daha kolay da kopuyor emanet gb




Gitmesini engelleme ama bisy serebilirsin canim
Benim evim sicak alt kattada ufaklik var diye sansima yoksa isim cok zordu
Bir de hayir diyorsan gercekten yaptirmayacagin seylerle ogret
Dolaplari ogrensin sahsi fikrim zaten guvenlik onlemleri alacaksin kilit alirsin acamaz bir daha,oyle unutur
Benim yerde 2 mumlugum var sadece onlar icin hayir dedim dokunmuyor hatta yanlislikla carpinca bile bana bakiyor kiyamam :))
Bi kere oyle yapinca guldumde gidip dokundu yine gulmedim ama :)))
Yapmamasi gereken seylere hayir diyrm cnm. Misal tvlik gibi..ucarak gidiyr. Hayir deyince de agliyr ama yapacak birsey yok. Ogrenmesi lazim.
Yerlere serdim de serdim mecbur. Cunku altim bos benim. Su saatleri var. Depo yani ;(
Nörojik gelişim diye yaz cnm. Kucuk bir yer acilacak. Tum icerigi goster de. O zaman tum tablolar gelir. 24+1 ...vs diye. 9+1 i bul. 2.ci sayfada. Tikla tablo gelir :KK66:
 

Rzg14

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
30 Aralık 2012
19.476
21.448
Bugun yedi. Cok da sevdi.

Bulgurlu Yeşil Mercimek Pilavı (9+): bulgur olarak köftelik ince esmer bulgur kullandım.
Malzemeler
●Yarım çay bardağı yeşil mercimek
●3 çorba kaşığı ince bulgur
●1 arpacık soğan ya da yeterli miktarda kurusoğan
●1 tatlı kaşığı zeytinyağ
●Yeterli miktarda su
●Bir fiske kimyon
Yapılışı:Mercimek gaz yaptığı için dikkat etmek gerekiyor.Gazını almak için mercimekler yarım saat soğuk suda bekletilir. Suyu süzülüp yıkanır ve 10dk az su ile haşlandıktan sonra suyu dökülür.2 çorba kaşığı alınan mercimeğin içersine minik minik doğranan kurusoğan ilave edilir. Su eklenerek pişirilir. Pişmeye yakın içersine zeytinyağ ve bulgur eklenir. Biraz sulu pişirdim ben. Ilıyınca üzerine kimyon ekledim.
Not: Mercimeğin geri kalanı, anne babaya bulgur pilavı yapmak için kullanılır .
 

talveg

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
18 Nisan 2012
595
56
Kızlar artık çok ağlıyorum ne olur bana çok iyi bir doktor önerin istanbul avrupa dan en iyisini bebegim hep huysuz hep huysuz çok az gülümsüyor kahkaha attığı yok doktorlar yetkilerini yaptı ama bulamıyorlar hep ihnen ihh diyor gün boyu mutsuz
 

deniz1006

Duo
Kayıtlı Üye
14 Aralık 2012
1.367
608
Kızlar artık çok ağlıyorum ne olur bana çok iyi bir doktor önerin istanbul avrupa dan en iyisini bebegim hep huysuz hep huysuz çok az gülümsüyor kahkaha attığı yok doktorlar yetkilerini yaptı ama bulamıyorlar hep ihnen ihh diyor gün boyu mutsuz
Hay Allah ya üzüldüm valla.gaz falan mı acaba..valla canım istanbulu pek bilmem ama bu Hayri gözlükgil çok tutuluyor.hastanede doktor TV'ye falan çıkıyor. Ona git istersen
 

Tulayokay

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
2 Mayıs 2014
404
150
Merhaba kızlar asimiz dün olduk şükür sıkıntı siz gecemizi de atlattik..hatta hergün den daha derin ve uzun uyudu hayret..kilomuz 9800 boyumuz da 74 cm kan degerimiz de 11 buçuk çıktı kan ilacına 6 damla olarak devam dedi..eEk gıda konusunda hicbisi soramadim okadar ağladı ki kızım apar topar çıktık..