2014 Mayıs Anneleri

BEBEKLERİNİZİN CİNSİYETLERİ NE OLACAK?


  • Ankete Katılan
    513

deniz1006

Duo
Kayıtlı Üye
14 Aralık 2012
1.367
608
Selam kızlar;

Elimden geldiğince kızamık aşısını erteledim ama bugün artık götürdük aşıya, meningokok eczanede yoktu geç elimize ulaşacağı için gelecek aya bıraktık. 1 buçuk ay önce kilosu 7800 dü elbiselerle beraber 8400 olmuş boyu yine aynı 69 cm yani bir bebek hadi kilo almıyor boyu da mı uzamaz moralim çok bozuk meme emmiyor ondan mı acaba ama emdiği zaman da 3. aydan sonra kilo almamaya başlamıştı, yani test falan gerekiyorsa yaptırayım buradaki doktorlar bilmiyor bir halt en iyisi bile aynı off:KK42::KK42:
Persentil olarak baktın mi syes. Çokta kötü değil. Benim kardeşimin iki kizida yaşında 9 kilo geldi hemde kıyafetle. Hoş yaz günüydü ikiside kıyafeti azdı yani.simdi biri okuldaki yaşıtlarından hala zayıf gibi ama diğerinin maşallah var.zayif olan yemiyor zaten.

Menenjit aşısını iki dozmu yaptıracaksin eğer 1 doz yaptıracak san 13. Aya bırak sende.1 yaş altı ağır geliyor diye defalarca kez söyledi doktor ve araştırdım epeyce doğruda söylüyor
 

deniz1006

Duo
Kayıtlı Üye
14 Aralık 2012
1.367
608
merhaba
menenjit i ben de yaptırmayı düşünmüyorum..
kızamık aşısını yaptırdık akşamında başlayıp bir hafta ateş yaptı,öksürük eşlik etti,geniz akıntısı ve nihayetinde antibiyotik kullandık maalesef.. ve bunların aşının yan etkisi olabileceğini öğrendik...
sonradan öğrendiğim ve doktorumun dediğine göre kızamık normalde 12. ayda yapılıyormuş Suriyelilerden dolayı 9. aya çekmişler ve çocuklara ağır geliyormuş...bazısında sıkıntı yaşanmasa da çoğunda yaşanıyormuş ki biz zor atlattık..
öncesinde araştırma yapsaydım biraz daha ertelerdim... paylaşmak istedim...
Gerçektende açıdan dolayı mi olmuş. Sorunsuz geçiyor diye biliyordum ki bizimde hiç sorunumuz olmadı. Gecmis olsun çok kötü olmuş.
 

syes

Popüler Üye
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
4 Ocak 2014
3.382
4.505
Persentil olarak baktın mi syes. Çokta kötü değil. Benim kardeşimin iki kizida yaşında 9 kilo geldi hemde kıyafetle. Hoş yaz günüydü ikiside kıyafeti azdı yani.simdi biri okuldaki yaşıtlarından hala zayıf gibi ama diğerinin maşallah var.zayif olan yemiyor zaten.

Menenjit aşısını iki dozmu yaptıracaksin eğer 1 doz yaptıracak san 13. Aya bırak sende.1 yaş altı ağır geliyor diye defalarca kez söyledi doktor ve araştırdım epeyce doğruda söylüyor

Baktım persentilden denizim %20'deyiz :KK43: ben de bırakayım 13. aya meningokok u zaten güçsüz bir bebek daha da aşılarla mahvolmasın
 

Tulayokay

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
2 Mayıs 2014
404
150
merhaba
menenjit i ben de yaptırmayı düşünmüyorum..
kızamık aşısını yaptırdık akşamında başlayıp bir hafta ateş yaptı,öksürük eşlik etti,geniz akıntısı ve nihayetinde antibiyotik kullandık maalesef.. ve bunların aşının yan etkisi olabileceğini öğrendik...
sonradan öğrendiğim ve doktorumun dediğine göre kızamık normalde 12. ayda yapılıyormuş Suriyelilerden dolayı 9. aya çekmişler ve çocuklara ağır geliyormuş...bazısında sıkıntı yaşanmasa da çoğunda yaşanıyormuş ki biz zor atlattık..
öncesinde araştırma yapsaydım biraz daha ertelerdim... paylaşmak istedim...
Canım yaa aynini biz de yasadik bize asidan değildir dediler çarşamba aşı oldu cuma sabahtan ateslendi ki 39 lardan dusuremedim acil e gittik boğaz enfeksiyonu ama az ilaca gerek yok dedi pazara kadar tekrar ateşi hiç düşmeyince bida acile gittik ve enfeksiyon artmış antibiyotik verdi antibiyotik 2 gun kullandık yüzünde dokuntuler oluştu kıpkırmızı oldu yavrum bir de ishal ki öyle böyle değildi. .bıraktık kullanmayı ikisi de geçti sukur suan iyiyiz..ben de kendime kızıyordum ki koruyamadim kızımı hasta oldu die aşı hiç etkilemez dedi hemsiremiz:KK62:
 

deniz1006

Duo
Kayıtlı Üye
14 Aralık 2012
1.367
608
Baktım persentilden denizim %20'deyiz :KK43: ben de bırakayım 13. aya meningokok u zaten güçsüz bir bebek daha da aşılarla mahvolmasın
canım 1 kilo kadar eksiği var alır onuda sıkma canini. Bizim gibi kilo problemi olmayacak işte. :KK66: Eğer çok istiyorsan arkadasin kullandığı mama varya hani 700 gram almış onu dene istersen.

Meningokok aşısını bize eğer tek doz yaptıracak san 12 ayda zorunlu aşısı var diye 13 ayda dedi. 1 yaş altı daha çok etkilenir diye.ama iki doz yaptıracak san eğer 10 ve 13 ay olarak yaptırabilirsiniz. Bence yorma çocuğu 13. Ayda tek doz yaptır işte ama Güçlü değildir yusuf sadece zayıf güçsüz olsa farklı olur. Bünyesi çok sağlıklıdır onun
 

meyraa

Guru
Kayıtlı Üye
23 Şubat 2008
2.897
4.307
Canım yaa aynini biz de yasadik bize asidan değildir dediler çarşamba aşı oldu cuma sabahtan ateslendi ki 39 lardan dusuremedim acil e gittik boğaz enfeksiyonu ama az ilaca gerek yok dedi pazara kadar tekrar ateşi hiç düşmeyince bida acile gittik ve enfeksiyon artmış antibiyotik verdi antibiyotik 2 gun kullandık yüzünde dokuntuler oluştu kıpkırmızı oldu yavrum bir de ishal ki öyle böyle değildi. .bıraktık kullanmayı ikisi de geçti sukur suan iyiyiz..ben de kendime kızıyordum ki koruyamadim kızımı hasta oldu die aşı hiç etkilemez dedi hemsiremiz:KK62:
bana da hemşire çok nadir ateş yapar genelde yapmaz dedi ama doktorumuz oyle demedi maalesef.. bizimki bi de cuma sabah aşı olduk akşam 10 gibi ateşlenmeye başladı... hiçbirşeyi yoktu... neyseki atlattık çok şükür...
her çocukta olmayabilir..
kilo olayına gelince benim kızım 6 aylıkken 9 kiloydu.9 aylıkken 10 kilo çıktı...yani son 3 ayda sadece bir kg almış.sağlıklıysa kilo olayına çok takılmayın..
 

syes

Popüler Üye
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
4 Ocak 2014
3.382
4.505
canım 1 kilo kadar eksiği var alır onuda sıkma canini. Bizim gibi kilo problemi olmayacak işte. :KK66: Eğer çok istiyorsan arkadasin kullandığı mama varya hani 700 gram almış onu dene istersen.

Meningokok aşısını bize eğer tek doz yaptıracak san 12 ayda zorunlu aşısı var diye 13 ayda dedi. 1 yaş altı daha çok etkilenir diye.ama iki doz yaptıracak san eğer 10 ve 13 ay olarak yaptırabilirsiniz. Bence yorma çocuğu 13. Ayda tek doz yaptır işte ama Güçlü değildir yusuf sadece zayıf güçsüz olsa farklı olur. Bünyesi çok sağlıklıdır onun

7 tahıllı vereceğim bakayım yarar inşallah işe, kilodan çok boya üzüldüm ben yoksa kilo dediğin gibi çok da önemli değil:KK43:
 

Rzg14

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
30 Aralık 2012
19.476
21.448
Canim aksam 5tedi randevuda sonra yemek falan derken anca bakabildim. Bakti ozanin dislerine kopek degilmis gelen onun bir yaniymis biraz aralikli gibi ondan oyle dusunulmustur dedi. Sadece sag tarafta ciknasina o da bir anlam verenedi. Gelisim cok guzel dedi dislerin. Yani su anda 3 dis var on sag alt, on sag ust ve onsag ustun bir yani. Ben krndimce cozdum niye sag tarafi geldi. Simdi ben bunun eline havuc taze sogan falan veriyorum hep sag eliyletutup sag tarafiyla kemiriyo ondan daha hizli patladi galiba.benim diger randevum mayis başında ozaninda dislerine tekrar bakacak.tahminimden iyi bakti valla en 10 defa acip bakti cene kemigini falan elledi.bu arada bebeklerin eger disi ciktiysa ilk dis randevusu 1 yasta olmaliymis. Anne sutu bile sekerli çürük olabilirmiş.tulbeti islat sil dedi temuzlugi icin.

benimde dikislerimi aldi dissiz dissiz geri geldim eve gulerken istem disi elimle agzimi kapattigimi farkettim.curuk muruk disim vardi en azindan. :KK43:
Gecmis olsun cnm.

Selam kızlar;

Elimden geldiğince kızamık aşısını erteledim ama bugün artık götürdük aşıya, meningokok eczanede yoktu geç elimize ulaşacağı için gelecek aya bıraktık. 1 buçuk ay önce kilosu 7800 dü elbiselerle beraber 8400 olmuş boyu yine aynı 69 cm yani bir bebek hadi kilo almıyor boyu da mı uzamaz moralim çok bozuk meme emmiyor ondan mı acaba ama emdiği zaman da 3. aydan sonra kilo almamaya başlamıştı, yani test falan gerekiyorsa yaptırayım buradaki doktorlar bilmiyor bir halt en iyisi bile aynı off:KK42::KK42:
Uzulme cnm. Yusufda bir seferindd uzamamisti ama ko almisti. Ertesi aylarda hep uzadi ama. Telas yapma hemen.

Canım yaa aynini biz de yasadik bize asidan değildir dediler çarşamba aşı oldu cuma sabahtan ateslendi ki 39 lardan dusuremedim acil e gittik boğaz enfeksiyonu ama az ilaca gerek yok dedi pazara kadar tekrar ateşi hiç düşmeyince bida acile gittik ve enfeksiyon artmış antibiyotik verdi antibiyotik 2 gun kullandık yüzünde dokuntuler oluştu kıpkırmızı oldu yavrum bir de ishal ki öyle böyle değildi. .bıraktık kullanmayı ikisi de geçti sukur suan iyiyiz..ben de kendime kızıyordum ki koruyamadim kızımı hasta oldu die aşı hiç etkilemez dedi hemsiremiz:KK62:

Oyyy cok gecmis olsun.
 

emiragam

Prens ve prensesim
Kayıtlı Üye
12 Eylül 2009
1.769
1.584
merhaba
menenjit i ben de yaptırmayı düşünmüyorum..
kızamık aşısını yaptırdık akşamında başlayıp bir hafta ateş yaptı,öksürük eşlik etti,geniz akıntısı ve nihayetinde antibiyotik kullandık maalesef.. ve bunların aşının yan etkisi olabileceğini öğrendik...
sonradan öğrendiğim ve doktorumun dediğine göre kızamık normalde 12. ayda yapılıyormuş Suriyelilerden dolayı 9. aya çekmişler ve çocuklara ağır geliyormuş...bazısında sıkıntı yaşanmasa da çoğunda yaşanıyormuş ki biz zor atlattık..
öncesinde araştırma yapsaydım biraz daha ertelerdim... paylaşmak istedim...
Kafam iyice karıştı zaten şuan öksürüyo hapşuruğu var napsam yardım edın lütfen
 

changelife

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
24 Ağustos 2011
2.336
1.786
Baktım persentilden denizim %20'deyiz :KK43: ben de bırakayım 13. aya meningokok u zaten güçsüz bir bebek daha da aşılarla mahvolmasın
syescim biz de bıngıldak problemi var biliyorsundur
bu yüzden dr dr dolaşıyoruz
her dr un ne kilo ne boy önemli
kafasıı büyüsün yeter
diğerleri olur dedi
o yüzden kioyu da boyu da takma cnm
bir de her kontrolünü aynı dr a ve aynı mezura ile yaptır
aynı gün iki farklı dr a gittik,ikisi de farklı ölçtü

Kafam iyice karıştı zaten şuan öksürüyo hapşuruğu var napsam yardım edın lütfen
cnm benim de öyle,hapşırma e öksürme var :KK43:
 

syes

Popüler Üye
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
4 Ocak 2014
3.382
4.505
syescim biz de bıngıldak problemi var biliyorsundur
bu yüzden dr dr dolaşıyoruz
her dr un ne kilo ne boy önemli
kafasıı büyüsün yeter
diğerleri olur dedi
o yüzden kioyu da boyu da takma cnm
bir de her kontrolünü aynı dr a ve aynı mezura ile yaptır
aynı gün iki farklı dr a gittik,ikisi de farklı ölçtü


cnm benim de öyle,hapşırma e öksürme var :KK43:
Canım maalesef bizim bıngıldak kapandı :KK43:
 

changelife

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
24 Ağustos 2011
2.336
1.786
Canım maalesef bizim bıngıldak kapandı :KK43:
cnm maalesef bizim de kapandı:KK42:
günlerce ağladım,ALLAH büyük diyorum
kafa gelişimi çok az,persentilde çok gerideyiz,ALLAH ım çok büyük inşallah büyür
sen kafa gelişimine bak cnm,biz çok dolaştık dr dr,hepsinin dediği bu,kilo boy bizim de az
 

syes

Popüler Üye
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
4 Ocak 2014
3.382
4.505
cnm maalesef bizim de kapandı:KK42:
günlerce ağladım,ALLAH büyük diyorum
kafa gelişimi çok az,persentilde çok gerideyiz,ALLAH ım çok büyük inşallah büyür
sen kafa gelişimine bak cnm,biz çok dolaştık dr dr,hepsinin dediği bu,kilo boy bizim de az
Rabbim sağlık sıhhat versin inşallah, emekleme var mı sizde bizde yok dişimiz de dün geldi şükür
 

changelife

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
24 Ağustos 2011
2.336
1.786
Rabbim sağlık sıhhat versin inşallah, emekleme var mı sizde bizde yok dişimiz de dün geldi şükür
amin cnm
sürünmeler var cnm,bir de emekleme salyangozu aldık,onunla pek heveslendi,çabalıyor,kesinlikle tavsiye ederim
biz de de patladı patlayacak,çok huzursuz,geceleri uyuyamıyor
anne sütü mü veriyorsun sen cnm