2019 - 2020 Yılının Anne Adayları ❤️

Lollapollosaa

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
26 Kasım 2012
4.411
6.947

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 25-05-2020

Hamileliğimin 26. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 98 gün kaldı.

Bu noktada, bebeğiniz karnınızdaki konaklamasının üçte ikisini tamamladı. Önümüzdeki 3 ay içinde bebeğiniz sizinle hiç bir fiziki bağı olmadan hayatta kalabiliyor olacak. Hamileliğinizin 6. ayının sonunda bebeğinizin boyu en az 23 cm ve ağırlığı en az 779 gr. olacaktır. Giderek daha fazla anne bebeğinin kordon kanını saklanmasını düşünüyor.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 820 gr. - Yaklaşık boyu : 35.6 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Maria26

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
26 Mart 2018
3.501
9.557
Valla benım hamileliğim çok uzun geçti 😂😂😂
Hala doğurmadım şöyle 6 hafta daha doğurmayı düşünmüyorum
Bana da çok çabuk geçiyormuş gibi geliyor yaa 2diye sanırım. 😆Yarıldım ama sanki ben hep 3 4. ayların başındayım gibi 🙈 çok rahat dönem zaten 6.aydan sonra başlar zorlanmalar. Akşama kadar hep unutuyorum hamile olduğunmu, koşturuyorum hep evde dışarda oğlanın peşine, valla oğlanda hatırlıyorum hep keyif yapar uzanırdım, kitaplar okurdum 🙈 aman bugün Kuruyemiş imi yemedim muzumu yemedim 🙈🙈🙈
Şimdi valla aklıma gelirse ne bulursam onu yiyorum 😁
Allah a emanet 🙏🙏🙏
Ama gümbür gümbür hareketleri hissediyorum artık otururken gündüz bile yapıştııyo sağlam valla 🙈😁😆
28inde ayrıntılı mız sonra hazırlıklara Bi and abaşlayıp hemen bitirmeyi düşünüyorum 🙏kıyafetlerimiz oğlajınkilerden ayırdım, arkadaş verdi bir sürü ciicli bicili şeyler kutuda giyilmemiş elbiseler falan daha da var bir sürü 🙈 sadece zıbın lar falan alıcam ben bide puset hastane süsü falan.
Ay şu 28i Bi atlatalım da hayırlısı ile 🙏
O kadar kıyafetnereye kpyucam onu da bilmiyprum, oğlanın dolabı odasında kalıcak anca kendini kiler sığıyo, beşik yatak odasında, ekstra dolap belki uygun bişey alırız bakalım çok kıyafet olucak galiba bu kızların çok eşyası oluyo ya süsleri püsleri bitmicek 🙈🙈😍😍😍
 

bi prenses annesi

B(1.59)B(100)kg🤰b(84)kg🤰g(83.6)kg🤰h(86)kg
Kayıtlı Üye
1 Haziran 2018
17.236
39.424
İnşallah canım ama çok umudum kalmadı
İnşallah senden iyi haber gelir 😚😋☺😚
InsAllah vnm bklm nasip bende pek unutlu degilim nedense bi yanim oldu derken bi yanım olmadi dio
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 18-07-2020

Hamileliğimin 19. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 152 gün kaldı.

Önümüzdeki iki gün içinde lanugo (geçici tüyler) bebeğinizin başında ve vücudunda daha belirgin olacak. Lanugo bebeğinizn derisinde bulunan koruyucu verniğin tutulmasına yardımcı olur. Bebeğiniz doğduğunda lanugonun büyük bölümü kaybolmuş olacaktır. Artık çok fazla yorulmamaya dikkat edin çünkü bebeğinizin hızlı büyümesi kalbinize, akciğerinize ve böbreklerinize birleşik bir yük verecektir. Bebeğiniz emme ve yutma egzersizlerine devam ediyor.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 280 gr. - Yaklaşık boyu : 15.3 cm. (Baştan Popoya)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Maria26

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
26 Mart 2018
3.501
9.557
insallah emip gaz cıkarıp uyuyan bebekleriniz olur 😅 benimki gündüzle geceyi değiştirdi çünkü. gündüz de annesi uyuyamıyor gelen giden vs.
Eyvah inşallah düzelir canım, ben oğlana 1 haftalıkken öğretmişti valla herkes gülüyodu bana, akşam 7 8 oldumu karanlık sessiz yatak odasından asla çıkmadık, gecemolduğunu anlasın diye. Maşallah oğlumda çok uysaldı ya hemen adapte olmultu. Hala bak akşam 9 10 da uyur çok şükür. Bebekken alıştırın erken yatırmaya, mesela uyurud 2 saat sonra kalkardı ama asla salona almazdım yatağında karanlık loş bırakırdım gündüz de hep salonda tutardım gürültülü ortam yapardım anlıyor bebekler, biraz zor ama 2 3 ay sonra Bi almışsa sen çok rahat edersin canım erkenden uyur sende dinlenirsin. Oğlan mesela 3 aydan sonra 8den sonra Bi yarardı sabaha kadar Allahım nolru kzıım da öyle olsun n 🙏🙏🙏sadece emmeye kalkardı emip hemen yarardı sabah 7 de ayaktaydı alıştırmıltım sende dene canım
 

H E

Guru
Pro Üye
Anneler Kulübü
Doğa Severler Kulübü
19 Haziran 2013
23.731
61.275
Bana da çok çabuk geçiyormuş gibi geliyor yaa 2diye sanırım. 😆Yarıldım ama sanki ben hep 3 4. ayların başındayım gibi 🙈 çok rahat dönem zaten 6.aydan sonra başlar zorlanmalar. Akşama kadar hep unutuyorum hamile olduğunmu, koşturuyorum hep evde dışarda oğlanın peşine, valla oğlanda hatırlıyorum hep keyif yapar uzanırdım, kitaplar okurdum 🙈 aman bugün Kuruyemiş imi yemedim muzumu yemedim 🙈🙈🙈
Şimdi valla aklıma gelirse ne bulursam onu yiyorum 😁
Allah a emanet 🙏🙏🙏
Ama gümbür gümbür hareketleri hissediyorum artık otururken gündüz bile yapıştııyo sağlam valla 🙈😁😆
28inde ayrıntılı mız sonra hazırlıklara Bi and abaşlayıp hemen bitirmeyi düşünüyorum 🙏kıyafetlerimiz oğlajınkilerden ayırdım, arkadaş verdi bir sürü ciicli bicili şeyler kutuda giyilmemiş elbiseler falan daha da var bir sürü 🙈 sadece zıbın lar falan alıcam ben bide puset hastane süsü falan.
Ay şu 28i Bi atlatalım da hayırlısı ile 🙏
O kadar kıyafetnereye kpyucam onu da bilmiyprum, oğlanın dolabı odasında kalıcak anca kendini kiler sığıyo, beşik yatak odasında, ekstra dolap belki uygun bişey alırız bakalım çok kıyafet olucak galiba bu kızların çok eşyası oluyo ya süsleri püsleri bitmicek 🙈🙈😍😍😍
Sorma yaaa kız eşyaları çok fena bide almayınca aklımda kalıyo alsan israf 😹
Artık ben asla bakmıyorum .
Bebek mağazası görünce kafamı çeviriyorum 😂

Ya bana şu son 3 ay geçmek bilmedi sanırım çok zorlandıgım için 😑
Yoksa şöyle bir bakıyorum geçmişe sanki dün gibi ilk gebelik testimi buraya atmam 😑 hatta şöyle bir düşünürsek geçen sene bu zamanalr ilk çalışmalara başlamıştık ve ekim 16 da hamile oldugumu öğrencem falan 😹 sonra kasım 13 kürtaj 😬
Şaka gibi ama 1 yıl dolmak üzere
 

morcivertkedi

Popüler Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
28 Şubat 2018
6.086
14.373
Eyvah inşallah düzelir canım, ben oğlana 1 haftalıkken öğretmişti valla herkes gülüyodu bana, akşam 7 8 oldumu karanlık sessiz yatak odasından asla çıkmadık, gecemolduğunu anlasın diye. Maşallah oğlumda çok uysaldı ya hemen adapte olmultu. Hala bak akşam 9 10 da uyur çok şükür. Bebekken alıştırın erken yatırmaya, mesela uyurud 2 saat sonra kalkardı ama asla salona almazdım yatağında karanlık loş bırakırdım gündüz de hep salonda tutardım gürültülü ortam yapardım anlıyor bebekler, biraz zor ama 2 3 ay sonra Bi almışsa sen çok rahat edersin canım erkenden uyur sende dinlenirsin. Oğlan mesela 3 aydan sonra 8den sonra Bi yarardı sabaha kadar Allahım nolru kzıım da öyle olsun n 🙏🙏🙏sadece emmeye kalkardı emip hemen yarardı sabah 7 de ayaktaydı alıştırmıltım sende dene canım
akşam 7 den sonra uyutmuyorum 10 gibi gece uykusu yapalım diye. millet alay ediyor benimle bebek ne anlarmıs. anlıyor ama. tutturunca uzun uyuyor ama tutturması mesele işte. inşallah öyle bi düzen oturturum, böylesi çok yorucu😣
 

Maria26

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
26 Mart 2018
3.501
9.557
Sorma yaaa kız eşyaları çok fena bide almayınca aklımda kalıyo alsan israf 😹
Artık ben asla bakmıyorum .
Bebek mağazası görünce kafamı çeviriyorum 😂

Ya bana şu son 3 ay geçmek bilmedi sanırım çok zorlandıgım için 😑
Yoksa şöyle bir bakıyorum geçmişe sanki dün gibi ilk gebelik testimi buraya atmam 😑 hatta şöyle bir düşünürsek geçen sene bu zamanalr ilk çalışmalara başlamıştık ve ekim 16 da hamile oldugumu öğrencem falan 😹 sonra kasım 13 kürtaj 😬
Şaka gibi ama 1 yıl dolmak üzere
Evet ya bencede 6 aydan sonra zorlu dönem başlıyor. Son aya haftalara asla bişey bırakmamak lazım. Sadece dinlenmek lazım 🙈
 

  • Beğen
Reactions: H E

H E

Guru
Pro Üye
Anneler Kulübü
Doğa Severler Kulübü
19 Haziran 2013
23.731
61.275
Evet ya bencede 6 aydan sonra zorlu dönem başlıyor. Son aya haftalara asla bişey bırakmamak lazım. Sadece dinlenmek lazım 🙈
Çok şükğr ki öyle yapmışım ya 🤲🏻
İnan yürüyemiyorum 😂
Ki öyle ağam şaham göbeğimde yok 😬
10 dk yürüyorum 5 dk oturuyorum 😹
 
Yukarı Alt