Hulyaylmzalp

Tüm sevinçlerimi koydum önüme, baktım hepsi AİLEM
Kayıtlı Üye
28 Eylül 2018
4.528
9.371
Canim bende simdi eve geciyorum. Kasilmalarimin devam ettigini soyledim doktora. Nidicardi 3 saatte 1 sekilde 8 kere alabilirsin magnezyum 2 yi gecmesin progestani da 2 den 3 e cikarabilirsin dedi. Bundan baska yapabilicegimiz bisey yok asla yormucaksin kendini disari cikmak ev supurmek vs. Yok ilk hedef 32 sonra 35 en son 36 38 arasi dedi. Rahim agzini karindan baktigi icin goremedi skisik gel dedi. Bende bi dahaki kontrolde alttan bakin garanti olsun dedim. Ayin 30una da randevu aldim. Bebisler 1600 ve 1630gr olmus. Erkek kiza gore hala biraz onde gidiyor. Dogarlarsa bu onde oluslarinin avantaji olur mu dedim. Tabiki olur 1 gun 1 gundur dedi.
 

Saye-

oldurulmak istenende degil,olanda hayir vardir...
Kayıtlı Üye
19 Temmuz 2012
11.312
22.353
Canim bende simdi eve geciyorum. Kasilmalarimin devam ettigini soyledim doktora. Nidicardi 3 saatte 1 sekilde 8 kere alabilirsin magnezyum 2 yi gecmesin progestani da 2 den 3 e cikarabilirsin dedi. Bundan baska yapabilicegimiz bisey yok asla yormucaksin kendini disari cikmak ev supurmek vs. Yok ilk hedef 32 sonra 35 en son 36 38 arasi dedi. Rahim agzini karindan baktigi icin goremedi skisik gel dedi. Bende bi dahaki kontrolde alttan bakin garanti olsun dedim. Ayin 30una da randevu aldim. Bebisler 1600 ve 1630gr olmus. Erkek kiza gore hala biraz onde gidiyor. Dogarlarsa bu onde oluslarinin avantaji olur mu dedim. Tabiki olur 1 gun 1 gundur dedi.
Maşallah canım bebekler büyüyor dediği gibi sabır lazım. İnan şu an benim evi 💩 götürüyor ama ne yapayım. Kalktım iki dk mutfak topladım karnım ağrıyor. Ayın 30unda saat kaçta randevun bende 30unda gideceğim 🤗
 

Hulyaylmzalp

Tüm sevinçlerimi koydum önüme, baktım hepsi AİLEM
Kayıtlı Üye
28 Eylül 2018
4.528
9.371
Maşallah canım bebekler büyüyor dediği gibi sabır lazım. İnan şu an benim evi 💩 götürüyor ama ne yapayım. Kalktım iki dk mutfak topladım karnım ağrıyor. Ayın 30unda saat kaçta randevun bende 30unda gideceğim 🤗
Bizim simdiden goturuyor canim tuy diksem yeri yani. Hava sicak balkon kapisi acik toz giriyo gordukce cildiriyorum ama el mahkum bebislerim dayansin yeterki.
Aa ogleden sonra 2 bucuga aldik canim senin kacta randevun
 

Saye-

oldurulmak istenende degil,olanda hayir vardir...
Kayıtlı Üye
19 Temmuz 2012
11.312
22.353
Bizim simdiden goturuyor canim tuy diksem yeri yani. Hava sicak balkon kapisi acik toz giriyo gordukce cildiriyorum ama el mahkum bebislerim dayansin yeterki.
Aa ogleden sonra 2 bucuga aldik canim senin kacta randevun
Yaa benim sabah 10:50 randevum 😒 tanışırdık denk gelseydi ne güzel. 34. Haftada olacağım nasipse o gittiğimde. Aman canım bırak kaldın dediğin gibi en fazla 6 hafta daha hayırlısıyla geçecek bugünlerde
 

Hulyaylmzalp

Tüm sevinçlerimi koydum önüme, baktım hepsi AİLEM
Kayıtlı Üye
28 Eylül 2018
4.528
9.371
Yaa benim sabah 10:50 randevum 😒 tanışırdık denk gelseydi ne güzel. 34. Haftada olacağım nasipse o gittiğimde. Aman canım bırak kaldın dediğin gibi en fazla 6 hafta daha hayırlısıyla geçecek bugünlerde
Bilerek randevuyu gec aliyoruz canim. Esim sonradan ise gitmek zorunda kalmiyor. Insallah daha denk geliriz canim 🤗 ayy evet 6 hafta 1 bucuk ay eder ve o kadar fazla geliyor ki 1 bucuk ay sanki gecmez gibi.
 

Saye-

oldurulmak istenende degil,olanda hayir vardir...
Kayıtlı Üye
19 Temmuz 2012
11.312
22.353
Bilerek randevuyu gec aliyoruz canim. Esim sonradan ise gitmek zorunda kalmiyor. Insallah daha denk geliriz canim 🤗 ayy evet 6 hafta 1 bucuk ay eder ve o kadar fazla geliyor ki 1 bucuk ay sanki gecmez gibi.
Bizde eşime göre alıyoruz izin alması daha kolay oluyor sabah için☺ Neyse daha karşılaşırız inşallah. Valla yattıkça zaman geçmiyor sanki. Bayramı dört gözle bekliyorum ilaçları bırakacağım şimdiden heyecan yaptım. Hele proluton beni bitirdi artık popoda yer kalmadı
 

Toprakduru

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
13 Eylül 2017
664
1.375
Canım çok sevindim kendine iyi bir dr bulmana. Bebeğinde iyi maşallah inşallah böyle devam eder. Benim drumda aynı normal doğumcu ben ben bu durumdan çok memnunum

Benim drum ikiz olmasına rağmen benekler pozisyon alırsa normal diyor. Bende öyle düşünüyorum inşallah sağdaki bebeğim baş gelişe dönerse 🤗
Cnm bana herkes sezeryan olur tup bebek diyordu ama normalde olursa olur daha çabuk toprlaniriz tabi
 

Yukarı Alt