laiyka

Mateja & Alex
Kayıtlı Üye
16 Kasım 2017
2.878
6.103
Öncelik sağlıklı olsunlar canım. Gönlüm hep normalden yana rabbim yardım eder inşallah atlatırız bu süreçleri de
Bende normal istiyorum ama kafası karnı 2 hafta önde, normal olurmu bilmiyorum. Herşeyi normale uygun olup sezeryan olursam çok üzülürüm. Yinede doğumun hayırlısı diyelim bebiş ve bizim sağlığımız için.
 

Saye-

oldurulmak istenende degil,olanda hayir vardir...
Kayıtlı Üye
19 Temmuz 2012
11.312
22.353
Bende normal istiyorum ama kafası karnı 2 hafta önde, normal olurmu bilmiyorum. Herşeyi normale uygun olup sezeryan olursam çok üzülürüm. Yinede doğumun hayırlısı diyelim bebiş ve bizim sağlığımız için.
İnşallah canım sağlıkla evimize gelelim de bebeklerimizle birlikte gerisi teferruat. İnsanoğlu işte hayal kuruyoruz ama bakalım bizleri neler bekliyor nasip kısmet. Drun doğum şekliyle ilgili bir yorum yaptı mı
 

laiyka

Mateja & Alex
Kayıtlı Üye
16 Kasım 2017
2.878
6.103
İnşallah canım sağlıkla evimize gelelim de bebeklerimizle birlikte gerisi teferruat. İnsanoğlu işte hayal kuruyoruz ama bakalım bizleri neler bekliyor nasip kısmet. Drun doğum şekliyle ilgili bir yorum yaptı mı
Canım biz yurtdışına geldik doğum için. Çarsamba kontrolüm var. Mümkün olduğunda normal isticem ama burda kolay kolay epizyo açmıyorlar benimde en korktuğum sey makat yırtılması. Eğer normal olursa epizyo isterim heralde. Geçen hafta istdaki doktorlarım doğumla ilgili yorum yapmadı
 

-cantanem-

Guru
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
8 Haziran 2013
19.345
54.657
Hayirli haberlerle gel canim. Bende ogleden sonra gidicem. Cocuk evde kaldi gozune bisey oldu dunden beri batiyo diyo onuda doktora goturucemmm
Hayırlı haberlerle gel canım

Geçmiş olsun Hülya miniğine. İnşallah dr da hayırlı haberler verir
Kızlar -cantanem- -cantanem- Hulyaylmzalp Hulyaylmzalp T Toprakduru güzel haberlerle gelin hadi bakalım kuzucuklarinz güzel pozlar versin size😃
Kontrole gidicek arkadaşlar hayırlı haberlerle dönün inşallah
Kızlar kontrolden çıktım bebeğin boyu 43 cm kilosu 2 kilogram olmuş doktor normal dedi. doktora ilk kez gidiyorum o yüzden detaylı ultrason da yapıldı. O da iyi dedi.biraz suyu azalmış görünüyor ama endişe edecek bişey yok.onceden görmediğim için belki hep biraz az gidiyor dur. Önemli bişey yoktur dedi. 3 hafta sonra kontrol dedi.ben 72 ile hamile kaldım su an 81 oldum 9 kilo almışım.kilo limitini doldurmussun daha fazla alma dedi.en baştan bana gelsem sana en fazla 3 kilo almani öneririm dedi😊normal doğum taraftarı bu doktor.tup bebek olması farketmez öncelikle normal doğum düşün olmazsa tabi ki sezeryan olur ama normal doğum öneririm dedi.benim içime sindi.samsuna 2bucuk saat uzaktayız dedim su boşalması yasa kanama olursa orada devlet hastanesine git.dogum başlamış derlerse hemen gel dedi.3 hafta sonra kontrol.
herşeyin yolunda olmasına sevindim, saglıkla kavuşun inşallah :)
-cantanem- -cantanem- kuzuu hayırlı güzel haberlerini bekliyoruum:)
Canim bende simdi eve geciyorum. Kasilmalarimin devam ettigini soyledim doktora. Nidicardi 3 saatte 1 sekilde 8 kere alabilirsin magnezyum 2 yi gecmesin progestani da 2 den 3 e cikarabilirsin dedi. Bundan baska yapabilicegimiz bisey yok asla yormucaksin kendini disari cikmak ev supurmek vs. Yok ilk hedef 32 sonra 35 en son 36 38 arasi dedi. Rahim agzini karindan baktigi icin goremedi skisik gel dedi. Bende bi dahaki kontrolde alttan bakin garanti olsun dedim. Ayin 30una da randevu aldim. Bebisler 1600 ve 1630gr olmus. Erkek kiza gore hala biraz onde gidiyor. Dogarlarsa bu onde oluslarinin avantaji olur mu dedim. Tabiki olur 1 gun 1 gundur dedi.
Maşallah kuzulara, aman dikkat et canım 😍


Selam kızlar
Bugun yogundum yazamadım. Bebek gayet iyi şükür. 1850 gr 46 boy olmuş. 2 hafta sonra, kontrol dedi
 

Saye-

oldurulmak istenende degil,olanda hayir vardir...
Kayıtlı Üye
19 Temmuz 2012
11.312
22.353
Canım biz yurtdışına geldik doğum için. Çarsamba kontrolüm var. Mümkün olduğunda normal isticem ama burda kolay kolay epizyo açmıyorlar benimde en korktuğum sey makat yırtılması. Eğer normal olursa epizyo isterim heralde. Geçen hafta istdaki doktorlarım doğumla ilgili yorum yapmadı
Aaa bilmiyordum canım hangi ülkeye gittiniz. Hayırlısı olsun hakkında inşallah. Bakalım oradaki dr ne diyecek bebeğin önde olmasına
 

laiyka

Mateja & Alex
Kayıtlı Üye
16 Kasım 2017
2.878
6.103
herşeyin yolunda olmasına sevindim, saglıkla kavuşun inşallah :)


Maşallah kuzulara, aman dikkat et canım 😍


Selam kızlar
Bugun yogundum yazamadım. Bebek gayet iyi şükür. 1850 gr 46 boy olmuş. 2 hafta sonra, kontrol dedi
Maşallah büyüyor kuzucuklar. Benimde geçen hafta 1700grdı ama kafası kocaman karnı kocaman bacakları küçük. Bizde bacağı küçük kimsede yok ama kime çekmiş bilemedim.
Aaa bilmiyordum canım hangi ülkeye gittiniz. Hayırlısı olsun hakkında inşallah. Bakalım oradaki dr ne diyecek bebeğin önde olmasına
Amerkaya geldik cnm. İkizler içinde gelmek istiyorduk kısmet olmadı.. bende merakla bekliyorum. Burda sistem farklı, doktorların olduğu bi klinik oluyor sen hiç hastaneye gitmiyorsun hep doktor muayenehanelerindesin. Doğuma az kala doktorun çalıştığı hastaneye gidip kaydını yapıyorsun, doğum zamanı hastaneye gidiyorsun ve o gece kim varsa o doğurtuyor, gece nöbetçi olanlarda senin gittiğin muayenehanede çalışan diğer doktorlardan biri oluyor. Yani 3-5 doktor bir arada poliklinik açmış biri hastanede kalıyor o kalan diğerlerinin doğumu yaptırıyor. birtek planlı gebelikse ozaman sürekli kontrolüne gittiğin doktor doğuma giriyor. Doktor cep telini vermiyor sen klinik ile bağlantıya geçiyorsun. Girdik bi yola allah utandırmasın.
 

Hulyaylmzalp

Tüm sevinçlerimi koydum önüme, baktım hepsi AİLEM
Kayıtlı Üye
28 Eylül 2018
4.534
9.482
Bizde eşime göre alıyoruz izin alması daha kolay oluyor sabah için☺ Neyse daha karşılaşırız inşallah. Valla yattıkça zaman geçmiyor sanki. Bayramı dört gözle bekliyorum ilaçları bırakacağım şimdiden heyecan yaptım. Hele proluton beni bitirdi artık popoda yer kalmadı
Hadi bakalim insallah kurtulursun ilaclardan canim
 

Hulyaylmzalp

Tüm sevinçlerimi koydum önüme, baktım hepsi AİLEM
Kayıtlı Üye
28 Eylül 2018
4.534
9.482
Canım biz yurtdışına geldik doğum için. Çarsamba kontrolüm var. Mümkün olduğunda normal isticem ama burda kolay kolay epizyo açmıyorlar benimde en korktuğum sey makat yırtılması. Eğer normal olursa epizyo isterim heralde. Geçen hafta istdaki doktorlarım doğumla ilgili yorum yapmadı
Canim perine masaji mi ne varmis son zamanlarda onu deneyebilirsin yirtilmayi engelliyormus kesiyede gerek kalmiyomus. Insallah hakkinizda hayirlisi olur
 

Yukarı Alt