2019 Model Sınırsız Muhabbet (Yes Makara Yes Gırgır)

befer

... Erdenay Ata... Cennet seninle olsun
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
30 Aralık 2013
10.627
11.192
33
günaydınlar olsun kızlar, işe geldim.. normale dönünce inşaallah kolay adapte olabilirim...
SUHAN SUHAN nerede hep evde galiba artık.. kurum çalışanlarının geneli evde.. asıl onlara güzel oldu bence...
biz özellerde çalışanlar, bir gel... gelme... arada gel .... hop yasak kal evde.. aman bulandık valla...
Ne olsun canım dün ile yeni bir işe başladım alışmaya çalışıyorum çok şükür iyiyim canım sen nasılsın keyifler nasıl
 

harikamo

Aktif Üye
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
12 Kasım 2018
3.393
4.747
HanimKelesimiGetir HanimKelesimiGetir ablacığım ben de durumlar syabil, adliyelerin açılmasını bekliyorum.. nasip olursa önce şiddetli sonra sessizce bitirmek niyetim.. tüm haklarımı talep etcem önce baktım hır gür çıkarıyor ondan sonra başımın gözümün sadakası olsun deyip çekileceğim.. sırf an olsun derdim onun canını acıtmak.. onun maneviyatla işi yok ama maddiyat deyince aklı çıkıyo.. ben de maddi anlamda vurayım kısa bir süre de olsa diyorum bakalım.. çünkü çok fena kandırıldım ve rezil oldum ablam yaa :KK43:( yanın kalsın istemiyorum ://

@beferim hayırlı olsun ne güzel hadi gözünaydın.. daim ve huzurlu olsun :*
yukarıda bahsi geçen düşünce durumlardan dışında sonsuz şükürler olsun Rabbim'e..
 

befer

... Erdenay Ata... Cennet seninle olsun
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
30 Aralık 2013
10.627
11.192
33
HanimKelesimiGetir HanimKelesimiGetir ablacığım ben de durumlar syabil, adliyelerin açılmasını bekliyorum.. nasip olursa önce şiddetli sonra sessizce bitirmek niyetim.. tüm haklarımı talep etcem önce baktım hır gür çıkarıyor ondan sonra başımın gözümün sadakası olsun deyip çekileceğim.. sırf an olsun derdim onun canını acıtmak.. onun maneviyatla işi yok ama maddiyat deyince aklı çıkıyo.. ben de maddi anlamda vurayım kısa bir süre de olsa diyorum bakalım.. çünkü çok fena kandırıldım ve rezil oldum ablam yaa :KK43:( yanın kalsın istemiyorum ://

@beferim hayırlı olsun ne güzel hadi gözünaydın.. daim ve huzurlu olsun :*
yukarıda bahsi geçen düşünce durumlardan dışında sonsuz şükürler olsun Rabbim'e..
İYİ ol tatlım hep giremiyorum çok yorgun geliyorum alışmam zaman alacak
Hakkınızda hayırlısı olsun 😉
 

HanimKelesimiGetir

SüperAnneAnne
Pro Üye
20 Mart 2008
106.377
94.276
56
HanimKelesimiGetir HanimKelesimiGetir ablacığım ben de durumlar syabil, adliyelerin açılmasını bekliyorum.. nasip olursa önce şiddetli sonra sessizce bitirmek niyetim.. tüm haklarımı talep etcem önce baktım hır gür çıkarıyor ondan sonra başımın gözümün sadakası olsun deyip çekileceğim.. sırf an olsun derdim onun canını acıtmak.. onun maneviyatla işi yok ama maddiyat deyince aklı çıkıyo.. ben de maddi anlamda vurayım kısa bir süre de olsa diyorum bakalım.. çünkü çok fena kandırıldım ve rezil oldum ablam yaa :KK43:( yanın kalsın istemiyorum ://

@beferim hayırlı olsun ne güzel hadi gözünaydın.. daim ve huzurlu olsun :*
yukarıda bahsi geçen düşünce durumlardan dışında sonsuz şükürler olsun Rabbim'e..

Canımcım hakkında hayırlısı olsun artık,inşallah bu durumu en iyi şartlarda atlatırsın.
Onunda hakkında ne gerekyorsa kat be kat yaşasın artık.

Teşekkür ederim 💖
Evet abla zaman alacak extra vitamin alıyorum daha iyi oluyor o zaman

Yeni bir iş tabi,mutlaka zaman alacaktır alışmak için.
 

HanimKelesimiGetir

SüperAnneAnne
Pro Üye
20 Mart 2008
106.377
94.276
56
Gnaydınlar hanımlar,şimdiden bayramınız kutlu olsun,daha nice mutlu bayramlara hep berabercene inşallah.
Beyler evde fırsat bulamıyorum gelmeye işe gitti erken gelecek bugün.
Kendinize iyi bakın çok öpüyorum sizleri.:KK200::KK72:
 

befer

... Erdenay Ata... Cennet seninle olsun
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
30 Aralık 2013
10.627
11.192
33
Herkese merhaba geçmiş bayramınınız mübarek olsun 💗💖💕
 

harikamo

Aktif Üye
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
12 Kasım 2018
3.393
4.747
herkese selam olsun

HanimKelesimiGetir HanimKelesimiGetir ablacığım senin de dediğin gibi baya sessiz kalmış..
herkesler toplansın.. hayat bile normale döndü.. biz de bool sıhbetli günlerimize dönelim mi artık ?

en suhan ne yaptı yaa ? korona ile yok oldu gitti.. umarım iyisindir SUHAN SUHAN

befer befer sen nasılsın ? yeni işin alıştın mı ?

amesia amesia sen de yok oldun.. iyi misin ?
ne var ne yok ?

ben de durumlar aynı değişik hiç bir şey yok..
dün temizlik vardı evde valla meccaalım yok :// :)
 

HanimKelesimiGetir

SüperAnneAnne
Pro Üye
20 Mart 2008
106.377
94.276
56
herkese selam olsun

HanimKelesimiGetir HanimKelesimiGetir ablacığım senin de dediğin gibi baya sessiz kalmış..
herkesler toplansın.. hayat bile normale döndü.. biz de bool sıhbetli günlerimize dönelim mi artık ?

en suhan ne yaptı yaa ? korona ile yok oldu gitti.. umarım iyisindir SUHAN SUHAN

befer befer sen nasılsın ? yeni işin alıştın mı ?

amesia amesia sen de yok oldun.. iyi misin ?
ne var ne yok ?

ben de durumlar aynı değişik hiç bir şey yok..
dün temizlik vardı evde valla meccaalım yok :// :)

Çok sessiz kaldı buralar toplanırız gene fırsat olmuyor artık.
Dün annemin 40. günüydü komşularım geldi yasin okuyup duasını yaptık.
 

SUHAN

no woman no cry :/
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
8 Temmuz 2011
31.614
36.007
selamlar.
nasılsınız gençler.
özlemişim.
şöyle bir göz atayım siteye geliyorum
 

SUHAN

no woman no cry :/
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
8 Temmuz 2011
31.614
36.007
HanimKelesimiGetir HanimKelesimiGetir abla üzgünüm başın sağolsun profilindeki bayram mesajında gördüm anneni kaybetmişsiniz..çok sıkıtı çekti.sizde aynı şekilde.Rabbim gani gani rahmet eylesin.
 

SUHAN

no woman no cry :/
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
8 Temmuz 2011
31.614
36.007