Popüler Konu 2019 Nisan Anneleri Gebelik, Ultrason, Testler, Gebelik Takibi

Bebeğinizin cinsiyeti ?


  • Ankete Katılan
    231

kanadali35

Free to be me
Pro Üye
Katılım
25 Temmuz 2015
Mesajlar
3.625
Emoji Skoru
6.466
Yaş
39
Bende bunu anlamıyorum ya asm’deki ebe artık uykusu düzene girecek gece kaç saat uyursa uyusun uyandırma dedi o sırada doktor yanımızdaydı çıkarken odama gelin dedi. Neyse gittik odasına sakın uyandırmamazlık yapma daha çok küçük ilk 3 ay 3 saatte bir beslenmesi gerekiyor dedi. Aynısını diğer 2 doktorumuz da söyledi. Neye inanacağımızı şaşırdık :KK53:
kilo alimi iyi dedi oyuzden uyusun dedi bana
 

isimdeyimgucumdeyim

Popüler Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
Katılım
4 Ağustos 2014
Mesajlar
6.812
Emoji Skoru
10.243
Kaç aylığa kadar kullanılıyor bu canım çok güzelmiş
15 kilo diyor ama sanmam 15 kiloyu tartacağını. Büyük kızım 14,5 kilo o otursa kırılır 😅 10 kilo falan anca tartar.
Ben çok seviyorum. Bugün kucağımda uyudu buna yatırdım ben yemeği ocağa koyana kadar uyudu. Kendi kendine sallanması çok iyi zaten :)
 

havadansudan

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
18 Şubat 2012
Mesajlar
2.493
Emoji Skoru
4.209
İlla ki evde birinin yardımı çok iyi oluyor. Ama ah bu laf sokmalar olmasa...benim annem de öyle. Ama 2 aydır burada ve ilk kez bu kadar uzun kalıyor benimle.
Bence tek iken rahat edersin. Eşin de bebekle ilgilenirken 1 kap yemek yapsan yeter size. Sonra daha adapte olursun.

Peki o zaman nasıl oluyor?begonys gibi hangi tarihi baz alıyorsun

Allah yardımcın olsun Rabbim şifa versin bebeğine

Evet canım doğru. Ben de gece 3-4 gibi; bir de sabah ilk emzirmeden öönce damla sıkıyorum sonra emziriyorum.

İlk baştakini kullanıyoruz emzirmeden önce veriyorum hiç kusmadı daha.

Bizim ki 38 günlük şu an deliksiz gece 4 saat uyuyor. Aslında 5 saat uyur ama korkuyorum ne olur ne olmaz 4 saati geçirmiyorum. 21 gün için 4 saat uzun gibi geldi bana tatlım
Yani 3 saati geçmese iyi olur. En azından 1 aylık olana kadar

Aynen aynen bizimki de öyle herşeye ağzını açıyor. Yalanıyor bi de sonrasında.

Ay ben de öyleyim. Geçen 4,5 saat uyumuş bi fırladım hala uyuyor ağlamıyorda tam mutfağa gittim mama yapmaya uyandı :kk77: analık işte içime doğdu uyanacağı
Bilmiyorum ki doktor bir sey söylemedi.kontrole gittigimde soracam
 

kanadali35

Free to be me
Pro Üye
Katılım
25 Temmuz 2015
Mesajlar
3.625
Emoji Skoru
6.466
Yaş
39
kanadali35 kanadali35 . Canım baya alakasız ama birşey soracağım eskiden how i meet your mother diye bir dizi vardı orada bi bölümde kanadalıların çok kibar olduğu söylenmişti öyle mi gerçekten?
Ben cok kibarim benden bahsetmisler:KK8: ,burasi hep gocmen her ulkeden insan var. var Kibar insanlar
 

BDU

Cennet Kuşum💙
Kayıtlı Üye
Katılım
16 Mayıs 2017
Mesajlar
7.906
Emoji Skoru
19.916
Ben iyim canim kac tane msj alinti yaptim AMA bir turlu yazamadim. Sen nasilsin umarim dahada iyisin
İyiyim canım ama ruh halimi kendim bile takip edemiyorum inişli çıkışlı sürekli :)
İyi olmana sevindim kuzum. Sende fırsat bulup yazamayanlardansın farkındayım 🧡
 

ednah1907

Bal böceğim abi oluyor
Kayıtlı Üye
Katılım
27 Nisan 2012
Mesajlar
1.172
Emoji Skoru
1.459
Bu arada arkadaşlar süt artımı için bişey fark ettim yazayım dedim, beyaz bulgur pilavı yapmıştım sadece bulgur ve sıvıyağı su ile pişirdim,yanında 2_3 bardak ayran içtim ,o gün fark etti süt miktarı ,ayran mı yapıyo yoksa bulgur mu ya da her ikisi mi bilmiyorum ama bi deneyin her ikisini aynı anda tüketin ,inşallah faydasını görürsünüz
Bulgur canım makarna gibi bende tereyağı ile yapıyorum her öğlen yiyorum
 

Cuttingcorners

Hayat kısa, kuşlar uçuyor...
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
Katılım
19 Kasım 2017
Mesajlar
2.689
Emoji Skoru
6.952
Maşallah canım İpek kızına☺ bizim pek gülmemiz yok tek tük gülüyor devamlı gaz sancısından :KK43: bende babası gibi inatçı diyorum tüm gün çatık kaş geziyoruz,ütü bascam senin kaşlarına annen gibi güler yüzlü ol diyorum 😂
Güler canım merak etme bir bakmışız büyümüşler 😊
 

isimdeyimgucumdeyim

Popüler Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
Katılım
4 Ağustos 2014
Mesajlar
6.812
Emoji Skoru
10.243
Bu arada arkadaşlar süt artımı için bişey fark ettim yazayım dedim, beyaz bulgur pilavı yapmıştım sadece bulgur ve sıvıyağı su ile pişirdim,yanında 2_3 bardak ayran içtim ,o gün fark etti süt miktarı ,ayran mı yapıyo yoksa bulgur mu ya da her ikisi mi bilmiyorum ama bi deneyin her ikisini aynı anda tüketin ,inşallah faydasını görürsünüz
İkiside süt yapıyor :) özellikle bulgur.
 

Yukarı Alt