2020 OCAK ŞUBAT TÜP BEBEK ANNELERİ 🤰❤️

nesmertoglu

There is hope if we breathe!!!
Kayıtlı Üye
12 Kasım 2016
865
861
Evet benm ayakta kalınca yürüyünce oluyordu 1 saat dinlenerekte gezsem akşamına hemen lekelenme kanama cok şükür bitti şimdi rahat rahat geziyorum😊 bulantı kusmam yok sadece iştahsızlık var bazen kokular rahatsız ediyor o kadar. Okudum ebeymişsin o bende gelen pıhtı normal midir sence tek parça küçük koyu kahve bir pıhtıydı ezdirince çoğu su gibiydi bir kaçta damarlı gibi ince birşeyler okadar zaten ondan sonra lekelenmem kesildi hiç olmadı
Acaba bebek miydi düşen parça diye endişe ediyosan boşuna üzme kendini. Muhtemelen endometrium parçası yada pıhtı attın. Crinone jel yapıyorum vajinal o hala temiz çıkmıyor kalıntılar simsiyah geliyor kustukça ama içerde görünen bi kanama odağı olmadığı için rahatım
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 18-01-2020

Hamileliğimin 19. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 153 gün kaldı.

Önümüzdeki ay içinde bebeğinizin boyu yaklaşık 5 cm ağırlığı yaklaşık 730 gr. artacak. Tebrik ederiz artık 4 aylık hamilesiniz. İki hafta içinde hamileliğinizin yarısına ulaşmış olacaksınız. Bebeğinizin boyu 14-15 cm civarında. Ağırlığı ise 250 gr. civarında.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 280 gr. - Yaklaşık boyu : 15.3 cm. (Baştan Popoya)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

nesmertoglu

There is hope if we breathe!!!
Kayıtlı Üye
12 Kasım 2016
865
861
Çok şükür öyle mide bulantım yok ama yemem de yok sanki midem kabul etmiyor yediğimi çıkarıyorum ama mide bulantısı ile değil aniden oluyo çıkıyor bitiyo. Sarı akınti ile birlikte rahimde kasinti da var o korkutuyor beni doktor kontrolünede 2 hafta var ama doktoru arayıp söylemedim diyorum bişey olacaksa zaten olacak boşver olmayacaksa ne yapsan olmuyo diye
Mantar mı oldun acaba çok erken daha ama gebelikte artar hormon seviyesi yüzünden çok yatkın olunuyo. İlk trimester de çok ilaç yazası olmuyo doktorların çocuğun organ gelişimi dönemi olduğu için. Çamaşırını sık değiş pamuklu olsun ve kesinlikle nemli kalmasın
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 18-01-2020

Hamileliğimin 19. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 153 gün kaldı.

Önümüzdeki ay içinde bebeğinizin boyu yaklaşık 5 cm ağırlığı yaklaşık 730 gr. artacak. Tebrik ederiz artık 4 aylık hamilesiniz. İki hafta içinde hamileliğinizin yarısına ulaşmış olacaksınız. Bebeğinizin boyu 14-15 cm civarında. Ağırlığı ise 250 gr. civarında.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 280 gr. - Yaklaşık boyu : 15.3 cm. (Baştan Popoya)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Sariseven1234

Üye
Kayıtlı Üye
22 Şubat 2018
222
104
Enfeksiyonunuz vardir belki 2 haftaya kadar ilerleyebilir soyleyin doktorunuza... benim transfer sonrasi oldu ilac verdi gecti
Antibiyotik mi verdi. Bana ilk 3 ay veremem antibiyotik demişti bende o yüzden söylemedim nasıl olsa ilaç vermeyecek diye ama ilerler deyince korktum şimdi burda kan idrar falan vermiştim kontrol için cuma onun sonuçları için arayacaktım o zaman söyleyim bari
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 12-01-2020

Hamileliğimin 19. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 147 gün kaldı.

Bazen bebeğinizde 2-4 sn de bir olan karnınızı sarsıcı ritmik hıçkırıklar olur. Rahimde alacak hava olmadığı için, hıçkıran bebek aynı hava alıp veren çocuk gibi sadece kas reaksiyonları gösterir. Bu hıçkırıklar genellikle yarım saat içinde biter. Cinsel ilişki sırasında artık daha yaratıcı olmak ve değişik pozisyonlar denemek zorunda kalabilirsiniz.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 280 gr. - Yaklaşık boyu : 15.3 cm. (Baştan Popoya)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Sariseven1234

Üye
Kayıtlı Üye
22 Şubat 2018
222
104
Mantar mı oldun acaba çok erken daha ama gebelikte artar hormon seviyesi yüzünden çok yatkın olunuyo. İlk trimester de çok ilaç yazası olmuyo doktorların çocuğun organ gelişimi dönemi olduğu için. Çamaşırını sık değiş pamuklu olsun ve kesinlikle nemli kalmasın
Evet bende ilaç vermez diye aramadim söylemedim ama burda kan idrar vermiştim onun sonuçları için arayacağım cuma söyleyim. İşte benim doktorum ankarada bahceci selen hanım şansızligim başka şehirde yaşıyor olmam öyle bi gideyim diyemiyorum iste onun harici başka doktorlara da güvenemiyorum :KK43:
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 12-01-2020

Hamileliğimin 19. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 147 gün kaldı.

Bazen bebeğinizde 2-4 sn de bir olan karnınızı sarsıcı ritmik hıçkırıklar olur. Rahimde alacak hava olmadığı için, hıçkıran bebek aynı hava alıp veren çocuk gibi sadece kas reaksiyonları gösterir. Bu hıçkırıklar genellikle yarım saat içinde biter. Cinsel ilişki sırasında artık daha yaratıcı olmak ve değişik pozisyonlar denemek zorunda kalabilirsiniz.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 280 gr. - Yaklaşık boyu : 15.3 cm. (Baştan Popoya)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

nesmertoglu

There is hope if we breathe!!!
Kayıtlı Üye
12 Kasım 2016
865
861
Evet bende ilaç vermez diye aramadim söylemedim ama burda kan idrar vermiştim onun sonuçları için arayacağım cuma söyleyim. İşte benim doktorum ankarada bahceci selen hanım şansızligim başka şehirde yaşıyor olmam öyle bi gideyim diyemiyorum iste onun harici başka doktorlara da güvenemiyorum :KK43:
Benim de doktorum il dışında Ankara da ama ben aramıyorum. En azından beni takip eden kadın doğumcu ara demedikçe. Seni takip eden ultrason ve kan, idrar vs. Sonuçlarını bilen seni gebelikte takip eden kadın doğumcudur. Doktor yaklaşıkları farklı olabiliyor her meslekte olduğu gibi. Geçen seneki gebeliğimde 15. Haftada mantar oldum travazol dışında bişey vermediler. Bende bol bol yoğurt yedim sarımsak tan tiksindiğim halde günde 1 diş yuttum biraz faydası oldu
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 18-01-2020

Hamileliğimin 19. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 153 gün kaldı.

Önümüzdeki ay içinde bebeğinizin boyu yaklaşık 5 cm ağırlığı yaklaşık 730 gr. artacak. Tebrik ederiz artık 4 aylık hamilesiniz. İki hafta içinde hamileliğinizin yarısına ulaşmış olacaksınız. Bebeğinizin boyu 14-15 cm civarında. Ağırlığı ise 250 gr. civarında.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 280 gr. - Yaklaşık boyu : 15.3 cm. (Baştan Popoya)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

narantikibi

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
21 Temmuz 2013
3.804
871
Acaba bebek miydi düşen parça diye endişe ediyosan boşuna üzme kendini. Muhtemelen endometrium parçası yada pıhtı attın. Crinone jel yapıyorum vajinal o hala temiz çıkmıyor kalıntılar simsiyah geliyor kustukça ama içerde görünen bi kanama odağı olmadığı için rahatım
Benım o lekelenmelerde yoğun bir avuç koyu kanama gibi birşeyde dahi hiçbiryerde kanama alanı gözükmemişti ne kesede ne dışında o yüzden içim rahattı ama insan bir yazı okuyor acabalara düşüyor neyseki yarın muayene günüm içim rahatlar inşallah😊kanama yoksa iyidir seninde sağlıkla geçsin inşallah gebeliğin🙏
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 16-01-2020

Hamileliğimin 19. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 151 gün kaldı.

Geçtiğimiz ay bebeğiniz 8-9 cm den 14-15 cm e kadar büyüdü. Bu ay bebeğinizin büyümesi biraz yavaşlayacak. Ama büyüme genede çarpıcı olacaktır. Dört kısa hafta içinde bebeğiniz 14 cm. den 20-25 cm. e kadar büyüyecektir. Bebeğinizle konuşmayı deneyin. Bebeğiniz artık sizi duyabiliyor.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 280 gr. - Yaklaşık boyu : 15.3 cm. (Baştan Popoya)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Sariseven1234

Üye
Kayıtlı Üye
22 Şubat 2018
222
104
Benim de doktorum il dışında Ankara da ama ben aramıyorum. En azından beni takip eden kadın doğumcu ara demedikçe. Seni takip eden ultrason ve kan, idrar vs. Sonuçlarını bilen seni gebelikte takip eden kadın doğumcudur. Doktor yaklaşıkları farklı olabiliyor her meslekte olduğu gibi. Geçen seneki gebeliğimde 15. Haftada mantar oldum travazol dışında bişey vermediler. Bende bol bol yoğurt yedim sarımsak tan tiksindiğim halde günde 1 diş yuttum biraz faydası oldu
Beni zaten ankarada ki doktorum takip ediyor tup bebeği yapan doktor. Ona güvendim içime sinen başka bi doktor bulamadım. Az önce baya sari akintim geldi lavabo ya gittim afedersin yesil sümük gibi parçalar gelmiş panikle aradım doktoru enfeksiyon dedi vagi hex fitil verdi 3 gün kullan dedi enfeksiyon tehlikeli dedi . Valla kahverengi si bitiyor sarısı basliyo sonra yesil akıntısı napacamı şaşırdım artik
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 12-01-2020

Hamileliğimin 19. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 147 gün kaldı.

Bazen bebeğinizde 2-4 sn de bir olan karnınızı sarsıcı ritmik hıçkırıklar olur. Rahimde alacak hava olmadığı için, hıçkıran bebek aynı hava alıp veren çocuk gibi sadece kas reaksiyonları gösterir. Bu hıçkırıklar genellikle yarım saat içinde biter. Cinsel ilişki sırasında artık daha yaratıcı olmak ve değişik pozisyonlar denemek zorunda kalabilirsiniz.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 280 gr. - Yaklaşık boyu : 15.3 cm. (Baştan Popoya)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

nesmertoglu

There is hope if we breathe!!!
Kayıtlı Üye
12 Kasım 2016
865
861
Beni zaten ankarada ki doktorum takip ediyor tup bebeği yapan doktor. Ona güvendim içime sinen başka bi doktor bulamadım. Az önce baya sari akintim geldi lavabo ya gittim afedersin yesil sümük gibi parçalar gelmiş panikle aradım doktoru enfeksiyon dedi vagi hex fitil verdi 3 gün kullan dedi enfeksiyon tehlikeli dedi . Valla kahverengi si bitiyor sarısı basliyo sonra yesil akıntısı napacamı şaşırdım artik
Böyle böyle geçecek. Anne olmak kolay değil boşuna demiyor annelerimiz anne olunca anlarsın diye. Her anı zor sabır özveri istiyor. Vajinit diye düşünmüş doktorun eğer öyleyse çok dirençli olmaz kullan ilacını iyileş biran önce
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 18-01-2020

Hamileliğimin 19. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 153 gün kaldı.

Önümüzdeki ay içinde bebeğinizin boyu yaklaşık 5 cm ağırlığı yaklaşık 730 gr. artacak. Tebrik ederiz artık 4 aylık hamilesiniz. İki hafta içinde hamileliğinizin yarısına ulaşmış olacaksınız. Bebeğinizin boyu 14-15 cm civarında. Ağırlığı ise 250 gr. civarında.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 280 gr. - Yaklaşık boyu : 15.3 cm. (Baştan Popoya)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Sariseven1234

Üye
Kayıtlı Üye
22 Şubat 2018
222
104
Böyle böyle geçecek. Anne olmak kolay değil boşuna demiyor annelerimiz anne olunca anlarsın diye. Her anı zor sabır özveri istiyor. Vajinit diye düşünmüş doktorun eğer öyleyse çok dirençli olmaz kullan ilacını iyileş biran önce
Sanırım öyle zaten oldum olasi enfeksiyon ile başım dertte bi denize girerim gebe değilken o zaman bile kanamam olur enfeksiyon dan . Zor elde ettik sanırım gebelik süreci de zor geçecek ne diyelim Allah daha beteriyle imtihan etmesin. Sizin tup bebek doktorunuz kimdi acaba nerede yaptırdınız tup bebegi
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 12-01-2020

Hamileliğimin 19. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 147 gün kaldı.

Bazen bebeğinizde 2-4 sn de bir olan karnınızı sarsıcı ritmik hıçkırıklar olur. Rahimde alacak hava olmadığı için, hıçkıran bebek aynı hava alıp veren çocuk gibi sadece kas reaksiyonları gösterir. Bu hıçkırıklar genellikle yarım saat içinde biter. Cinsel ilişki sırasında artık daha yaratıcı olmak ve değişik pozisyonlar denemek zorunda kalabilirsiniz.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 280 gr. - Yaklaşık boyu : 15.3 cm. (Baştan Popoya)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

2kedi_1deli

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
20 Kasım 2013
731
348
Antibiyotik mi verdi. Bana ilk 3 ay veremem antibiyotik demişti bende o yüzden söylemedim nasıl olsa ilaç vermeyecek diye ama ilerler deyince korktum şimdi burda kan idrar falan vermiştim kontrol için cuma onun sonuçları için arayacaktım o zaman söyleyim bari
Hayir fitil ve iki kullanimlik hap verdi.. Simdi adini falan soylemem dogru olmaz. Selen hanimi hep iyi duydum ben tedaviye baslarken o ankaraya gecti ama ben zaten bahceciyle gorusup vazgectim ordan. Hangi sehirdesin
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 04-01-2020

Hamileliğimin 21. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 139 gün kaldı.

Önümüzdeki üç gün içinde, bebeğinizin bacağı nihai vücut oranına ulaşmış olacak. Bebeğinizi çevreleyen amniyotik sıvı her üç saatte bir sisteminiz tarafından tamamen değişiyor. Bol sıvı içmeniz bu değişime destek olacak ve dokularınızın daha işlevsel çalışmasına yardımcı olacaktır. Bebeğinizin boyu yaklaşık 16 cm.den fazla ve ağırlığı yaklaşık olarak 300-350 gr. arasında.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 400 gr. - Yaklaşık boyu : 25.6 cm. (Baştan Popoya)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Yukarı Alt