• Korona Virusünden korunmanın 5 yolu
    1- Ellerinizi sabunla sık sık yıkayın!
    2- Dirseğinizin iç tarafına öksürün!
    3- Yüzünüze dokunmayın!
    4- Diğer insanlardan en az 1 metre uzak durun!
    5.a- Hasta hissediyorsanız evde kalın! 184 arayın!
    5.b- Zorunlu bir durum olmadıkça evden çıkmayın!

3. EHLİYET(DİREKSİYON) SINAVIM

romantikqueen

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
15 Nisan 2016
79
9
bu konuyu hayat bilgisinde açtım. niye mi?? yazacaklarımı okuyunca ya bana acıyacaksınız ya da komisyonuma lanet okuyacaksınız ya da iştee burası Türkiye diye hayıflanıp kalacaksınız. yani bir hayat dersi vericem size.

3 kez ehliyet sınavına gireceğim tam 2. sınavımdan 40 gün sonra. size ilk sınavdan beni nasıl bıraktılar anlatacağım. inşallah hepbirlikte lanet okuyup beddua edeceğiz. kul hakkına nasıl kolay giriliyor anlatacağım.

kursa başlamadan önce kendi arabamızla bir ay kadar çalıştım direksiyon sınavına. sonra hocayla her derse özenle düzenli olarak gittim. ilk kez kurs hocamla araba sürdüğümde paralel parkı bile yaptım. neyse çalıştık ettik kurs hocası diyor ki anormal bişe yapmazsanız geçersin sınavı. kendime güvenim tam. sınav günü geldi biraz heycan var ama o kadar olur. elim ayağım tutmuyor değil.arabayı tanıttık geçtik sürüşe kemerdi kalkış sinyaliydi herşey tamam mükemmel gidiyo. hiç bir sinyaldi vites azaltma artırma rampa kalkışı herşey mükemmel. l parktan sonra ani fren ve sinyan ver kalk. herşey mükmmel. paralel parkta sıra. paralel park rampada yapılıyo bizde arabayı çok içi çekmişim bilerek iki kere öne bıraktım. sonra içeriye cuk diye oturttum arabayı.
-hocam tamamsa çıkıyım. geri parka geçeyim.
-tamam güzel çıkabilirsin.
-dubanın ordan geri geri 25 metre gelecen.
-tamam hocam.
sinyal verdim durdum. dörtlüyü yaktım.25 metre geri işi de tamam.ohh dedim geçtimmmm.
sonra zırrr zırrrr adamın telefonu çalıyor.
-bekleyin ....... hanım bi dk dedi.
-ok.
telefondaki ses
-BIRAKACAKSIN O ADAYI. O ADAY KALACAKKKKK. diye ökğz gibi böğüren bir ses :/
meğerse arabanın arkasından koşmuş gelmişl sesini bize duyuramadığı için aramış.
yine telefondaki ses
-YOLUN ORTASINDA O KADAR BEKLENİLİR Mİİİİİ BIRAKACAKSIN O ADAYI.
komisyon başkanı kem küm etti. hiç birşey diyemedi. demedi. sustu. ne oluyor dememe kalmadı. komisyon başkanım
-bana göre dört dörtlük sürüyorsun ama (milli eğitim müdürüymüş o telefodaki ses) müdür öyle dediği için KALDIN!!!!!!
bu ne demek dedim ya o ne karışıyo felan ama nutkum tutuldu oruç oruç elim ağayım birbirine dolaştı. 50 metre düz gidip sınavım bitecekti.
KOMİSYON ODASINA gittik sonra herkes beni haklı buldu takii kaldın diyen kişinin milli eğitim müürü olduğunu öğrenene kadar!!!! birer birer arkalarını döndüler ağzını gözünü kapattı hepside.

velhasıl bıraktılar beni.
lütfen yorum yapın beni oruç oruç o hale soktular ben ne deyim bunlara beddua ettim 3 gün ağladım 1 hafta kendime gelemedim. hakkımı hiç birine helal etmiyorum .ALLAH HEPSİNİN BELASINI VERSİNNNN. ÇOLUĞUNDAN ÇOCUĞUNDAN ÇIKARTSIN!!!!!!!!!!! SIRAT KÖPRÜSÜNDE HEPSİNİ DE BEKLİYOR OLACAĞIM!!! inşallah bunları okurlarrr!!!


2. sınava giderken yine orucum bayıldım bayılacam. öyle bi stres ki anlatamam adımı sor bilemez halde gittim. daha arabaya binmeden ağladım elim ayağım tutmadı. kötü birşekilde sürdüm ve 10 dakka sonra rampa da stop ettim 2 kez ve kaldım.


pislik milli eğitim müdürü daha beni soruyormuş geçti mi o aday diye. demekki haklıymışım diyormuş. kalmasında diyormuş. o direksiyon senin g.tüne girsin. sen iki cihanda aklanamazsın. senin yüzünden o hallere düştüm pis köpek.


KUL HAKKIMI YİYENLER O BENDEN ALDIĞINIZ SINAV PARASI VAR YA ZEHİR OLSUN DERT OLSUNDA BOĞAZINIZDAN GEÇEMESİN

İNŞALLAHHHHHHH adi köpekler
 

Sura Efsa

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
18 Haziran 2018
75
36
Ahhh ne desem bilemedim. Hemen hemen aynı şeyleri yaşamışız. Ve ben artık pes ettim almaktan vazgeçtim ki ben minibüs dahi süren bi bayanım. Hocam ''keşke kullandığın arabayı,nasıl kullandığını görebilseler ''derdi. Rabbim hepsinin cezasını versin.
 

romantikqueen

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
15 Nisan 2016
79
9
Ahhh ne desem bilemedim. Hemen hemen aynı şeyleri yaşamışız. Ve ben artık pes ettim almaktan vazgeçtim ki ben minibüs dahi süren bi bayanım. Hocam ''keşke kullandığın arabayı,nasıl kullandığını görebilseler ''derdi. Rabbim hepsinin cezasını versin.

:KK43::KK42: ben pes etmek istemiyorum ama bende çok ümitsizim kursa 1000 lira para verdim. 70 tl mi ne yazılı sınav 100 tl ilk direksiyon sınavı 270 tl 2. direksiyon sınavına verdim. 3. direksiton sınavına da 270 tl verecem :KK43: 2 aylık maaşım gitti resmen :KK43: almak zorundayım artık.

emeklerim çabalarım o kadar moral bozukluğu oruç oruç :KK43:((( BAYILACAKTIM ayaklarımın bağı çözüldü şimdi bile ağlıyorum hemen
 

romantikqueen

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
15 Nisan 2016
79
9
4. sınavım da geçtim.. ama sanki torpilli gibi geçtim :S artık öyle görünüyo dışardan ama ben çalıştım da geçtim kim ne derse desin. haa eski hevesim kaldı mıı??? aslaaa sürücü koltuğuna dahi oturmuyorum artık. tiksindim.
 

wsra1

Üye
Kayıtlı Üye
23 Temmuz 2019
261
237
Ben 4 defa kaldım. Yanlış kurs seçimi yanlış hoca seçimi. Şimdi dosyam yandı dimi tekrar başka kursa yazılabilir miyim. Siz ne güzel gecmissiniz
 

romantikqueen

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
15 Nisan 2016
79
9
Ben 4 defa kaldım. Yanlış kurs seçimi yanlış hoca seçimi. Şimdi dosyam yandı dimi tekrar başka kursa yazılabilir miyim. Siz ne güzel gecmissiniz

merhaba... malesef dosyanız yanmış evet yeniden kursa yazılmanız gerekecek :KK43: çok zor ve değişik bi süreçti... yıpratıcı. Allah yardımcınız olsunn
 
Yukarı Alt